Byłaś w opuszczonym budynku, nagle ktoś chwycil cię mocno za rękę przez co straciłaś równowagę i w momencie spadłaś na podłogę. Napastnik podszedł do ciebie z nożem w ręku. -No cóż chyba ta piękna buźka zostanie pocharatana.- mężczyzna zaczął przybliżać ostrzę do twojej twarzy z której powoli lała się krew.
-
AAA!
Od razu się obudziłaś. Co chyba również zbudziło Hana.
- Jezus, y/n wszystko w porządku?
-Ta.
Rozjarzalas się po pokoju. Zauważyłaś się nie siedizlas na fotelu lecz w łóżko koło HANA.
-Czekaj, czemu jestem tu a nie tam?
-a co? Źle? Hah
Spojrzałaś na niego morderczym spojrzeniem, przez co chłopak od razu wszystko ci wyśpiewał.
- Gdy szłem w nocy. Wiesz. Do łazienki, no to jak wracałem zobaczyłem, że cała dygoczesz z zimna, więc przeniosłem cię na łóżku.
-Oh... okej.
Wstałaś I podeszłaś do szafy by wybrałać ubrania. Postawiłaś na coś luźnego.
Przebrałaś się, oczywiście w łazience. Zeszłaś na dół. Zrobiłaś sobie płatki oraz jakże by inaczej Hanowi również.
-jak się czujesz?
- spoko.
-wychodzisz dziś gdzieś ?
- Nie wiem.
- Czyli... raczej nie?
-nie.
-a, okej.
-żryj szybciej.
-spokojnie.
Gdy juz zjedliscie sniadanie chłopak poszedł do domu. Nie chcial byś ty go odwiozła, ogólnie jeśli chodzi o jego życie prywatne too praktycznie nic o nim nie wiedziałaś, był i jest strasznie tajemniczy, nie zdradza zbyt wielu rzeczy o sobie. Jedynie co wiesz to, że ma na imię Han.
Totalnie jak jakiś anonim...
Z jednej strony cię to przerażało, ale z drugiej może lepiej by tak zostało. Może o tobie zapomni i będziesz żyć jak dawniej.... w spokoju..
Stwierdziłaś, że pojedziesz do swojej ulubionej hali. Poćwiczyć, potańczyć.
Przed tym zrobiłaś sobie jakiś szybki i lekki makijaż, wziełas torbę a do niej portfel... tak na wszelki oraz jeszcze wodę, klucze I telefon.
Była już godzina 12.
Zakluczowałaś drzwi. Wsiadłaś do auta I odjechałaś.
Gdy byłaś już na miejscu zaparkowałas pojazd przed budynkiem i weszłaś do środka.
Puściłaś swój ulubiony kawałek I poniosłaś się muzyce....
CZYTASZ
Stay With Me
Ficção AdolescenteJesteś Y/N, masz 20 lat i mieszkasz w Korei Południowej. Pracujesz wraz ze swoją przyjaciółka w biurze. Uwielbiasz taniec i spiew. Całkiem przypadkiem kogoś poznajesz. Czy ta osoba zmieni twoje życie na zawsze?