Bölüm 37: Cehennem-Dışarı

155 18 0
                                    

-Arc-

"Kalkın ulan!"

Herkes yataklarında kış uykusuna yatmış ayı gibi horulduyordu. Saat daha beş olduğundan normal ama zaten dokuz olmadan hepsi zıbarmıştı.

Millet şeyine sallamadan uyumaya devam ederken derin bir nefes aldım. Belki önce yavru kurtla anasını uyandırsam iyi olurdu. İkisi de dünün çoğunu uyuyarak geçirmişti zaten.

O kadar da acele etmeden yan koğuşa girdim. İtlerin ikisi de kucak kucağa uyuyorlardı. Hatta biraz erotiğimsiyi andıran pozisyonda. Anan lan o senin ahlaki çöküntü.

"Hadi kalkın lan!"

"Ne?"

Ellen Claws'ı zıplatmayı becerdim.

"Oğlunu kaldır. On dakikaya içeride olun."

Cevap mevap beklemeden odadan çıktım. Niye bekleyeyim ki.

Adam uyandırmaktan nefret ediyorum.

"Claire. Hadi. Kalk, diğerlerini de uyandır. Projeksiyon odasında bekliyorum."

Yine cevap beklemeden dediğim odaya girdim ve sandalyelerden birini çekip oturdum. Gece boyunca görevle ilgili şeysilerle uğraşmıştım. Ve teknik şeysilerle. Şu protez ve virüs olayı.

Durumu yukarı rapor etmeye hiç de niyetli değildim. Eğer ki edersem kolonide depremler kopardı. Ve büyük ihtimal görev iptal olurdu. Hem zaten yapan kimse açıkça beni hedef alıyordu. Böylece onu dışarı çekebilirdim. Yani teoride.

Virüs harbiden gerizekalıca denilebilecek kadar basitti. Bebeğinizin ilk kötü amaçlı bilgisayar yazılımı. Ama nedense o kadar basit olmasıma rağmen işini de gayet iyi yapmıştı.

"Günaydın doktor."

İtalyan son derece mükemmel ama suratında emanet gibi duran gülümsemesiyle oturdu.

"Günaydın. Diğerleri nerede?"

"Geliyorlar."

Gelsinler.

On saniye küsür sonra da Noire girdi.

"Günaydın Noire."

"G-günaydın... Sahip..."

Şaşırmadığımı söylemeyeceğim çünkü şaşırmıştım ama heyecanlandırmamak için başka laf vermedim. Ömründe ilk defa konuşuyordu ya.

"Noire konuşmayı öğrenmiş."

Vallah de.

Neyse. Ortamı germenin manası yoktu o yüzden başımla onayladım.

"Günaydın Will."

"Sana da Vicky."

Hep beraber oturmaya devam ettik. Oturmak güzel.

-

Beş küsür dakika sonra herkes odaya girmiş ve günaydın faslı bitmişti.

"Eee doktor görev tam olarak ne."

"Görev tam olarak ajanlık. Detayları da gece hallettim zaten." Esnedikten sonra devam ettim. "Cygnus X-1'de bir tane medikal hizmet ve teknomedikal dükkanı ayarladım."

"Kimlikler?"

"Victoria ve ben karı kocayız. Sen bizim ufak ve tatlı kızımızsın. Sanders, Noire ve Claire çalışanlarımız. 1796, Edward ve Ellen da koruma."

"A-a-ama ben asker değilim..."

"Artık öylesin kusra bakma."

"Annem haklı-..."

Proje E.D.E.N. [Son]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin