-SALDIRI-

132 15 4
                                    

Son hazırlıklar devam ediyordu bense Minhoyla beraber sarayın içindeki gölün kenarında yüzen balıkları izliyordum.Gölün karşısından Cangum hızlı adımlarla yanımıza geliyordu.

Nefes nefese :
-Majesteleri tüm hazırlıklar tamamlandı,son kez kralı görüp artık yola çıkmalıyız.

Beraber ana saraya gitmiştik.Kralı selamlayıp ikramını aldık.Kral son kez kızına yani bana sarıldıktan sonra kendi yazdığı mektubu Melik Şaha vermem için ellerime tutuşturmuştu.

Yüzüne baktığımda gözleri dolu doluydu.Biraz daha konuşsa hüngür hüngür ağlayacak bir görünüşe sahipti.Daha fazla vakit kaybetmeden ana saraydan ayrıldık ve yola çıktık.Atlı arabayı Minho sürüyordu,Cangumla ben de arabanın içinde oturuyorduk.

Çeyiz kervanı da bizden sonra obaya gönderilecekti.Dört gün ara ara dinlenerek yola devam ettik,gerçekten dillere destan Anadolu toprakları huzur kokuyordu.Son kez ara vermek için Minho atı durdurmuştu.

Cangumla inip ırmağın kenarında elimizi yüzümüzü yıkayıp bir şeyler yemek için örtü sermiştik.Tam Minho'yu yanımıza çağırıcaktım ki bir ok sofranın üstüne saplandı.Karşıdan atlı askerler bize doğru dört nala geliyordu.

Bunlar diye bağırdı Cangum:
-Bunlar Moğollar, majesteleri kaçın sizin için gelmişlerdir lütfen canınızı kurtarın.
Ayağa kalktığım gibi Cangum'u da kolundan tutup Minho'nun yanına koştuk.

Minho gözleriyle kaçmamızı işaret ediyordu ama biz daha arkamızı dönmeden Moğollar etrafımızı sarmıştı.Atlarından inip üstümüze doğru yürümeye başladıklarında Minho da kılıcını çıkarıp onların üstlerine doğru saldırdı.

Ben de kılıç eğitimi almıştım ama moğollarla savaşacak kadar güçlü değildim.Atın üzerinden biri bizi izliyordu.Minho üst üste darbe almıştı karnına,sırtından da okla vurulmuştu.

Cangumsa gördükleri karşısında bayılmıştı.Bense ne yapacağımı bilmiyordum donup kalmıştım,Minho ölüyordu Cangum bayılmıştı.Bize ne yapmayı planlıyorlardı?
-3.BÖLÜM SONU-

Ölümsüzlük mü Aşk mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin