Capitolul 26

322 31 3
                                    

Nishi P.O.V

Zombie trebuie sa moara. Trebuie sa moara ca sa trec eu de misiunea asta la Dead Trigger 2. Ce altceva as putea sa fac la ora 12 noaptea ? Ca doar nu am clienti noaptea, nu ? Dar nu poate omul sa omoare zombie linistit ca trebuie sa vina cineva sa-l deranjeze.
-Lucy, ce papucii lui Notio faci aici la ora asta ? Vrei sa mori si tu ca acesti zombie care nu lasa omul asta in pace sa se duca sa-si termine misiunea ?
-Tu vrei sa-l omori pe Elfman ? ma intreaba ea privindu-ma ciudat.
-Oh. Si crezi ca acum ma antrenez pentru asta ? Nu. Asa ca spune repede pentru ce-ai venit ca este deja tarziu si poate te taxez pentru asta.
-Nashi… a disparut. 
-Lumea mai dispare din cand in cand. 
-Dar cum ramane cu acel rapitor care omoara fete nevinovate ?
-Lucy, tu crezi in zvonuri ? Ma mir ca nu ai ajuns la concluzia ca Lisanna si Natsu au o relatie secreta.
-Si asta este adevarat ?
-Bineinteles ca nu. As fi fost prima care as fi stiut asta, normal. Dar ceea pentru care ar trebui sa-ti faci griji, esti tu. 
-Ce vrei sa spui cu asta ?
-Eh. Nimic. Doar ca este posibil sa mori, dar nu e nimic asa special. Nu trebuie sa-ti faci griji.
-Esti sarcastica mereu sau doar la ocazii speciale ?
-Sunt sarcastica cu cei care imi mananca timpul si nu imi dau niciun ban ! Nashi e bine. O sa vina singura acasa. 

Lucy nu avea sa stie ce se intamplase defapt cu Nashi si nu aveam de gand sa-i spun. Dar voi sunteti curiosi, nu ? 
Rozalia mergea acasa ca in fiecare seara. Bine, cu cateva ore intarziere, dar ce conteaza asta. Ceea ce conteaza cu adevarat este omul care i-a aparut in cale. Nu, gresit. Un vampir.

End P.O.V

Primul lucru pe care l-a facut a fost sa-si infinga coltii in gatul fin al rozaliei si atunci ea a stiut cine era defapt. Dar cum putea sa fie asa ceva posibil ?
-Nashi, ti-a fost dor de mine ? i-a soptit el la ureche ranjind.
-Nu stiu cum naiba ai reusit sa fii vampir, din nou, dar nu imi pasa. Totul s-a terminat intre noi.
-Nashi, dar pot sa-ti explic. Am facut asta pentru noi. Zeii mi-au oferit trei dorinte daca reuseam sa fac ceva in legatura cu asta si voiam ca tu sa iti recapeti memoria. Dar atunci cand ai venit la mine asa de dragastoasa, nu am vrut sa ma urasti, nu am vrut sa schimb relatia dintre noi si de asta nu am zis nimic. 
-Nu conteaza ce vei spune. Nimic nu se va schimba.
-Am lansat toate zvonurile alea idioate ca sa pot pune mana pe tine, iar tu ma respingi ? Iti vei schimba parerea dupa un timp petrecut cu mine. Imi pare rau ca trebuie sa fac asta. 
Deodata Sting a luat-o pe sus, iar ea nici macar nu a avut timp sa reactioneze. Ce voia el sa-i faca cu adevarat ? Nu-i pasa ca ceilalti isi vor face griji pentru ea ?
La apartamentul lui Sting, acesta a tranti-o numaidecat pe pat si i-a sfasiat bluza vrand sa o sperie. Apoi i-a bagat mana pe sub sutien si a inceput sa-i mangaie bustul generos. Nashi simtea ca sta chiar pe ghimpi si astepta urmatoarea sa miscare. Insa Sting a renuntat.
-Ma duc sa-ti aduc ceva de mancare, a spus el simplu.
Asta a fost un prilej pentru rozalie sa-si sune fratele sa vina sa o salveze. Dar el era… cam ocupat.
Cand Lucy venise acasa, Natsu doarmea si ii striga prin somn numele. Vazand asta, ea il saruta pe frunte, dar nu apuca bine sa faca asta ca Natsu o trage spre el.
-Natsu, ce faci ? M-ai speriat ! a spus ea suparat-o.
-Imi cer scuze, a spus el sarutand-o dulce pe buze.
In urmatoarea clipa, bluza lui Lucy a zburat, urmata de celalalte haine. Ea nu a vrut sa se mai lase mai prejos asa ca a inceput sa-l dezbrace si ea. Apoi Natsu a inceput sa o linga pe abdomen fapt ce o facea pe Lucy sa tresare. Asa ca nu este de mirare de cei doi porumbei nu au auzit telefonul.
“De ce nu l-am sunat eu pe Zeref ? A zis ca o sa-mi fie mereu alaturi daca am sa am nevoie de ceva.” s-a gandit Nashi.
Dar cand sa-l sune, Sting a aparut imediat si i-a luat telefonul.
-Sa nu crezi ca nu stiu ce vrei sa faci ! Fetitele rele nu au voie sa umble cu telefoane. Uite, ti-am facut ceva de mancare.
Sting i-a intins o tava cu un sandwich si un suc. Nashi nu voia sa bea gandindu-se ca el i-a pus un somnifer.
-Crezi ca renunt eu asa repede sa ma joc cu tine ? Imi place sa te vad cum te zbati ca sa scapi de mine, dar nu ai sanse.
Rozalia a luat sandwich-ul si a inceput sa-l manance in timp ce se holba la Sting gandindu-se la un plan de atac. Pana la urma, a luat sucul, dar doar ca sa il verse acestuia pe tricou.
-Ce faci, Nashi ? Vrei sa ma vezi dezbracat si nu stii cum sa o spui ? a intrebat-o Sting dandu-si tricoul jos.
Intre timp, rozalia a aruncat paharul pe jos, iar acesta s-a spart. Cioburile s-au imprastiat, iar ea a profitat de ocazie si a luat unul ca sa-l ameninte pe Sting.
-Lasa-ma sa plec sau ti-l infing direct in inima ! l-a amenintat ea.
-Nici macar nu stii daca am asa ceva. Si in plus, te-as putea constrange, dar nu vreau sa o fac din nou.
-Nu te cred.
-Tu nu vrei sa faci asta, sunt sigur de asta. Uite, am sa ma intorc cu spatele ca sa nu spui ca te constrang si o sa lasi acea arma si ma vei asculta.
Chiar daca Sting s-a tinut de cuvant, Nashi nu s-a calmat, ci s-a napustit asupra lui nervoasa facandu-i o rana urata pe spate. O ideie proasta. Asta l-a enervat la culme pe blond care simtise din plin lovitura. Nashi nu mai stia ce sa faca. El i-a luat imediat ciobul din mana si a trantit-o in pat punandu-se peste ea. 
-Orice imi vei face, Nashi, pe tine te va durea mai tare. Mult mai tare, a spus Sting. 


Pam, pam, pam. Sting s-a intors dupa o absenta aparent scurta, nu credeti ? :)) 

Blood or Love? ~In curs de editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum