Yazar Notu 2: Viva la E.D.E.N.

153 26 10
                                    

Selamlar.

Her on bölümde bir yazar notu atmaya karar verdim. İletişim kopmasın.

E.D.E.N. gayet güzel ilerliyor. Olayı biraz dalgaya vuruyorum, evet. Ama daha önce dediğim gibi, tam hikaye daha başlamadı. Duygusal bağların kurulması, teknik bilgiler, atmosfer yaratma vesair. Buna rağmen yine de beklediğimden hızlıyız. Dananın kuyruğu da yakında kopacak, söyleyeyim. Hatta dananın kuyruğuyla yetinmemeyi düşünüyorum.

Jessica Sanders hakkında konuşalım bu bölüm. Sanders aslında tanıdığım bir kişinin tek gözlü karbon kopyası. Eğer bunu okuyorsan selamlar.

Jessica çok anaç, ablamsı bir karakter. Milletin sorunlarıyla yüz göz olmayı seviyor. Normalde daha sert tsundere bir çizgide gitmeyi planlıyordum ama olmadı. Sağlık olsun.

Onun dışında karakterler, hikaye veya evren hakkında bilmek istediğiniz herşeyi yorumdan sorabilirsiniz. Spoiler harici cevaplarım.

Yeni bölüm herzamanki gibi gece bire doğru gelir. Artı olarak 2000 okunmadan sonra  2 tane özel bölüm yayınlamayı planlıyorum. Biri hazır bekliyor ama diğerinin konusunu size bırakmayı düşündüm. Herhangi bir karakterin geçmişi, savaş yılları vesair. Yorumlardan bana ulaşabilirsiniz.

Bir de beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın. Lütfen. Bi de yorum atarsanız beni dünyanın en mutlu adamı yaparsınız.

Bu kadar galiba. Multimedyada güzel müzik var.

İyi okumalar.

-PhX

Proje E.D.E.N. [Son]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin