Kapitola šestnáctá

1.1K 29 6
                                    

,,Riley a tlučhuba? Jak si na tu přezdívku přišel? Neříkám že se to k ní nehodí, právě že naopak a to je u ní ještě slabé slovo tlučhuba." Znovu se zasmála a já zaparkoval auto u garáže, šel Em otevřít dveře od spolujezdce a pomohl jí vzít její věci.

Když jsem otevřel klíčky dům, nechal jsem Em ať jde jako první. ,,Normálně jsem na to přišel. A ano, sedí to na ní stoprocentně." Sice bych o její kámošce neměl mluvit takhle, ale sama Em mi má slova potvrdila. Pozoroval jsem, jak se po domě rozhlíží. Bylo na ní vidět že se jí můj dům líbí. ,,Líbí?" Pro jistotu jsem se zeptal. Em na mě upřela svůj zrak, který mi říkal: ,,Děláš si teď ze mě srandu? Je dokonalý!" Zasmál jsem se a dál si vychutnával toho, jak se Em libí můj dům.

,,A odtud odešla moje teď už naštěstí bývalá žena. Jediný co tu mohla nechat je Katie, ale co nejspíš chtěla je mi ublížit. Nebýt tebe, nemám ji zpátky." Pomalu jsem k Em přišel a ani na tu hloupou vteřinu z ní nespustil zrak. Bylo velice zajímavé ji sledovat, jak se jí tady líbí.

Emily se na mě nechápavě podívala. Asi moje slova nepochopila. ,,Elen odešla. Neřekla mi ani důvod proč." Mykl jsem rameny a pozoroval jí. A to se mi na tom líbilo nejvíc. Pozoruji ženu která se mi asi začíná líbit. ,,A vzala sebou tenkrát asi roční Katie." Dokončila za mě a já přikývl na souhlas. Cítil jsem, jak se Em na mě dívá a tušil, že má v obličeji lítost.

,,Ale teď mám Katie zpátky a to hlavně díky tobě." Cítil jsem, jak se usmívám. Em jen pouze přikývla a dál se rozhlížela po mém domě. ,,Dáš si kafe, čaj nebo vodu?" Snažil jsem se být k ní zdvořilý a pohostit jí, když už jsem Em řekl že se mnou pojede ke mě domů.

Vím s jistotou, že by si ten její otec přišel na pohodu k ní domů a zmlátil ještě víc. Ještě že jsem včas zasáhl. ,,Liame?" Jemně se dotkla mých ramen a tím mě probrala z myšlenek.

,,Co?" Její krásné oči mě hypnotizovaly. Takhle blízko k tělu jsem si dost dlouho žádnou ženu nepustil, tak proč teď si k sobě pouštím Emily?

,,Říkala jsem, že si dám čaj." Maličko se zasmála a ty její světle modré oči se dívali do těch mých tmavě hnědých. Vypadalo to, jako kdyby se snažila ze mě cokoliv vyčíst.

**********************************
Ahojky, jelikož tak trochu nestíhám, tak kapču vydávám dost narychlo. 😂 Co říkáte na to, že Liam vzal Em k sobě domů? 👀

Mějte krásný den ❤️

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat