💜9💜

322 16 3
                                    

Gdy usiadłam w salonie usłyszałam dzwonek do drzwi podbiegłam i otworzyłam bo od razu wiedziałam że to Sykkuno Corpse i Valkyrae. W puściłam ich do środka i każdego przytuliłam na przywitanie. Ale przypomniałam sobie że Corpse nie za bardzo jest chętny do przytulasów odsunęłam się i przeprosiłam. On powiedział że nie mam za co przepraszać i sam mnie przytulił.

-Y/n ty dzisiaj będziesz siedziała a my zrobimy obiad, ponieważ nas przygarnęłaś chcemy się odwdzięczyć

-Naprawdę nie musicie Sykkuno wystarczy mi to że tu jesteście ale nie chcę się dzisiaj kłócić. Wiecie już gdzie są pokoje gościnne więc możecie tam dać rzeczy i je wypakować.

-Ja nie wiem 

-To choć Corpse pokaże ci

Opiszę teraz trochę wygląd domu ale musicie użyć swojej wyobraźni. Dom z zewnątrz jest biały. Przed wejściem rosną dwa krzaczki róż. Idąc chodniczkiem dojdziemy do dużego ogrodu z huśtawkami trampoliną oraz dużym basenem. Z ogrodu można wejść do domu przez taras na którym są meble ogrodowe i grill. Wracają do domu, dom ma dwa piętra. Jest duży znajdują się tutaj  3 łazienki, 6 sypialni, do tego w pokoju moim i Tubbo znajduje się garderoba. Gdy wejdziemy głównym wejściem znajdujemy się w przedpokoju jest on w kolorze szarym po lewej stronie jest wieszak na kurtki oraz szafka na buty natomiast po prawej znajduje się komoda. Idąc dalej jest kuchnia połączona z salonem. Po prawej jest część do spędzania wolnego czasu a po lewej do gotowania. W salonie pod ścianą znajduje się rogówka na przeciwko której znajduje się duży telewizor. Przed rogówką jest stolik kawowy i dwa fotele po bokach. Wszystko jest w odcieniach czarnego szarego i białego. Ściany są białe tak jak dywan pod stolikiem kawowym , rogówka jest czarna a fotele szare. W części kuchennej znajduje się kuchnia z wyspą a nieco dalej stół przy którym jemy posiłki. Oczywiście tutaj także dominuje biały czarny i szary. Obok tego stołu jest kolejne pomieszczenie do spędzania czasu z wyjściem na taras znajduje się tam projektor pufy szafki ze słodyczami. Zazwyczaj tam oglądamy filmy wtedy gdy jest już ciemno. Pomiędzy salonem a kuchnią są schody prowadzące na drugie piętro gdzie znajdują się pokoje idąc prosto przez korytarz po każdej stronie jest jeden pokój mój i Tubbo jest na samym końcu. Więc jeśli jesteśmy na tym korytarzu pokój po prawej jest zajęty przez Sykkuno po lewej pokój w którym aktualnie jest Valkyrae. W pokoju obok Sykkuno jest pokój w którym będzie Corpse na przeciwko pokój ma Tommy bo obok Tommy'ego jest pokój Toby'ego. No i mój pokój na przeciwko pokoju Tubbo. Standardowo wszystko w trzech kolorach: biały, szary i czarny. Każdy pokój gościnny wygląda tak samo tylko mój pokój i pokój Tubbo są inne. Jeśli zastanawiacie się gdzie są łazienki to już mówię jedna znajduje się na dole a pozostałe są na górze łazienki na górze są tak jedna pa wprost od schodów a jedna po między pokojem Sykkuno i Corpse'a. I tak prezentuje się dom.

- Tutaj jest twój pokój - uśmiechnęłam się a chłopak to odwzajemnił

-A co będzie w takim razie na obiad?- spytałam kiedy wszyscy znaleźli się w salonie

-A to niespodzianka-odpowiedziała Valkyrae

-No dobrze tylko mi kuchni nie spalcie

-Nie bój się kuchnia przeżyje 

-Okey to może my z Tubbo pójdziemy poszukać jakiegoś filmu co wy na to?

-To jest doskonały pomysł przynieście wszystko co potrzebujecie teraz bo później nie możecie ani wchodzić ani przechodzić obok kuchni- jak Corpse powiedział tak zrobiliśmy

-A więc maraton filmowy yay!- odpowiedziałam na odchodne. Maraton odbędzie się w pokoju obok tarasu. Tubbo podłączył głośniki i projektor a ja zajęłam się rozkładaniem wszystkiego na czym byśmy siedzieli lub leżeli. W tym pokoju znajdowały się także trzy kosze jeden zawalony po brzegi kocami drugi i trzeci były zawalone po brzegi poduszkami tylko dlatego że kocham kupować poduszki i koce przez co jest ich multum. Kosze były sprytnie ukryte więc nie było ich widać Toby nie miał pojęcia ile tego jest. Oh zapomniałam wspomnieć, że przez cały ten czas Tommy siedział w pokoju i nie schodził na dół. Przygotowanie wszystkiego i znalezienie filmów z gatunków które wszyscy z nas lubią zajęło 50 minut gdy skończyliśmy kulinarne trio zawołało nas na obiad nawet Tommy zszedł na dół.

-Ojej wygląda i pachnie pysznie

-I też tak smakuje- zaśmiał się Sykkuno

-Na 100%-wszyscy usiedli do stołu i zaczęli jeść gdy skończyli ja umyłam naczynia a oni poszli się ogarnąć bo było już po 19 wszyscy w piżamach zeszli na dół i zajęli miejsca żeby zacząć maraton...

_____

726 słów

No hej jak się macie?

Ja was przepraszam że taki opis domu dałam trochę dziwny bo nie za bardzo lubię opisywać a co dopiero czytać opis pomieszczeń i nie wiem jak napisać z sensem. Dziękuję za wszystkie wyświetlenia to wiele dla mnie znaczy <3. Miłego dnia!

|Jesteś moim całym światem|Corpse x Reader|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz