Pan Miller se mnou byl velice spokojený, řekl že mě přijímá a rovnou mě zavedl do kanceláře, kde seděl pohledný a asi i mladý muž, s tmavě hnědými vlasy. Musela jsem uznat, že ten pán nevypadal vůbec, špatně.
,,Takže slečno Clarke, tohle je Váš nadřízený, Liam Johnson." Liam, jak ho můj šéf představil, se postavil a já k němu natáhla ruku, kterou přijal. V tu chvíli jakoby mnou něco projelo.
Něco, co mě donutilo se na pana Liama usmát. Všimla jsem si jeho výrazu, také se na krátkou chvíli usmál, ale jeho pohled po chvíli zvážněl a zase si sedl a díval se do monitoru macbooku. Můj šéf se otočil ke mě a já se mu dívala do očí.
,,Zítra sem přijďte přesně na sedmou ráno. Musíte začít pracovat na smlouvách, které mi Liam předloží. Dobře slečno Clarke?" Přikývla jsem že tomu dobře rozumím.
,,Jistě pane Millere. Určitě přijdu na sedmou." Pan Miller mi podal ruku a já se naposledy podívala svým zářivým úsměvem na Liama a pak odešla za Riley do té kavárny.
Riley seděla v boxu s jejím přítelem Kaiem. Černovlasý kluk modrými oči. Moc jsem o Kaiovi nevěděla a ani mě to netrápilo. Pokud s ním byla moje kámoška šťastná, tak budiž jim do vztahu přáno štěstí.
,,Em's!" Vypískla nadšeně Riley a hned mě běžela obejmout. ,,Kai zná tvého šéfa! Ale ne toho Millera, ale toho druhého!" Pištěla a já se modlila, ať předá slovo Kaiovi.
,,Jsi praštěná Riley, ale i tak tě mám ráda." Zasmála jsem se a sedla si do boxu. Riley si sedla vedle Kaie a já na ně měla skvělý výhled, jelikož seděli vedle sebe. ,,Liam je můj kámoš." Začal Kai a já cítila divný pocit uvnitř mého břicha a znovu si vybavila ten moment, kdy jsme si podali ruce.
,,Žena ho před dvěma lety opustila. Nikdo neví proč, nikdo neví kam. Vzala sebou i jejich malou roční dceru Katherine, nebo jak jí říkal Liam, Katie." Pokračoval dál a mě to zajímalo. Tak proto byl Liam ode mě dál odtažitý. Držel si od žen odstup. Chápala jsem to a hodlala to i respektovat.
**********************************
Další kapitola je za námi a Em se už konečně seznámila a i vy jste se seznámili s Liamem Johnsonem. 😊Hrozně moc vám chci poděkovat za aktivitu u předešlé kapitoly! ❤️ Především jedné skvělé holčině se kterou jsem si tam tak trochu dá se říct "psala" 😂❤️🔥
Mějte krásný pátek zlatíčka (můžu vám tak říkat ne? 😂)
Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
RomanceDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...