ALEKSEJ PRAJS
"Izvolite."
Izvlačim stolicu plavuši sa crvenim karminom pa ona sa osmehom seda na nju.
"Drago mi je da konačno imam priliku da razgovaram sa vama gospodine Prajs."
"Zovite me Aleksej."
Zaustavlja se da pogleda u mene pa se zakašlje.
"U redu. Došla sam da razgovaram sa vama u vezi slučaja sa Nikol i ako je moguće da se sve reši mirnim putem."
Gledam u nju dok se smeškam. Nisam očekivao da će Nikol poslati devojku koja se trese preda mnom da priča u njeno ime.
"Slušam Vas."
Vadi iz torbe crvenu fasciklu koju otvara i pre nego što išta kaže pročisti grlo.
"Nikol Džouns je spremna za sud i da vas tuži za novčanu kaznu.."
"Zbog čega?"
Prekidam je a ona me zbunjeno pogleda.
"Želim da čujem šta je navela kao razlog."
"Kao razlog je navela to što ste na svoju ruku njoj dolelili zabranu da vidja njeno dete. Po zakonu nije ništa rešeno i vaša ćerka ne pripada samo vama."
Naginjem se na sto i uzdahnem. Gleda u mene dok čeka odgovor.
"Ništa lično protiv Vas ali ne želim više da slušam ova sranja."
"Aleksej molim Vas.."
Ustajem sa stolice dok je gledam pravo u oči a ona zanemi.
"Nikol recite da odjebe, gde je bila dve godine da traži starateljstvo nad Lajlom? A da, bila je sa svojim novim momkom."
Devojka me gleda šokirano sa polu otvorenim ustima.
"Mislim da je vreme da odete, i prenesite Nikol da mi više nikoga ne šalje jer postaje nepodnošljivo."
Ne govori ništa. Pognute glave skuplja svoje papire i vraća ih u aktovku. Bez dovodjenja ili bilo kakvog pozdrava odlazi iz kuće. Nikol je oduvek bila zlobna u nekim stvarima ali ovo? Previše je i za nju. Uzimam svoj telefon da bih video koliko je sati i vidim da je pola šest. Dogovorio sam se da odem po Bler pošto sam je ja i dovezao. Kad se setim koliko je bila slatka kada se postidela jer nas je onaj čovek uhvatio u mojim kolima. Čoveče koliko je samo seksi. Uzimam ključeve od auta sa stola i izlazim iz kuće.BLER VUD
Izlazim iz studija i vidim na parkingu njegov range rover. Nasmejem se sama sebi u bradu jer vidim da je zaista došao, bez kašnjenja. Otvaram vrata i ulazim u auto a on ponovo nosi naočare za sunce koje mu opasno dobro stoje. Sada na sebi ima crni šorts do kolena i belu majicu koja mu ocrtava bicepse.
"Hej lepa."
Nasmejem se kao budala na njegov nadimak.
"Hej."
Pridje mi i poljubi me na kratko pa okreće ključ i pali auto.
"Kako je bilo?"
"Definitivno mi treba tuširanje."
Nasmeje se dok gleda ispred sebe a sunce mu obasjava lice. Ne mogu da ga se nagledam.
"Šta si ti radio?"
Pitam dok stavljam svoju torbu na zadnje sedište.
"Odveo sam Lajlu u školu, imao sam neki razgovor.."
Kaže to i zaustavlja se kao da to nije trebao da kaže.
"Razgovor?"
"I žudeo sam za najlepšom devojkom na svetu."
"A to je?"
"To si ti."
Već znam da sam pocrvenela na njegove reči ali mu ne odgovaram.
"A onaj lik?"
Pita me odjednom pa pogledam u njega.
"Ko?"
"Što nas je video u kolima. Nije delovao srećno."
Definitivno i nije bio srećan. Što sam se ljubila u kolima na parkingu studia.
"To je Džon, moj trener. Samo je bio zbunjen predpostavljam."
Skreće u moju ulicu i ostalo je samo par metara do moje kuće. Hvata moju ruku i sa njom hvata menjač auta.
"Samo trener?"
Ozbiljno pita dok usporava auto. Nasmejem se na ovu glupost.
"Da naravno. Imam osećaj kao da mi je i otac, ili stariji brat."
Ne govori ništa ponovo. Parkira auto ispred moje kuće i isključuje ga.
"Stigli smo."
"Vidim."
Uzimam torbu sa zadnjeg sedišta i stavljam je u svoje krilo.
"Ulaziš?"
Pogleda u mene pa skine naočare.
"Moram po Lajlu. Škola joj je gotova za petnaest minuta."
"Možeš da svratiš sa njom?"
Čekam odgovor ali mu zazvoni telefon i ne dobijam ga.
"Halo?"
Javlja se i gleda ispred sebe, a izraz lica mu je besan.
"Kako se to dogodilo uopšte?? Zaboravite."
Prekida vezu i ostavlja telefon do sebe.
"Sve u redu?"
Pitam iako po izrazu lica mogu da zaključim da dosta stvari nije u redu.
"Bler stvarno moram da idem.."
Kaže i pali auto, čak i ne sačeka da izadjem iz njega. Ne pokušava ni da mi objasni šta se dogadja i sada se užasno osećam. Izlazim iz auta i besno zalupim vratima. Šta si očekivala Bler? Da je odjednom najbolji čovek na svetu? Da nije loš? Samoj sebi se nasmejem zbog toga što sam tako glupa a kada se okrenem vidim da njegovog auta već nema.
YOU ARE READING
Rane iz prošlosti
RomancePosle jednog čoveka Bler je izgubila svu veru u ljubav kao što je misteriozan čovek posle jedne žene. Ona se usredsredila na svoju životnu strast, na balet. Igrala je i svaki njen pokret je bio ispunjen bolom i patnjom, ali i nežnošću. On je uspešan...