🖤25🖤

236 11 11
                                    

Poszedłem do łazienki ogarnąłem się pogrążony myślami o Y/n... Zszedłem na śniadanie dziewczyny jeszcze nie było. Na śniadanie były gofry więc wziąłem sobie 2 dodałem bitej śmietany i owoców. To samo zrobiłem dla Y/n tylko ułożyłem owoce w kształt serca a w środku ułożyłem napis ily.

Pov Y/n 

Po tym jak uświadomiłam sobie że może Corpse chciał mnie pocałować. Ubrałam się w czarną sukienkę do kolan z przedłużanym tyłem którą będę miała na imprezie zrobiłam lekki makijaż tak jak nigdy, zazwyczaj maluję tylko rzęsy. Bo może mu się podobam... nie jestem pewna... Zeszłam na dół w salonie siedzieli wszyscy tylko Corpse w jadalni i jadł swoją porcje gofrów zobaczyłam na przeciwko niego talerz z goframi ładnie udekorowany.

-To dla mnie?

-Tak to dla ciebie... pięknie wyglądasz

-Dziękuję i em... dziękuję- uśmiechnęłam się do chłopaka on oddał uśmiech.-Smacznego

-Dziękuję i nawzajem

-Dziękuję

Jedząc rozmawialiśmy o wszystkim. Po skończonym posiłku podeszliśmy do wszystkich usiedliśmy obok siebie na rogówce i zaczęliśmy dalej rozmawiać tak jak wszyscy.

-Eyyy guys to co robimy z tą imprezą?

-Trzeba rozdzielić zadania Tommy...

-To ja mogę iść po alkohol-oczy mu się zaświeciły

-Po pierwsze nie ukończyłeś 18 po drugie tego nie będzie po trzecie nie sprzedali by ci...

-Żartowałem przecież to co szefowo rozdzielaj zadania

-To tak Clay i Nick by będziecie musieli tutaj ogarnąć, ja i Corpse pójdziemy do sklepu, Tubbo i Tommy ogarnijcie na górze i proszę poszukajcie jakichś materacy dobrze?

-Okey jasne

-Dziękuję a Sykk...

-Eyyy ale to nie sprawiedliwe mamy najwięcej do zrobienia...

-Tak myślisz? To może chcesz ogarnąć ogród?

-Dobra nie jednak nie

-Tak myślałam Valkyrae i Sykk możecie się zająć ogrodem?

-Tak jasne

Popatrzałam na Corpse'a on się uśmiechnął i poszliśmy ubrać buty. Wyszliśmy z domu i szliśmy jakieś 5 minut w ciszy chwyciłam chłopaka niepewnie za rękę jemu to nie przeszkadało bo splótł nasze palce.

-Em... mam pytanie

-Mów śmiało

-Czemu rano tak wybiegłaś?

-Mam być szczera czy kłamać?

-Dobrze wiemy że jak skłamiesz to będę wiedział

-No tak a więc... ja powiedziałeś że wyglądam ślicznie znowu się zarumieniłam i żebyś mnie nie zatrzymał pobiegłam- chłopak trochę posmutniał- nie chodzi o to że przeszkadzało mi to że mnie zatrzymywałeś wręcz przeciwnie ale wiem że była bym jeszcze bardziej zarumieniona...

-No dobrze ale wiedz że i tak wtedy wyglądasz uroczo- przypomniało mi się o tej sytuacji z przed chwili kiedy weszła do pokoju. 

Doszliśmy do sklepu miałam zrobioną listę

-Dobra musimy wziąć po 5 butelek Coli, Fanty, Sprite'a, do tego 5 paczek chipsów 4 rodzajów i coś z czego będzie można zrobić przekąski itp.

-No dobra ale nie bierzmy Walkersów

|Jesteś moim całym światem|Corpse x Reader|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz