𝐋𝐢𝐚𝐦
Ani si radši nebudu představovat co by se Em stalo kdybych přišel o trochu později k ní do kanceláře. Seděla na zemi a strachy se třásla. Ten její pohled plný strachu z vlastního otce z hlavy nikdy nevymažu. ,,Takový byl na tebe už od dětství?" Zeptal jsem se opatrně, abych se jí nějak víc nedotkl. Em jen přikývla. Tohle bych mu vytmavil, být manžel nebo přítel Em. Že by si to za rámeček nedal.
,,Bývalo to i horší. Otcovskou lásku jsem nikdy nepoznala. Mateřskou lásku jen od babičky, ale to bych neměnila. Utíkala jsem k ní abych to trápení a bolest co jsem měla v srdci když se ke mě rodiče neuměli chovat tak, jako k mojí starší sestře Jess, zahnala. Babička mi nahrazovala oba rodiče. Zemřela před třemi lety." Neustále jsem Em naslouchal a zjistil, že rád poslouchám co mi vypráví, co říká. ,,Promiň jestli tě to nějak nudí." Když si všimla že mlčím, domyslela si že mě to nebaví a nezajímá, ale opak byl pravdou.
Skutečně mě to bavilo, vědět o ní kousek víc a tím pádem ji být trochu blíže než předtím. To se mi na tom všem líbilo nejvíc. ,,Mě to nevadí Em. Naopak. Rád tě poslouchám a naslouchám co říkáš." A taky tě rád pozoruji, jak se na všechno díváš. Ale to už jsem si řekl jen pro sebe. Bylo to pro mě děsivé, vědět že se začínám nejspíš už po druhé zamilovávat do nějaké ženy. Hlavně to bylo rychlé. Hrozně moc rychlé.
,,Věděl jsi že člověk se dokáže zamilovat do čtyř minut? Tvrdila mi to kamarádka, chodí s Kaiem Bennettem. A ani mě nepřekvapuje jak rychle si Riley zvykla na to že je mafián. Já z Kaie mám hodně velký respekt." Kai.. Můj nejlepší kámoš. A Riley, ta ukecaná tlučhuba co nikdy tu svou hubu nezavře. Začal jsem se smát.
,,Dobrý bože. Tak to o tobě mi vyprávěla tvoje nejlepší tlučhuba kamarádka o dívce jménem Em's. Já si říkal kdo to sakra je. A celou dobu jsi to byla ty." Znovu jsem se zasmál. ,,Jinak se Kai s Riley hledali až se našli. On je ztřeštěný trdlo a ona ukecaná držka co si na tu svou hubu nevidí. To je mi panečku teda páreček." Em se začala lehce smát. Zrovna když jsem přijížděl k mému domu se musela začít smát. Bylo na ní znát, že se baví a naslouchá mi stejně, jako já jí.
**********************************
Sice je tohle fakt už dneska poslední kapitola a je lehce nudnější, ale snad vám udělala radost. Ráno stejně vydám další a pak uvidím, jak budu stíhat. 🥰Co říkáte na Liama a Em? Posune se jejich vztah někam dál nebo zůstanou pořád přátelé? 😏
Krásný večer 💞
Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
RomanceDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...