නපුරුකමේ හතලිස් හතරවැන්න

3K 372 198
                                    

නපුරු බොස්.. bonus

💚 බබා.. චූටී . ඕක නම් අදින්න එපා.. තදයි වගේ.. මේ කමිසේ නම් ශෝක්.. කියුට් එකට ඉදී අප්පා..

❤️ ඒනම් ඒක අදින්නද..

💚 ඒක අදිමු මැණික..

හවස තුනේ ඉදන් යීබෝ මේ ජාන්ට ඇදුම් අන්දන්නේ.. මොක ඇන්දත් ජාන්ට හරියන්නේ නැති වෙලා දැන්.. අන්තිමට යීබෝ වදෙන් පොරෙන් ලස්සනයි හුරතල් කියලා කමිසයක් දුන්නම තමයි කොල්ලා ඇදගත්තේ..

❤️ හලී..

💚 හරි නෑනෙ ඉතින්...දැන් බබාගේ බබා පපාට ඕඩිකොලෝන් දාන්න ඕනේ.. ම්ම් දැන් ඔලුව පිරන්න ඕනේ.. දැන් ඇගට ඕඩිකොලෝන් මේම හලන්නෝනේ.. අම්බෝ සුවදයි අප්පා.. මට බැරියෝ...

❤️ අනේයීයා 😏😏😏

යීබෝ ඕඩිකොලෝන් බෝතලේම ජාන්ගේ ඇගේ හලලා.. මේ කොල්ලා කරන්නෙම ඔහොම වැඩ තමයි..

💚 යන් යන් පරක්කුයි...

❤️ වඩා...

💚 ම් යන්..

යීබෝ ජාන්වත් උස්සගෙන පහළට ආවා.. කවුරුත් පේන්න නම් නෑ...අම්මිලා කොහේ ගිහින් ද මන්දා.. ඩබල කැරකි කැරකි බලද්දි මෙන්න බොලේ මගුල් ගෙදර යන්න වගේ අම්මලා ලෑස්ති වෙලා එනවා...

💚 මේ කොහෙද යන්නේ..

" යන් අපිත් එනවා.. යන් යන්.. "

💚 අහ්.. ඒනම් යන් ඉතින්.. අප්පොච්චියේ ආච්චිලා දෙන්නගෙ හැඩ බලන්නකෝ අද...

" ඒම තමයි අපි.. දැන් පෝස්ට් එකෙන් ඉස්සිලානේ ඉන්නේ.. "

අම්මලා දෙන්නා පිටිපස්සෙන් නගිද්දි යීබෝ ජාන්ව ඉස්සරහින් තියලා එයත් වාඩි උනා.. ගාඩ්ලා වාහන වලින් ඉස්සහින් වගේම පිටිපස්සෙනුත් යනවා...

❤️ බෝ...🥺🥺

ගමන ඇරඹිලා මගක් දුර යද්දි ජාන් මූණ දෙක කරන් යීබෝට කතා කරද්දි අම්මලත් බය උනා ජාන්ගේ මූණ දැකලා..

💚 ඇයි වස්තුව...

❤️ වමනේ එනවනේ...

💚 අහ්...ඉන්න රත්තරන් නැවැත්තුවා.. ඉක්මනින් එන්න...

༒ නපුරු බොස් ༒                                 ✓ 𝒀𝑰𝒁𝑯𝑨𝑵 ✓Where stories live. Discover now