Capitolul 3

751 63 3
                                    

        Asta este sansa mea sa scap de aici o data pentru totdeauna. Sper ca nu voi mai avea probleme si in continuare. Tot ce vreau este sa ies o data din locul asta si sa fug cat mai departe.                                                                     -Rivala in dragoste! se aude o voce infioratoare din spatele meu.

       Oh, nu din nou.  Aici nu pot trece nici macar o secunda neobservata. Am venit de cateva minute si deja am cunoscut elevi care mai de care mai interesanti. Si asta in sensul negativ.
-Tu ai incercat sa il furi pe Gray-sama Juviei!
-Scuza-ma, dar eu tot ce vreau e sa plec de aici cat mai repede. Nu imi pasa de demonul tau. Din partea mea, poti sa-l pastrezi. Acum, ma lasi sa trec mai departe?
-Cine esti si de ce vrei sa o superi pe Juvia?
-Trebuia sa fiu noua eleva. Trebuia. Dar cred ca am sa ma intorc la scoala de domnisoare unde nimeni nu vrea sa ma muste de gat.
-Juviei ii pare rau pentru tine. Juvia este o sirena. Dar nimeni nu o place pe Juvia. 

      As vrea sa stau sa o compatimesc, dar daca nu plec acum, cine stie ce se va intampla. Sunt sigura ca vor exista alte persoane care sa o ajute. Si pana la urma, eu sunt noua eleva, cineva ar trebui sa ma ajute pe mine.
    Oh, perfect. Sting si gasca sa s-a postat tocmai in fata usii pe care eu trebuie sa ies. Sa trec neobservata va fi ceva imposibil. Probabil de abia asteapta sa imi bea sangele De ce nu am ramas cu Natsu? Macar as fi fost in siguranta. Relativ.
-Buna! s-a auzit o voce feminina foarte draguta. Te-am cautat peste tot, dar bine ca ceilalti mi-au spus ca te-au vazut. Tu esti noua eleva, nu ?

    Chiar daca zambeste larg nu inseamna ca nu estesi ea o creatura periculoasa de care trebuie sa scap cat mai repede. Nu am de gand sa mai stau niciun minut aici! Si cine Doamne are parul atat de alb?
-Ora trebuie sa inceapa. Te voi duce la ceilalti. Sunt sigura ca de abia asteapta sa te intalneasca, spune ea zambind.
-Ca sa imi suga sangele sau cum?
-Nu trebuie sa iti faci grija pentru asta. Singurul vampir din clasa noastra este Natsu si  este complet inofensiv. 
-Ba da, imi fac griji, l-am intalnit si nu parea deloc asa cum spui tu!
-Probabil a fost vorba doar de o neintelegere. Apropo, eu sunt Mirajane Strauss. Incantata sa te cunosc, Lucy.


     Am fost practic tarata pana in clasa de Mirajane. Si parca nu e indeajuns, este si un zombie aici. Daca o sa vrea sa-mi manance creierul? In schimb, Natsu ma intreaba unde am disparut asa atunci, iar Levy se bucura sa ma vada din nou. 
-Ma simt cam rau, pot sa plec acasa? o intreb eu pe Mirajane.
-Dar de abia ai venit, a spus Gray punandu-si picioarele pe pupitru si aratand la fel de dezbracat ca inainte.
-Chiar nu ma simt bine, imi pare rau.
-O sa o duc eu acasa, s-a oferit Natsu.

    Stai, nu pot sa duc un vampir la mine acasa. De ce mi se intampla numai mie chestii de astea? Ar putea foarte bine sa intre peste mine in casa si sa-mi atace familia.
-Sa mergem, a spus el zambind larg si luandu-ma de mana.

    Ziua asta nu putea sa fie mai buna de atat. Acum o sa fiu dusa acasa de un vampir pur-sange. Ar trebui sa fiu mandra, nu? Mai ramane doar ca mama sa-l salute si sa-l invite in casa. Atunci toti vom avea probleme si nicio cale de iesire.  S-ar putea intoarce oricand sa ne viziteze, asta daca nu se gandeste ca ar fi sa scape de noi o data si pentru totdeauna. Si parca nu e indeajuns, Sting se afla tot in fata usii. E singur, dar nu conteaza. De unde nu stiu eu ca nu vor face un pact ca sa ma muste amandoi? Sau orgoliul nu i-ar putea lasa? 
-Unde duci eleva cea noua, Natsu ? il intreaba Sting curios.
-O conduc acasa. Nu se simte prea bine.
-Oh, inteleg, a spus Sting zambind. Ea s-a ales din prima zi cu un  vampir pe cap. 
-Ce vrei sa spui cu asta? il intreaba Natsu care nu intelege nimic.
-Crezi ca ar putea avea incredere in tine sa o conduci acasa cand stie cine esti cu adevarat? Probabil realizeaza si ea cat poate fi de periculos.
-De ce? E adevarat, Luigi?
    I-am dat drumul la mana. Trebuie sa-i fiu curajoasa si sa-i spun totul in fata. Sper doar ca asta nu va face lucrurile mai rele decat sunt.
-In primul rand, SUNT LUCY! De cand am venit aici, am vrut doar sa plec. Ma intelegi? Locul meu nu e aici. Sunteti ciudati, foarte ciudati. Nu vreau sa fiu masa nimanui. Este o greseala. Eu nu trebuia sa fiu aici.

   O iau la fuga fara sa ma mai uit in urma mea. Bravo, Lucy. Crezi ca acum va sta acolo si va astepta ca tu sa pleci si sa stringi in gura mare adevarul despre scoala asta? E un vampir. Ma poate prinde imediat.
-Lucy! a spus Natsu punandu-mi mana pe umar.

   Ce am spus eu? Macar mi-a spus numele corect. Ce minune!
-Lucy, nu poti sa ma parasesti.
-De ce? Nu o sa mai ai pe cine sa mananci?
-Nu este vorba de asta. Tu esti singura fata noua care a vrut curajul sa ma infrunte si imi place asta. Voiam sa fim prieteni. Nu poti sa pleci. Nu poti sa ma parasesti in felul asta cand de abia ne-am cunoscut. Locul tau este la Sfantul Vladnik.
-Ba nu. Eu nu sunt ca voi. Nu pot sa lupt ca sa supravietuiesc. Nu pot sa ma cert cu vampiri zi de zi si sa ma dau mare in fata lor incercand sa-i fac sa nu ma muste. Nu pot sa primesc mingi in fata de la varcolaci si apoi poate sa ajung hrana lor. Sunt sigur ca ai si alti prieteni acolo, nu imi vei duce dorul.
-Dar tu esti diferita de ei, simt asta.
-Poate am sangele mai dulce, cine stie?

   Oh. S-a apropiat atat de mine si de abia ma abtin sa nu rosesc. Buzele lui sunt asa aproape. Nu pot suporta asta. 
-Lucy, te rog, gandeste-te la asta. Sfantul Vladnik chiar este un loc foarte bun. Sunt sigur ca iti vei face repede noi prieteni sau ti-ai facut deja. Uite, daca iti faci griji ca vei avea vrea problema din cauza creaturilor rebele din liceu, iti promit ca te voi proteja. 
   Sa am incredere in el? E un vampir, chiar poate el sa spuna adevarul? Si daca vrea sa nu plec, de ce nu ma costrange? Vrea sa am incredere in el? Nu ma pot lasa pacalita, totusi, ar trebui sa-i dau o sansa. O singura muscatura si ma voi intoarce la academia pentru tinere domnisioare.

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum