"Kau sini." Ditarik kasar rambut Zeva dan ditolak ke sofa. Ditampar wajah tu kuat. Terteleng Zeva dibuatnya.
"Berani kau sembang dengan jantan tu depan suami kan? Kau memang nak kena dengan aku." Ditampar wajah tu kiri dan kanan.
"Arh sakit abang." Vio tidak peduli yang dia tahu adalah menyeksa isterinya.
PANG!
Tamparan maha kuat hinggap di pipi kiri Zeva. Gadis tu tersedu sedan menangis. Dikesat bibirnya yang mengalirkan darah.
Ditarik kasar tubuh tu dan dibawa keluar taman. Diikat Zeva di tiang pondok. Hujan mula turun.
"Kau duduk sini diam diam." Dia meninggalkan gadis tu disitu. Jeritan Zeva diabaikan saja olehnya.
Zeva hanya menunduk membiarkan badannya basah kerana hujan yang lebat. Tega Vio melakukan ni kepadanya. Mata nya perlahan lahan tertutup rapat.
Setelah hujan reda, Vio kembali mendekati Zeva. Dagu tu didongakkan. Bibir Zeva pucat sahaja. Dibuka ikatan tu dan dicempung masuk ke dalam.
Tangan kasar Vio naik menyentuh dahi Zeva. Panas sahaja dahinya dan diletakkan di leher pula turut panas.
Dicelikkan matanya yang terasa berat. Dipandang samar samar ke arah pintu tu. Dia terasa kepalanya diusap dan dia tahu itu Vio.
"Kau menderita, aku puas." Katanya dengan senyuman jahil. Zeva tidak mampu mengeluarkan kata kata nya. Vio sungguh jahat.
"Oh ya." Vio menundukkan sedikit badannya.
"Your body so sexy. But dont worry aku tak sentuh kau lagi." Bisiknya halus di telinga Zeva. Dia yang menukarkan pakaian isterinya yang basah tadi.
"Tapi jangan ingat kau demam aku perlu kasihan kan kau." Ditarik kasar tubuh tu untuk bangun dan tangan kirinya menahan belakang Zeva agar tidak terbaring.
Mata kelabu tu tajam memandang mata cantik Zeva.
"Masak untuk makan malam." Arahnya dan dipaksa Zeva untuk bangun. Gadis tu kuatkan diri nya untuk tetap bangun kerana dia tahu jika tidak ikut arahan Vio pasti dia akan diseksa.
SETELAH siap dihidang, bayangan Vio melangkah masuk ke dalam dapur.
"Blah. Aku tak sudi makan semeja dengan kau." Zeva menganguk dan diatur langkah ke bilik semula. Bantal di ambil dan diletakkan di lantai. Dibaringkan badannya.
Vio yang melangkah masuk ke dalam bilik tu terpandang Zeva yang tidur dibawah. Dia bercangkung tepi isterinya.
Zeva benar benar mengikut arahannya. Gadis tu langsung tidak melawan apa yang dia arahkan.
Tangan menyentuh dahi Zeva yang sangat panas.
IRENE mengengam erat tangan sepupunya. Perhimpunan masih lama dan kaki sudah kebas.
Devil boy hanya bercangkung di barisan belakang.
Buk.
Mereka semua menoleh ke arah tersebut dimana Irene dan Jeyya sedang menepuk pipi Zeva.
"Tu isteri kau Vio asal tak pergi tolong?" Soal Izzian. Elvio hanya memandang ke arah tersebut tanpa niat mahu menolong isterinya.
"Va!" Mereka semua menoleh ke arah Zayyan yang berlari menuju Zeva. Tubuh kecil tu didukung olehnya.
"Pucatnya muka kau Va." Risau Zayyan yang melihat. Disentuh seluruh wajah tu panas saja.
"Kau demam kenapa datang juga. Aish." Zayyan mengeledah laci untuk mencari cool fever.
Ditampal dengan berhati hati di dahi sepupunya. Diusap sayang rambut Zeva.
"Yan." Jejaka tu menoleh ke arah Jeyya dan Irene yang melangkah masuk ke dalam bilik R&R.
"Dia demam kenapa datang sekolah jugak? Apa apa jadi kan bahaya." Kata Zayyan dengan suara tegas.
"Kau tahukan Zeva macam mana. Dia keras kepala." Tutur Irene dan Zayyan mengeluh perlahan.
YOU ARE READING
PSYCHO HUSBAND [C]
RomanceMacam mana rasanya bila dijadikan hamba dengan lelaki yang cepat panas? Pantang melawan pasti naik tangan. Dipukul, dibentak, diganggu sudah menjadi makanan harian nya bila bersama jejaka tu. Entah apa salahnya sehingga dihukum seperti itu.