36

84 1 4
                                    

Wstałaś I od razu odwróciłaś się w stronę chlopaka lecz go tam nie było. Lekko zdezorientowana wstałaś.

Wyjęłaś telefon I zadzwoniłaś do Hyunjina .

- No? HALO

-czego chcesz?

- Kurwa zapomniałeś. Wylatujemy dziś na Majorkę.

- Pamiętam przecież. Za 10 minut będę po  ciebie.

Rozłączyłaś się. Szybko założyłaś dresy, przeczesalas włosy. Zabrałaś telefon I wcześniej spakowana walizkę. Miałaś w niej wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy.

Wbiegła do auta I ruszyliście.

- zajebiscie odegrane.

-jak zawsze.

Po kilku minutach byliście na lotnisku. Usiadłaś na wybrane miejsce I czekałaś aż samolot wystartuje.

- Będzie dobrze mała.

Chłopak złapał cie za udo i lekko scisnal.
Uśmiechnęłaś się lekko.

*

Po kilku godzinach byliście już na miejscu. Pojechaliście do zarezerwowanego domku u przyjaciela Hyunjina.

-Nareszcie. Nowy początek.

- Czekałem na to y/n.

Hyunjin złapał cie za rękę I poprowadził w stronę plaży.

KONIEC

Dziękuję wszystkim z to że wytrwali do końca. Za każdą gwiazdkę pod rozdziałem. Za każdy komentarz. Za wszystko. Dziękuję każdej osobie, która przeczytała prolog, i tylko go. Dziękuję również osobom które doczytały do połowy i stwierdziły, że chujowe. Bo chciaz nie przeczytaliście całej książki, dzięki wam mogłam się cieszyć, że ktoś w ogóle zobaczył te powieść.

Stay With MeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz