{FAZLA MI YAKINSINIZ?}

1.8K 52 45
                                    

Merhabalar!!

Oy verdiysen
✓Fikrini yoruma yazmayı unutma!
✓Sevdiğin karekteri
Yoruma yazdıysan?!

Öylese geçelim...

***************************************

Harem de yemek taşıyordum. Kızlar etrafıma toplandılar. İç çekip onlara döndüm.

"Padişahımız seni nereden tanıyor? sen harem çalışanısın." dedi cariyelerden biri.

"Evet nerden tanıyor seni?"dedi başka bir kız.

"Padişah'ın yoksa gizli cariyesi misin?"dedi başka bir kız daha.

"Hayır öyle birşey yok..." dedim soğuk bir sesle.

Bir kız kulağıma yaklaşıp;

"Menekşe sultan sizi çağırıyor hemen gelin." Dedi.

Kızın peşinden gittim yeni olduğum için bilimiyorum sarayı.Kapıyı tıklatıp içeri girdik üzerinde buz mavisi ve beyaz renkte elbise, Beyaz tenli, Mavi gözlü, Orta boylu bir kadındı.

"Beni çağır mısınız sultanım." diyip eğildim.

Bana sert bir tokat attı.

"Sen padişahın gizli cariyesi misin?!"diye bağırdı çok hırçın kadın dı.

"Dedikodulara bakarsak herkes cariye çıkardı.Ben sadece burada çalışıyorum. Sultanım müsadenizle gidicem." Dedim.

Sırıtıp bana baktı.

"Senin karşında kim olduğunu bilmiyorsun herhalde birdaha padişahımızın yanında seni görürsem çok fena şeyler olabilir."

Hızlıca oradan ayrıldım.

Gece olmak üzereydi. Sarayda mutfağa doğru giderken iki kişinin konuşma sesleri geldi.

"Bu zehiri o kızın yemeğine koy."

Dedi bir kadın ben bu kadını hatırlıyorum. Menekşe sultanın yanındaki kadın.

"Ama ölürse benim suçum olur." Dedi yanındaki kız masumca bakıyordu.

"Yoksa Menekşe sultan seni öldürür." dedi o kadın kız başını aşağı yukarı çaresizce salladı.

Ben hızlıca oradan ayrıldım. Kocaman bir
Balkon vardı. Orya gittim en sevdiğim Yer huzur verici başımı yana Çevirdiğimde yan balkonda padişah ve yanında bir kız vardı.
Padişah bana Doğru baktı kıza birşeyler söyledi kız odaya girdi. Tekrardan bana doğru baktı ben hemen başımı çevirdim hatta oradan ayrıldım.

"Seni her yerde arıyorum neredeydin Sen?"Dedi harem ağası tedirgin bir sesle.

"Biri benimle yemeğini paylaştı onunla birlikte yedik." Dedim.

Bazı kişiler küçük bir ders verme zamanı.
Burada yemeğini bir kez tek verirler. Acıktığın zaman maalesef gidip yiyemiyorsun bize yasak Fidan hatun yemeğini yese bile benim tabağı yinede yer.Bu gün yemek yemesemde olur.

Bir FermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin