Saçlarımı okşayan el üzerine uykum dağılmıştı.Doğan bey:
-Yemek hazırdır hadi ana otağa gidelim.
Beraber ana otağa gitmiştik.Doğan bey babasının her zaman oturduğu baş köşeye bakarak bir süre ayakta durmuştu.
Nurbanu Hatun:
-Doğan babanın yerine oturasın artık orası senin yerindir.
-Ana!
-Yarın beylik toyu yapılacaktır.Obanın yeni beyi sen olacaksın.
Dedikten sonra Doğan bey geçip Melik şahın oturduğu kurt postuna oturmuştu.Önündeki ekmeği bölerek bize vermişti.Selcan ekmeği aldığında gözünden yaşlar süzülüyordu.
Yutkunarak yemek yemeye çalışıyordu.Yemek yerken alplerden birisi dışarıdan:
-Beyim beklediğiniz ulak gelmiştir,huzurunuza çıkmak ister.
Doğan bey elindeki kaşığı sofraya bırakarak:
-İçeri gönder!
Beklediği ulak hainin kim olduğunu söyleyecek kişi miydi?
Ulak içeri girdiğinde Doğan beyi selamlayarak karşısına oturmuştu.Doğan bey:
-Kimsin necisin?
-Pers kralı Cihan Temur'un sağ koluyum.Sizleri onun adına selamlıyorum.
-Ben bir ulak geleceğini sanıyordum.
-Beni Cihan Temur göndermiştir.
-Ne için?
-Melik şahın ölümünden sorumlu kişiyi size söylemek için.
-Siz nerden bilirsiniz bu kişiyi?
Gelen ulak bana doğru dönerek:
-Prensesin yanında koruması olarak gelen kişi Perslerin kralı Cihan temurdur.
-Ne dersin sen?
-Babanızın ölümünden Prenses sorumludur.
Herkes ayağa kalkmıştı Doğan bey kılıcını kınından çıkarıp gelen ulağın boynuna dayamıştı.Hiddetle:
-Türklere yalan söylemek ne demek bilir misin?
Ulak sırıtarak:
-Prenses Bizanslılara sizin bütün planlarınızdan haberdar etmiş.Siz de biliyorsunuz,prenses neden gizli gizli tekfurlarla görüşüyordu?
Doğan bey tekfurlarla görüştüğümü biliyordu.Ulak elinde duran üzerinde bir şeyleri yazılı deriyi Doğan beye uzatarak:
-İnanmazsanız prensesin kendi mührüyle mühürlediği yazıyı okuyun.
Doğan bey Alpine deriyi alıp okumasını söylemişti.Alp:
-"Ben Goryeo'nun tek Prensesi Aybala.Bugün Bizansla işbirliği yaptığımı yazdığım bu metinle kalıcı hale getirmek istedim.Ben asla Doğan beyle evlenmek istemedim çünkü...."
Alp birden susmuştu.Doğan beye bakarak:
-Beyim!
Doğan bey bağırarak:
-Devam et !
Alp:
-"Doğan beyle evlenmek istemedim çünkü ben tüm benliğimle,kalbimle ve bedenimle Pers Kralı Cihan Temur'a aitim.Ona dönmek için elimden ne geliyorsa yapacağıma söz veriyorum.Ölmem gerekse bile bu verdiğim söze sadık kalacağım.
Goryeo Prenses'i ve Pers Kraliçesi Aybala"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüzlük mü Aşk mı?
Fantasy-Ne soracaksın? -Karnındaki bebek? O sorunun devamını getirmeden kaşlarımı çatarak ona doğru dönmüştüm. -Ne olmuş karnımdaki bebeğe? -Benim çocuğum mu? Gözlerim dolmuştu, -Benden bunun için şüphe mi ediyorsun? -Babamın ölmesine sebep olan bir kişide...