Bu kısır döngüsünü kırmak zorundaydım eğer böyle cariye olarak kalır isem zamanla beni paşalara zevce olarak verirler.Ne yapmam lazım? Elimde bez kova oturup bunları düşündüm...
"Ne oldu? Ne düşünüyorsun?"dedi Elvin kalfa başıma sertçe vurdu. Sonra da kahkaha atı.
"Asıl sen ne istiyorsun yinemi işini bana vericeksin?"dedim başımı okşadım sert vurdu ağrıyordu.
"Kız sen padişahımı düşünüyorsun nasıldı hı hadi!? hadi!?"
Ona tiksinerek baktım.
Neden bu kadar ısrar ediyordu?"Ne oldu bir sen gördün diye havaya girdin."
"Tamam da padişah daha çok genç ama sen bilirsin."dedim korkarak.
Yüzü beton gibi oldu gülmemek için zor tutum kendimi.
"Sen kesin padişah düşünüyosundur."
"Yoo ne allak!"dedim sesimi bastırarak.
"Sabi sen kendini salağa niye vurup duruyorsun anlamdım? Hem anladık sen salaksın biz demi salağız hı canım?"dedi
"Evet yani "dedi Eslem kalfa
İkisinde ters ters baktım.
"O ne surat?"dedi Eslem kalfa yüzünü buruşturup.
"İsterseniz padişahı ikinizde anlata bilirim kim varsa çağırın."dedim çakal gülüşü atım onlara.
"Ee ben çağırayım kızları."dedi Eslem kalfa.
"Zahmet olacak ama..." bir an alt kategoride olduğumu unuttum ikisi de ters ters baktı.
Sırıtmayla
"Yani ne duruyorsun Eslem kalfam? demek istedim haşa!" Diyip ortamı yumuşatım."İstersen eğile bilirim hata eğiliyorum.""Haşa kalfam!!!"
Başta ters ters baktılar sonrada gülümsediler.
"Hı aferin..."
Bütün kızlar toplandı hepsi yerde oturdu bende sahneye çıkar gibi ortaya geçtim bir tas alıp yere bıraktım.
Hepsi ters ters baktı ben sırıtıp.
"Ee bazı şeylerde fedakarlık yapıcaksınız."diyip iki kaşımı kaldırdım.
Hepsi tek tek birer altın verdi gözüm Altın görsün.
Gaza gelip masaya çıktım ellerimi havaya kaldırdım.
"Ben dışarda ellerim soğutan tir tir titriyordu bir baktım oda ne?!" Tabi bir yandanda rol yapıyordum.
Biri yanıma yaklaştı genç,-"derken bir cariye sözümü kesti.
"Mesela tahmin et yaşı kaçtır?"nasıl kimse padişahı görmez ya aklım almıyor?
"Bir düşüneyim 19 yaşlar arasında bembeyaz tenli, saçları siyah,üzerinde kürk,vardı."
Herkes bir anda ayağa kalkıp eğildi.
"Ee Ayçil hatun devamı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ferman
Historical Fiction‼️KİTAP TAMAMEN KURGUDUR. İki farklı hayat. İki farklı dünya. Farklı acı, aynı göz yaşı. Kederin verdiği acımasız hayatlar. 15. yüzyılın kölelik döneminde ülkenin padişahı gözlerini dünyaya yumdu. Her şey Halit Paşa'nın, padişahın oğlunu henüz dört...