- o hejka.
Przywitałaś się z chłopakiem, który po chwili zrobił to samo.
- ślicznie wyglądasz.
- dzięki...
Lekko zdziwiona poszłaś wraz z przyjacielem. Kino było całkiem spory kawałek od twojego domu lecz mimo to wybraliście ,,spacer"
- Tak właściwe to na jaki film mnie zabierasz? Nic nie mówiłeś.
- Zobaczysz.
- Powiedz, nie trzymaj mnie pod taką presją.
- jak bardzo chcesz wiedzieć?
-Tak bardzo, że wybierzesz się ze mna I z moją przyjaciółką do drogeri.... jutro. -dodałas po krótkim czasie.
- o nie, nie, nie moja droga
- Nie ma nie. Albo pójdziesz albo będę zmuszona wylec cię z twojego domu.
-Wychodzi na to, że nie mam wyboru.
-ależ ty jesteś spostrzegawczy. Teraz powiedz mi na jaki film idziemy.
- horror
- chyba cię coś jebło
- Nie, a co? Boisz się?
- Co? Ja nieee
- nie gadaj haha!
- a weź spadaj.
Gdy juz doszliście do miejsca docelowego chłopak otworzył ci drzwi po czym wraz z tobą wszedł do budynku. Poszliście do kasy I kupiliście bilety.
-Tsa... obecność?
- Za słaby?
-Nic takiego nie powiedziałam.
-Taa.
Podeszliście jeszcze kupić sobie popcorn oraz cole. Weszliscie do sali i usiedliscie na przedzielone wam miejsca.
-Tak mało osób?
- Wiesz Y/N nie każdy przychodzi w środku tygodnia do kina w dodatku ma horror.
-Znawca z ciebie, wiesz?
Po chwili film się zaczął a na ekranie wyświetlił się tytuł.
Nadeszła scena w której się przestraszylas i odruchowa dotknęłaś ręki Hyunjina.
-Mówiłaś, że się nie boisz?
-Bo sie nie boję.
Wzielas rękę i oparłaś się głową o ramie chlopaka, na co tylko spojrzał.
======================================
Witajcie, ogólnie walnełam se łeb na fioletowo i niebiesko. Nie wiem jak to wyjdzie na moich ciemnych włosach ale mam nadzieję, że nie będzie załamki. Będę to trzymać godzinę na głowie więc oby było widoczne, widzowie OBYCzym farbowałam? Pianką ,,3 dni albo 3 lata" ( wiem nikt nie pytał XD)
POLECAM
CZYTASZ
Stay With Me
Teen FictionJesteś Y/N, masz 20 lat i mieszkasz w Korei Południowej. Pracujesz wraz ze swoją przyjaciółka w biurze. Uwielbiasz taniec i spiew. Całkiem przypadkiem kogoś poznajesz. Czy ta osoba zmieni twoje życie na zawsze?