Yıl 2174 bir sonbahar günüydü her zaman ki gibi robotumun bana hazırladığı kahvaltıyı yaptıktan sonra uçan arabayla mı yoksa uçan bisikletle mi gitsem diye düşünüyordum.
Uçan arabayla gitmeye karar vermiştim.Bu günlerde merkezde yani işyerimde işler pek iyi gitmiyordu bu yüzden etrafta gergin bir hava vardı.Bir çekiliş duyurusu yapılmıştı ve ben de o çekilişe katılmıştım,konusunu bile bilmeden.
Çekilişte çıkan şanslı kişilere iki şık sunulucakmış:birincisi, ölümsüzlük; ikincisi,aşk.Ve her zaman şans benim yanımda olduğu için çekilişte çıkmıştım,işte bugün seçim yapma zamanımdı.
Seçimimi yapıp başkana bildirmeliydim.İnsanlar çoğunlukla ölümsüzlüğü aşka tercih eder ama bence aşkta bir ölümsüzlük gibidir.Bu yüzden kararımı başkana söylemek için masamı toparlayıp hızlı adımlarla başkanın odasına yürümeye başladım.
Evet emindim aşkı seçmeliydim.Kapıyı tıklayıp içeri girdim,başkana kararımı söylerken şaşkınlıkla bana bakıyordu.Nedenini sorduğumda, o kadar kişi arasından aşkı seçen tek kişi olduğum için olduğunu söyledi.Aslında her zaman toplumdan farklı düşünen bir yapıya sahibimdir o yüzden ben pek şaşırmamıştım.Başkan birden ciddileşerek:
-Bu verdiğin kararın geri dönüşü yok bunun sonuçlarına katlanmak zorundasın biliyorsun değil mi?
Sonuçları derken neyden bahsediyordu acaba merakla sordum:
-Sonuçları derken başkanım?
-Bunu kararlarını verdikten sonra
kişilere söylemeye karar verdik,aşkı seçen kişileri istediği bir zamana gönderip orada gerçek aşkı bulmasını sağlayacaktık.Yani bir zaman yolculuğu söz konusu ve o zamanda yaşamalısın.Beni anlıyorsun değil mi?Aslında bunu duyduğuma mutlu olmuştum çünkü bu zamanda robotlarla duygusuz bir şekilde yaşamak artık beni çok yormuştu zaten bir ailem de yoktu yani beni özleyecek birileri yoktu.
Bu yüzden kaybedecek pek bir şeyim olmadığından hiç üzülemiyordum.Heyecanlı bir ses tonuyla:
-Ne zaman yolculuk yapacağım?
-Bugün yapmalısın yoksa zamanlar arası geçiş çok uzun bir zaman sonra açılacak yani o kadar bekleyemeyiz.Sen hangi zamana gitmek istiyorsun peki, düşündüğün bir yer ve zaman var mı?
Aslında bu soruyu ben yıllardır düşünüyordum acaba zaman yolcuğu yapsam hangi zamana gitmek isterim diye ve kendimi hep Osmanlı'nın kuruluş yıllarında 1200 lü yıllarda hayal ediyordum.
Yani Kayı obasında.O sırada başkan önüme bir kağıt ve kalem verdi ve gitmek istediğim zamanla yeri , ismimi yazmamı söyledi.Yıl 1208 ,yer Kayı obası,ismim Aybala.
Kağıdı doldurup başkana uzattığımda başkan:
-Zaman makinesinin olduğu odaya gidelim daha fazla zaman kaybetmeden.
Başkanla beraber merkezin yüz yirmi sekiz kat aşağısına inmiştik.Kapıda beyaz önlüklü bilim insanları bizi karşıladı.Üzerimdeki eşyaları dolaba bırakmam gerektiğini söylediler.
Takılarımı, gözlüğümü,saatimi çıkarıp dolaba koymuştum.Beyaz cam bir fanusun içine girdiğimde kollarıma bir şeyler bağlıyorlardı.Ve bilincim kapanmadan önce son hatırladığım sözler:"Gerçek aşkı kesinlikle bulacaksın sadece acılara sabretmelisin Aybala,iyi şanslar!"
-1.BÖLÜM SONU-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüzlük mü Aşk mı?
Fantasy-Ne soracaksın? -Karnındaki bebek? O sorunun devamını getirmeden kaşlarımı çatarak ona doğru dönmüştüm. -Ne olmuş karnımdaki bebeğe? -Benim çocuğum mu? Gözlerim dolmuştu, -Benden bunun için şüphe mi ediyorsun? -Babamın ölmesine sebep olan bir kişide...