Pożądanie ma wiele form, w których kryje się wiele prawdy. W tej nieco mrocznej bajce gdzie dziewczyna pokochała czarny charakter nie ma kłamstw, których byśmy nie znali. W tym świecie pożądanie było dla niej bezpieczeństwem i miłością którą pragnęła będąc dzieckiem. Było wiele krzyków i wylanych łez lecz to te czynności zmieniają cię w silną osobę, którą każdy pragnie być.
Może tak właśnie miało potoczyć się ich życie by w końcu mogli to dostrzec i stać się silniejszą wersją siebie. Te dwa charaktery nie mieli by szczęśliwego zakończenia gdyby ich drogi się nie skrzyżowały. Jedna zemsta zmieniła całe ich życie, tak jak zawsze tego pragnęli.
Nawet złe charaktery spotyka szczęśliwe zakończenie w bajkach więc ich może być szczęśliwa i prawdziwa.
Gdy wybiły dzwony piękna kobieta w idealnie białej sukni kroczyła dumnie w dół po schodach wyłożonych białym dywanem u boku najlepszego przyjaciela mężczyzny, z którym chciała spędzić resztę życia.
Wraz z chłopakiem dotarli na sam dół gdzie podeszła do niej rudowłosa dziewczyna poprawiając jej długi welon oraz włosy. Laura wiedziała, że od teraz jej ukochany brat się ustatkuję i będzie żył u boku kobiety, którą kocha ponad wszystko i zawsze będzie kochał.
Victoria jedną dłonią złapała się za brzuch wyczuwając już troszkę większy rozmiar gdzie idealnie rozwijało się ich dziecko, które pokochała od jego początku. Tak samo jak jego ojciec.
- Wyglądasz pięknie - powiedziała przyjaciółka, a następnie dotknęła zaokrąglonego brzucha - Już nie mogę się doczekać twojego widoku skarbie - ucałowała brzuch Victorii i pożegnała kobietę.
Victoria Miller nigdy nie sądziła, że życie napisze jej taki scenariusz. Właśnie szła w stronę mężczyzny, z którym była gotowa spędzić resztę swojego życia. Gdyby rok temu ktoś powiedział jej, że wyjdzie za mąż za chłopaka, który pragnął na niej zemsty, a potem ją porwał mając tylko i wyłącznie dla siebie, wyśmiała by go. Ale teraz wiedziała, że obydwoje czują to samo.
Po obu stronach rodzina bacznie obserwowała kobietę w białej sukni, która trzymała piękne, jasne róże w swoich dłoniach. Przyglądała się mężczyźnie w idealnie czarnym garniturze i białej koszuli, która opinała jego ciało.
Luke Sinner patrząc na swoją narzeczoną, a już za niedługo żonę nie mógł oderwać od niej oczu. Wyglądała idealnie pod każdym względem. Kobieta nawet nie zdaję sobie sprawy z tego jak swoją osobą rozwala każdą część jego ciała, a on pragnie jej coraz bardziej. Bardzo ją kochał i ich jeszcze nienarodzone dziecko, które kobieta nosi pod swoim sercem.
Mężczyzna wyciągnął dłoń w stronę Victorii, a ta zgrabnie ją przyjęła ciągle patrząc w jego czarne jak noc oczy, które wiele miesięcy temu stały się jej zgubą. Stanęli na przeciw siebie trzymając się za dłonie i czekając na słowa, które mieli sobie powtarzać jako przysięgę.
Po wielu minutach ksiądz ponownie przemówił zadając pytanie mężczyźnie.
- Czy ty Luku Sinnerze pragniesz wziąć tę o to kobietę za swoją żonę, którą będziesz kochał do końca swoich dni?
- Tak.
Nadeszła kolej na kobietę, która z każdą sekundą byłą coraz bardziej pewna swojej decyzji.
- Czy ty Victorio Miller pragniesz wziąć tego o to mężczyznę za swojego męża, którego będziesz kochać do końca swoich dni?
- Tak - po tych słowach na ich twarzach zagościł uśmiech, który był pewnością, że są bardzo szczęśliwi mając siebie u bok.
- Ogłaszam was mężem i żoną.
Luke nie czekając dłużej złapał za oba policzki swojej żony i złożył na jej ustach mocny pocałunek, który ta odwzajemniła. Wreszcie mogli w całości należeć do siebie czego pragnęli od samego początku. Mroczne pożądanie gnębiło ich od pierwszego spotkania gdzie nie mogli się oprzeć pokusie, która mówiła im, że chcą siebie nawzajem.
Okrzyki rodziny zawirowały w powietrzu, ale w ogóle nie zwracali na to uwagi ponieważ teraz liczyli się tylko oni.
Miłość do diabła nie jest łatwa, ale z czasem serce nie pozostawia wyboru.
***
I jest! W końcu dotarliśmy do końca naszej historii!
Chciałam wam ogromnie podziękować, że byliście z mną do samego końca i czekaliście na kolejne rozdziały. Mam nadzieję, że spodobała wam się historia Luka i Victorii.
Zapraszam was także do mojej nowej książki pod tytułem My Obsession.
Dziękuję wam jeszcze raz i życzę wam wszystkiego dobrego!
Kocham was!
CZYTASZ
DARK THIRST
RomanceHipnotyzujące, czarne oczy i niesamowity wygląd sprawiają, że Luke ma każdą panienkę na zawołanie. Jest najbardziej nieobliczalnym i porywczym mężczyzną jakiego świat nie widział. Jednak wszystko się zmieni, gdy pewnego dnia spotka dziewczynę, które...