29: "Where The Story Ends"

539 45 9
                                    

plnblbnr ithaf edilmiştir. Desteğin için teşekkürler canım. Keyifli okumalar dilerim ~

***

"Where The Story Ends"





İçinde bulunduğunuz erotik bir klibi topluluk içinde izlemekten daha kötü bir şey varsa, o da içinde bulunduğunuz erotik bir klibi, klibi çektiğiniz kişinin ailesiyle izlemekti.

Üstelik intronun bitmesine yalnızca otuz saniye kalmışken biraz sonra olacakları en iyi bilen kişi sehpada duran kumandayı alıp kanalı değiştirmek yerine annesinin uzattığı portakalları yemeyi sürdürüyorsa...

Olayın farkına varması için anlayacağını umduğum bir şekilde boğazımı temizleyip bakışlarının bana döndüğü ilk anda kumandayı işaret ederek, telefonuyla uğraşan üvey babasına ve kış aylarında 'C' vitaminine ihtiyaç duyduğumuzu düşündüğü için onun hemen yanında portakal soyan annesine çaktırmadan başlayacak olan ilk sahneyi-yani yatağa bağlanmış kelepçelerin uzun uzadıya gösterilmesini-görmemek için tedbir olarak gözlerimi kıstığımda bile uyarımı anlamamış olacak ki büyük eline sığdırdığı portakallarla bana dönerken aklı karışmış bir şekilde elindekilerin bir kısmını bana uzattı. Sesi yavaş yavaş yükselmeye başlamış intronun arttırdığı gerilimle kumandayı işaret etmeye devam ettiğimdeyse kaşlarını kaldırmış ifadesi yerini 'oh' şekline bıraktı ve ellerindeki portakalları sehpadaki tabağa koyup yüzündeki masum ifade olmasa kesinlikle bilerek yapıyor diyebileceğim bir şekilde televizyonun sesini biraz daha açtı.

Tabii Jungkook akşamdan beri ilk kez bir şeyin sesini açma zahmetine girdiği için doğal olarak bu şeyin ne olduğunu merak eden üvey babası Minsung, telefonunu kenara bırakıp gösterilen uyarıların nedenini merak edercesine arkasına yaslanarak istemeden de olsa durumu daha da işin içinden çıkılmaz hale getirdi. Artık ne ondan kanalı değiştirmesini isteyebilirdim, ne de herkesin dikkati televizyondayken kumandayı alıp kendim değiştirebilirdim.

Jungkook'un, ailesine karşı bir hayli rahat olduğunu bu sabah evine vardığımız ilk anda annesinin ve Minsung'un yanında olduğumuzu umursamadan bana birlikte duş almayı teklif edip yaramazca göz kırptığında anlamış olsam da bu klip kesinlikle bambaşka bir seviyedeydi ve içerisinde benim olduğum sahneleri hesaba katmazsak bile kızlarla çektiği, ailesiyle izlememesi gereken bir sürü aşırıya kaçacak sahneye sahipti. Birazdan bunların hepsini birlikte izlemek zorunda kalacak olmamız-ki Jungkook pek umursamadığı için zorunda kalacak olmam-ise kaçacak delik arama isteğimi her geçen saniye biraz daha arttırıyordu. Oğullarının ilk erkek sevgilisi hakkında düşündükleri şeyin para için her şeyi yapabilecek biri' tanımı olarak akıllarında kalmasını istemezdim.

Abonelikle alınan özel bir kanal olduğu halde olumsuz örnek, artı on sekiz ve içinde olmamasına rağmen şiddet gibi bir sürü uyarı çıktıktan ve Jungkook'un kırmızı harflerle yatağın başlığına kazınmış ismi uzunca bir süre ekranda kaldıktan sonra, elektro gitar solosunun yükselen sesi eşliğinde yüzümü ellerime gömmek isteyeceğim dakikalar geçireceğimden emin olduğum klip başladı.

ilk sahne onun büyük yüzüklü ellerinin siyah dantelli iç çamaşırını giyen, yüzü tam gözükmeyen bir kızın oldukça ince görünen belinde gezinmesiyle başlıyordu. Yüzüklü uzun parmakları yanıp sönen kırmızı ledlerin aydınlattığı pürüzsüz tende geziniyor, başparmakları kırmızı elmaslı göbek piercingini okşuyor, saçları üzerine eğildiği kızın yüzünü kapatıyor ve bütün bu sürece de kızın her nefes alışında belirginleşen kaburgaları eşlik ediyordu. Bütün unsurlar sanatsal, ancak bir o kadar da sanatın eşsiz narinliğine aykırı olacak şekilde hırçındı.

Back To LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin