32: "La Vie En Rose"

650 39 24
                                    


Zamanı geldiğinde medyadaki şarkıyı bir şekilde açmanızı öneririm çünkü gerçekten çooook önemi bir detay. Ve okuyunca ne zaman açmamız gerektiğini bileceksiniz zaten (◕-◕✿)

!Warning!

♡♡

♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

"La Vie En Rose"






Tahmin edilebileceği gibi Jungkook'un paylaştığı o fotoğraftan sonra dünya kelimenin tam anlamıyla birbirine girmişti.

Yerel ulusal fark etmeksizin bütün haber kanalları sabahın ilk haberi olarak 'ünlü şarkıcı Jungkook Jeon'un sevgilisini ve başlatacağını duyurduğu yeni dönemini' yayımlarken; küçüklü büyüklü bütün magazin sayfaları nereden bulduklarını bilmediğim fotoğraflarımla çarpıcı haberler yapmış, geçen seneki set çekimlerinden kalma boy boy fotoğraflarımız yeni basılan gazetelerin ilk sayfasındaki yerini almış ve uzun bir zamandır Jungkook'tan böylesine büyük bir etkileşim almayan hayranları, bu iki inanılmaz haberle twitter'ı resmen birbirine katmıştı. Jungkook, onlarca farklı tagla trendlerdeki ilk sıraları işgal etmiş, göz alıp kapayıncaya kadar da dünya trendlerini ele geçirmişti.

Tabii o gün ölesiye yorgun olduğumuzdan Jungkook'un hayranlarının FBI ajanları gibi her yere sınırsız erişimleri olduğu ikimizin de aklının ucundan bile geçmemişti. Klipte oynayan kişinin de ben olduğumu anlamalarının ardından ise geçen seneki Medicine partisi başta olmak üzere yeni yayımlanan görülmemiş fotoğraflardaki hayaletimsi varlığımı saniyesinde bulmuşlar, klipteki isimlerden yola çıkarak instagramıma ulaşmışlar ve sabaha altı milyonu aşkın takipçi isteğinin bildirimiyle titreyen telefonumla uyanmama sebep olmuşlardı.

Halimizden ötürü öğlen on iki civarı ancak uyanabildiğim için dünyada meydana gelen olayların birçoğunu bile bana Bogum anlatmak zorunda kalmış olsa da, her an çökecekmiş gibi yavaşlamış instagram hesabım ellerimin arasında duran bir gerçekti ve istekler geçen her saniyeyle yüz biner yüz biner artmaya devam ederken Jungkook'un görülmemiş onlarca fotoğrafıyla dolu hesabımı kaybedeceğimden ciddi anlamda korkmuştum. Sadece çok yakın arkadaşlarımın ve Jungkook'un yan hesabının takip ettiği yirmi sekiz kişilik mütevazi bir sayfa olsa da, yolda bulduğum bir karahindibayı bile paylaşabildiğim mahremiyeti seviyordum o hesaptayken.

Kötü yorumlar, nefret mesajları, onu hak etmediğimi ve kendimi öldürmemi söyleyen yorumlar yokken; yalnızca Eddy, ben ve Jungkook varken daha mutluydum şüphesiz. Tabii bu, Jungkook için yapmam gereken bir fedakarlık olduğundan gözümü bile kırpmadan üstüme çekeceğim bütün nefreti de, ilgiyi de, her şeyi kabul etmiştim. Hem daha sonra sadece yakın arkadaşlarımın olduğu başka bir yan hesap da açabilirdim.

Back To LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin