Atın üstündeki adam atın üstünden inip yanıma geldiğinde ayaklarım tir tir titriyordu.Kendi zamanımda öğrendiğim kılıç eğitiminin bu zamanda işe yaramayacağını çok iyi biliyordum.
Aramızda sadece bir adımlık mesafe vardı,elini havaya kaldırdığında artık bittiğimi hissediyordum sonum gelmişti.Ama o eli omzumda hissedince ani bir rahatlama geldi ölümden kurtulduğum için.
Kendimi geri çektim ve karşımdaki yüzü maskeli adama yüksek sesle:
-Siz kime saldırdığınızı zannediyorsunuz,ben Goryeo ülkesinin prensesiyim ve Kayı obasından Melik Şah'ın geliniyim.Deyince askerler gülmeye başladı.Ve birisi bana bakıp:
-Zaten biz de o yüzden sizi istiyoruz prenses hazretleri.Bizim için çok kıymetlisiniz.Karşımdaki yüzü maskeli adam askerlere:
-Şu kızla yerde yatan adamı esir kafesine götürün ben prensesi atla getiricem.Hep birlikte kampa dönelim artık.Kamp mı şu her türlü işkenceleri yaptıkları Moğol kampından mı bahsediyordu acaba?Maskeli adam beni atına bindirip kendisi de bindikten askerlerin önünden ormanın içine doğru atı sürmeye başladı.
Gözlerimi zor açık tutuyordum yorgunluktan bayılmak üzereydim onca şeyin üzerine.Babama haber gitmiş midir acaba ya da Kayı obasına kafamda bir ton soru vardı ki karşımızdan ellerinde meşaleler olan bir grup asker garip garip sesler çıkararak bize doğru yürüyorlardı.
Yanlarına geldiğimizde maskeli adam beni attan indirdi ve ordaki bir askere bir şeyler söyleyip kampın içine doğru gitti.Onlarca askerin içinde tek kalmıştım.Yanlarında bir de şaman vardı elinde kopuzuyla kel bir adamdı.
Başında kan izleri vardı.Etrafımda dönerek bir şeyler söylemeye başladı o sırada toprağın içinden çıkan bir el bacağımı tuttu.
Aklımı kaçırıyor olmalıydım ama elden sonra insan yüzünün de topraktan çıktığını görünce gördüklerime daha fazla dayanamayıp kendimi bilinçsizliğin o sonsuzluğuna bırakmıştım bir süre.
-4.BÖLÜM SONU-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüzlük mü Aşk mı?
Fantasi-Ne soracaksın? -Karnındaki bebek? O sorunun devamını getirmeden kaşlarımı çatarak ona doğru dönmüştüm. -Ne olmuş karnımdaki bebeğe? -Benim çocuğum mu? Gözlerim dolmuştu, -Benden bunun için şüphe mi ediyorsun? -Babamın ölmesine sebep olan bir kişide...