18. ბორკილები

498 58 50
                                    

თეჰიონი თვალებს რომ ახელს, ჯონგუკს გვერდით ვერ გრძნობს, სამაგიეროდ ის საწოლის კუთხეში ზის, მისგან ზურგშექცევით, მაისურს იცვამს და თმებს იჩეჩავს, შემდეგ იხრება და ფეხსაცმელებს ეპოტინება.

- რა ჩუმად იპარები,- ლუღლუღებს კიმი და საწოლის თავს ეყრდნობა,- სად მიგეჩქარება?

- უნდა წავიდე,- უკან მოუხედავად ამბობს და ფეხზე დგება,- შენ შეგიძლია იძინო.

- ჯონგუკ,- ოდნავ იწევა თეჰიონი და ცდილობს მკლავზე მოეჭიდოს, მაგრამ უშედეგოდ. არ იცის სად დგას, ამიტომ საწოლზე ეცემა მთელი ტანით,- ჯანდაბა.

ლუღლუღებს ხმადაბლა.

- რა გინდა?- უახლოვდება ჯონგუკი და ამჯერად თავად ეხება,- რატომ ვერ ისვენებ?

- რა გჭირს?- წარბებს კრავს კიმი,- უცნაურად იქცევი.

- რას გულისხმობ?

- იმას, რომ უცნაურად იქცევი,- ატრიალებს თვალებს,- ოთხი თვის მერე რომ მოდიხარ, მეუბნები რომ გენატრები, თან ეს ყველაფერი და მე იდიოტიც ყველაფრის ნებას გრთავ.

- იმიტომ, რომ მოგწონვარ,- ეშმაკურად იღიმის.

- ენას ამოგგლეჯ,- იღრინება და მწარედ ურტყამს ხელს,- რა დაგემართა? რამეს მიმალავ?

- რას უნდა გიმალავდე?- მხრებს იჩეჩს ჯონგუკი,- რაც კი რამ არსებობს ჩემს ცხოვრებაში, ეს ჩემი პირადი ინფორმაციაა.

- მაგრამ...

- თეჰიონ, შენ იცი, რომ ნე არ მაინტერესებს სხვისი ზღაპრები,- ატრიალებს თვალებს ჯონგუკი,- შენ რა გაინტერესებს, მაგას ვერ ვხვდები. რას უნდა გიმალავდე?

- უბრალოდ,- ბუზღუნებს და ხელს უშვებს,- კარგი, წადი.

- აჰ, უკვე მაგდებ კიდეც,- ვითომ ნაწყენი ხმით ამოთქვამს,- ძალიან მწყინს შენგან ეგეთი საქციელი.

- ფეხებზე მკიდია,- ახლის პირდაპირ და ფეხზე დგება,- კარები შენთვის არ არსებობს, ამიტომ, როგორც მოხვედი, ისე წადი. ჯანდაბამდე გზა გქონია.

NightfallWhere stories live. Discover now