ALEKSEJ PRAJS
Glupa emisija se konačno završava i sad se i kajem što sam pristao na ovo. Znao sam da nisam trebao. Dok uzimam sve svoje stvari ulazi Kristina i zatvara vrata.
"Hej Aleks."
Prilazi mi sa ledja pa se okrećem i čekam da mi kaže šta ima.
"Rejting je bio odličan, hvala ti još jednom što si došao."
Ne odgovaram pa uzimam svoje stvari.
"Naravno da je bio odličan, ipak si mene zvala."
Nadmeno i bezobrazno kažem a ona stavlja ruku na sto sa ogledalom.
"Ljut si?"
"Ne, samo shvatam da sam izgubio vreme. Veoma dragoceno vreme."
Ironično se osmehne pa me hvata za košulju i spušta me do sebe.
"Misliš da nisam videla kako me gledaš?"
Približava svoje lice mom pa je toliko jako odgurnem da ona pada na pod. Gleda šokirano u mene i podiže se sa poda.
"Droljo."
Prosikćem a ona zine.
"Kako si me nazvao?"
"Ako mi samo još jednom pridješ postaraću se da ostaneš bez svog jadnog poslića. Ako nisi zaboravila otac mog prijatelja drži ovu televiziju, i sigurno mu ne bi bilo drago da čuje da mu radnica nudi seks klijentima."
Šokirano gleda a oči joj izgledaju kao da će plakati.
"M-molim?"
"I da, nemoj više pominjati Bler nikada. Ne zaslužuješ da izgovaraš njeno ime svojim pušačkim ustima preko kojih je prešlo milion kita."
Odlazim odavde i nalazim se sa Dilanom koji me je čekao na parkingu pa usput zovem Bler..BLER VUD
"Rekla si da se javim kada završim."
"Jesam da.."
Gledam u Leksi koja je spremna da udavi Alekseja zbog skandala na televiziji, i direktnih prozivki o meni. Mama mi je poslala deset poruka gde me ispituje šta de dodjavola desilo na tv-u. Verovatno je pročitala nešto na onim glupim portalima koji pišu o dramama slavnih.
"Hoćemo li se videti onda?"
Gledam u Leksi a ona ljutito odmahuje glavom.
"Ja.. sa Leksi sam."
"Pa? I ja sam sa Dilanom. Taman neka se njih dvoje nadju a ti i ja ćemo biti zajedno."
Leksi prevrne očima i odustaje jer Aleksej za svaki izgovor nalazi rešenje.
"Dobro onda obojica dodjite."
"Već smo ispred, samo otključaj."
Spušta mi slušalicu pa pogledam u Leksi.
"Ti si devojko pukla, samo si trebala da mu kažeš da nećeš da se vidite."
"Misliš da sam mogla?"
Ustajem sa kauča i odlazim do ulaznih vrata koja otključavam i otvaram pa Dilan ulazi unutra i zaobilazi me a Aleksej zatvara vrata umesto mene i staje.
"Slatka si kad se praviš da si ljuta."
"Ja se ne pravim kretenu."
Klima ironično glavom pa me hvata za vilicu i ljubi me. Prekrstim ruke i oboje ulazimo a Dilan hvata Leksi za ruku i ustaju.
"Mi idemo."
Kaže Dilan i kreću ka vratima.
"Kuda? Ostanite malo.."
"Bolje ne, nemaš sobu za nas."
Kaže bezobrazno Dilan dok odmerava Leksi pa ga ona ćušne laktom.
"Vidimo se Bi, javi mi se ujutru!"
Kaže Leksi pa oboje izlaze. I posle meni kaže da ne znam da kažem ne Alekseju.. Sedam na kauč i gasim tv koji nisam ni ugasila od nervoze.
"Gledala si intervju?"
Seda pored mene pa naslanja glavu na moje rame.
"Bolje da nisam."
Kažem na šta podiže glavu i pogleda u mene.
"Nisi se valjda naljutila?"
Kaže dok mi se smeje i stavlja mi pramen kose iza uha.
"Nemoj da se ponašaš prema meni kao da sam dete."
"Oh veruj mi da se ne ponašam tako. Ne bih sve ono radio da te gledam kao dete."
Ljubi me u čelo i privlači me u zagrljaj.
"Veruj mi da sam pobesneo kad je pričala ona sranja Bler, al nema vajde svadjati se uživo na televiziji."
Mazi me po ledjima a ja uranjan glavu u njegove grudi i udišem njegov miris.
"Da li te je sramota što si sa mnom?"
Pitam ga pa mi on podiže glavu.
"Šta pričaš to?"
Slegnem ramenima a on se mršti.
"Ne znam, nismo na istom nivou. Očigledno je da je ljudima neverovatno što je neko tako poznat sa mnom."
"Da nismo, ali zato što ne ceniš sebe Bler. Vrednija si od bilo koje osobe i trebala bi to da znaš."
Ponovo me grli a ja bih se sad rasplakala ali se suzdržavam.
"Molim te nemoj više da pričaš te gluposti Bler. Nije me sramota. Ti si najvrednija osoba u mom životu."
Pušta me iz zagrljaja i pomiluje me po obrazu.
"Ostani večeras. Hoćeš li?"
Odmeri me pa jezikom predje preko donje usne. Hvata me za vrat i privlači me sebi dok me gladno ljubi. Jezici nam se dodiruju i imam želju za njim i njegovim telom i dušom. Guram ga da legne na kauč i sedam na njega a on se zadovoljno osmehuje.
"Neočekivano."
Promrsi a ja bih ga udarila zbog njegovih glupih provokacija. Hvata mi krajeve majice i svlači je pa ostajem bez majice pred njim jer nisam nosila grudnjak. Ponovo se podiže i hvata mi dojku koju uzima svojim usnama. Kukovima se trljam o njega da bih malo zasitila sebe. On sve radi sporo i bez žurbe jer zna da se meni žuri da ga osetim. Gleda u mene i pogledom me izaziva dok mi grize bradavicu.
"Reci mi šta želiš."
Govori dok zavlači ruku u moj šorts i gaćice.
"Nemoj molim te."
Drugom rukom me pridržava dok se prstima kreće u meni. Cela sam vlažna i željna njega.
"Volim što me moliš. Šta želiš Bler?"
Pokušavam da skupim noge ali mi on to ne dozvoljava.
"Želim da me odvedeš u moju sobu i da tamo vodimo ljubav."
Hvata me za kukove i vodi me u sobu. Spušta me na krevet i svlači mi šorts sa sve gaćicama pa ostajem skroz gola. Jednom rukom skida svoju majicu i baca je na pod do mojih stvari pa se ispruži na krevetu i širi mi noge.
"Samo se prepusti."
Zatvara oči i zadovoljava me jezikom. Zabacujem glavu i hvatam ga za kosu dok ga čupam a on mi rukama obgrli butine. Uzdišem i izgovaram njegovo ime, znam da to voli. Prste zariva i moje butine i od uzdisaja dolazim do stenjanja. On prestaje i pogledam u njega pa skine pantalone i bokserice te dolazi do mene.
"Nemam kondom."
Odmah naglasi a ja odmahnem glavom.
"Nemam ni ja."
"Izvadiću ga na vreme."
Hvata me za struk i namešta se pa me ljubi i jako prodire u mene. Od poljubaca nema vremena za uzdisaje iako imam nagon za to.
"Bler jebote."
Prostenje a ja ga obgrlim nogama oko pojasa. Jednom rukom se oslanja o krevet a drugom se drži za naslon kreveta. Uzdišemo jedno drugom na usne dok se gledamo i s vremena na vreme i poljubimo.~
Ležim u krevetu i gledam iznova i iznova njegovo gostovanje u emisiji za koje mi je rekao da se ne obazirem, ali kao da ne mogu. On je u mom kupatilu u prizemlju i tušira se a ja mu iza ledja gledam ono što mi je rekao da više ne gledam.
"Koliko mi je prijao tuš."
Uleće Aleksej u sobu a ja brzo gasim video i ostavljam telefon. Gledam ga dok peškirom trlja mokru kosu pa ga stavlja oko vrata i seda do mene.
"Jesi li lepo spavala?"
Na kratko me poljubi pa mu se osmehnem.
"Da, ti?"
"Kako bih mogao kada si ti pored mene?"
Ustajem iz kreveta sa osmehom pa uzimam svoje stvari da bih se presvukla. Svlačim njegovu majicu i pružam mu je.
"Hvala za majicu."
"Neka ostane kod tebe."
Oblači svoje stvari a ja uzimam njegovu majicu i stavljam je sa strane, ne bunim se iskreno. Volim njegovu odeću, uvek miriše na njega.
"Moram na trening a radije bih ostao sa tobom ovde."
Ustaje sa kreveta i uzima svoje cipele koje su stavljene do zida.
"Kada krećeš sa svojim treninzima?"
"Ne znam, još mi se Džon nije javio."
Rastužim se kad se prisetim Džona. Dugo se nismo čuli, ali rekao je da ne želi sa mnom da bude u istom odnosu kao pre, samo trener.
"Zašto ne ostaneš samo?"
"Ovo su mi najbitniji treninzi pred takmičenje. Moram da vežbam."
Hvata me za ruku i povlači me da ustanem i stanem ispred njega.
"Možeš da dodješ da gledaš kako pesničim nekoga."
Nasmejem se uz izdah.
"Neka hvala, preskočiću."
"U redu, al nećeš preskočiti moje takmičenje u areni Bler."
Skroz sam zaboravila na to, ali se osmehnem kao da nisam.
"Ako baš insistiraš."
Ljubi me pa uzima sa police svoj telefon i ključeve od auta.
"Večeras me zovi ako hoćeš da dodješ."
Klimam glavom i gledam a on mi ponovo prilazi i ljubi me.
"Čoveče ne mogu da izdržim da te ne poljubim."
"Zakasnićeš Prajs."
Osmehne mi se i odlazi.
YOU ARE READING
Rane iz prošlosti
RomancePosle jednog čoveka Bler je izgubila svu veru u ljubav kao što je misteriozan čovek posle jedne žene. Ona se usredsredila na svoju životnu strast, na balet. Igrala je i svaki njen pokret je bio ispunjen bolom i patnjom, ali i nežnošću. On je uspešan...