Rozdział III.

725 39 8
                                    

Minęło już sporo czasu, człowiek bez twarzy nadal do mnie wydzwania i mi grozi. Niejednokrotnie chciałam się wycofać, ale oczywiście Jake mówił że, mam zostać. Jake to ten haker z którym współpracuje, zaprzyjaźniłam się z Jessy oraz Richym. Cleo też jest fajna lecz mało z nią piszę, za to Lily... Ech my się chyba nigdy nie polubimy, ciągle myśli że, to ja mam coś wspólnego z zaginięciem dziewczyny Thomasa. Pominęłam kogoś? Ach tak, Dan. Też się z nim zaprzyjaźniłam, na początku wydawał mi się podejrzany, ale zmieniłam zdanie.

- Ailey, do roboty!

Z rozmyśleń wyrwał mnie głos mojego szefa, ostatnio nie mogę się skupić na pracy. Nie wiem co się ze mną dzieje.

- Tak, tak przepraszam.

- To już kolejny raz gdy Cię upominam, jeżeli jeszcze raz Cię upomnę to będę musiał Cię zwolnić.

Ja tylko przytaknęłam, chwilę później poszłam na przerwę i od razu weszłam na naszą grupę.

Lily
Nie daliście mi wyboru!

Dan
Hę? O co Ci chodzi?

Lily
Nagrałam film o Ailey i Hakerze!

Cleo
Coś Ty zrobiła?!

Lily
To co konieczne!

Ailey
Czy Ty rozmiesz co właśnie zrobiłaś? Jeżeli w pracy się o tym dowiedzą...

Jessy
Masz natychmiast usunąć ten film!

Richy
Nie chcę was martwić, ale jest już 5 tysięcy wyświetleń.

Ailey
Genialnie! Przez Ciebie mogą wyrzucić mnie z roboty!

Lily
To nie moja wina!

Lily jest teraz offline

Gorzej być już nie może! Jeżeli dotrze to aż tutaj to będę mieć przejebane. 

Dan
Ailey, masz kontakt z tym hakermanem?

Ailey
No mam i co?

Dan
Może on będzie mógł szybko to usunąć.

Ailey
Jasne, już do niego piszę.

Ailey
Jake? Włącz się szybko!

Jake jest teraz online

Jake
Co jest?

Ailey
Lily nagrała o nas film że, to my za tym wszystkim stoimy i wstawiła to do internetu!

Jake
Co?

Ailey
Błagam, zrób coś z tym filmem inaczej wyrzucą mnie z roboty.

Jake
Nie martw się o to, już się tym zajmę.

Ailey
Dziękuję Ci!

Jake jest teraz offline

Dan
I?

Ailey
Zrobi coś z tym filmem teraz.

Richy
Jest już 20 tysięcy wyświetleń.

Ailey
Nie pomagasz Richy 😑.

I'm sorry it's my fault - Duskwood Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz