פרק 9- ריזה

151 18 75
                                    

נקודת מבט: קיילי מילר

אוקיי. אני עושה את זה.

נכנסתי למסעדה עם שמלת קטיפה שחורה באורך הברכיים, עם מחשוף מרובע ושרוולים ארוכים, נפוחים מעט, אבל צמודים במפרקים לגופי, אקדח מוצמד לירך ימין וסכין לירך שמאל.

"הי, שולחן לשניים" פניתי לסלקטורית.

"מי הזמין?" היא שואלת ויד הונחה על כתפי, אוטומטית הנחתי את ידי על הירך אך הקול גרם לי להרפות.

"ליאם בלאק, שולחן לשניים. הזמנתי לפני כמה ימים" הוא אמר בחיוך.

"הבהלת אותי" לחשתי לו כשהיא הובילה אותנו אל השולחן.

"מצטער... לא התכוונתי" הוא אמר בחיוך מתנצל והסיט קצוות שיער סוררת אל מאחורי אוזני. האדמתי עד לשד עצמותיי.

קיילי, תנשמי. את הרגת סגן ראש ממשלה, מאפיונר ואנסים. את תעברי את הפאקינג דייט!.

"זה בסדר... פשוט אני לא רגילה למגע, או לדייטים..." הודיתי והוא נראה מופתע, אחר כך מחייך.

"אז בואי נעשה את זה יותר קליל עבורך, נזרוק עובדות על עצמנו וככה נכיר יותר טוב, מה את אומרת?" הוא שאל.

אוקיי, זה מתנהל טוב משציפיתי.. נכון?. "השיער שלי לא צבוע, רק השורשים שלי צבועים בשחור" התחלתי.

"ברצינות?!" הוא שאל בהלם והעביר את עיניו על שערי בעיון. "אשכרה" הוא אמר בחיוך נחמד.

"כן..." אמרתי באי נעימות וחיפשתי מקום לקבור את עצמי. תודה רבה קיילי. אחלה פתיח!.

"יש לי אחות גדולה" הוא זרק עובדה.

"יש לי אח גדול" צחקתי.

"רום?" הוא שאל. "אני כבר מכיר את רום, זה לא נחשב" הוא צחק.

"רום הוא כמעט אח גדול, יש לי אח אחר, הארי" אמרתי וככה המשכנו בשיחה זורמת, גיליתי בחור מקסים ונהדר שלא ציפיתי למצוא.

"אוקיי ועכשיו ברצינות. אין לך אקסים?!" הוא שאל בהלם והנדתי את ראשי לשלילה בחיוך.

"אין אפילו אחד." צחקתי למראה פניו ההמומות. "כמה לך יש?" שאלתי בהתעניינות.

"אמממ שלוש וחצי?" הוא לא היה בטוח.

"וחצי?" לא הבנתי. "איך יכולה להיות חצי אקסית?"

"היא הייתה יותר כמו יזיזה, ככה שזה לא היה נחשב" הוא תירץ.

"או, לדוגמא יש לי כמה יזיזים" צחקתי.

"לא, אנחנו ממש לא מדברים על היזיזים שהיו או לא היו לך בדייט הזה אם אני מתכוון להמשיך לאכול!" הוא הודיע וכמעט נחנקתי מצחוק.

סיימתי עם התקף הצחקוקים. אדומה לגמרי, ליאם חייך חיוך רפה.

"יש לך גומה" הוא אמר אחרי רגע.

"אין לי גומה" אמרתי בתסכול, מעבירה את ידי בשערי באי נעימות.

הסתכלתי על ליאם שלפתע הייתי מודעת לקרבתו אליי, יותר מידי קרוב אליי. "יש לך, ואני אשלם הון כדי לראות אותך שוב מחייכת רק בשביל הגומה הזו" הוא אמר.

אוקיי קיילי, נשימותתתתת את זוכרת איך נוש-

לא. אני לא זוכרת איך נושמים!!!

"ל- ליאם..." גמגמתי ובלעתי את רוקי, אלוהים הוא קרוב כך שארגיש את הבל פיו החמים.

"את מרשה לי לנשק אותך?" הוא שאל בקול צרוד, עיניו נוצצות בשבבי זהב ואני מרגישה שאני עומדת לאבד הכרה..

הנהנתי, נותנת לו להניח את שפתיו על שלי בעדינות, מתמסרת לחום המבורך ועוצמת את עיניי.

"הגומה שלך שוב צצה" הוא התנתק ממני באיטיות ונגע בצד לחיי. בשקע שנקרא גומה.

הרטבתי את שפתיי בקושי והתכוונתי להתקשר לנאס"א לבדוק למה האוויר נגמר.

"קיילי?" ליאם הסב את צומת ליבי. "את בסדר?" הוא שאל בדאגה.

הו, אני יותר מבסדר.... משום מה...

תחושה מוזרה, לא שייכת, אחרת עלתה בגרוני והפכה לסומק בצורתה.

"אני בסדר..." עניתי בהיסוס. "אתה יכול... לנשק אותי שוב?" שאלתי בהיסוס

ליאם בחן אותי לרגע, מלטף את שערי בצבע השלג ומניח את ידו מאחורי ערפי. "בשמחה" הוא אמר והניח את שפתיו על שלי, הפעם יותר אגרסיבי, דורש, שולט, כובש את פי בלשונו החמה, מאיים להמיס אותי.

"תודה" לחשתי בערפול חושים, ואני רק רוצה לשמוע את קולו.

"מלצר" ליאם קורא וכמו ג'נטלמן משלם את החשבון בתוספת טיפ, יצאנו מהמסעדה כמו הזוג הכי דביק בעולם.

רגע רגע רגע. זוג?! קיילי.... נראה לי שהתקדמת מהר מידיי....

שיחת טלפון שלישית לשעה האחרונה קטעה את הלילה המושלם. "רום?" עניתי כשראשי על ירכו של ליאם והוא מלטף את שערי הלבן קלות.

"תגידי את משוגעת?! איפה את?!" הוא שאל.

"אני עם ליאם?... דייט?... שישי בלילה?..." שאלתי בניסיון להזכיר לו.

"כן, אני יודע מה אמור להיות לך עכשיו! לעזאזל את צריכה לחזור עכשיו הביתה!" הוא אמר בלחץ.

נאנחתי. רום, אתה פשוט קנאי מידיי. אני עולה על השקר בקולו ומחייכת בליבי. "אבוא עוד מעט" הבטחתי וניתקתי.

"מה קרה?" ליאם שאל.

"אה, שום דבר שדורש צומת לב" חייכתי

קמנו מהגבעה הקטנה שמצאנו והתחלנו ללכת, חושך מוחלט ואורות העיר ניו יורק משווים לה את אור הבוקר, נצנוצים פה ושם הופכים את ניו יורק- לניו יורק.

"זה בשבילך" הוא לקח את ידי וסובב אותי סיבוב מלא לקול צחוקי.

בסיום הסיבוב נעצרתי כשבידו ורד אדום כדם..

"בשבילך, שתזכרי כמה את מיוחדת" הוא אמר ונישק את גומתי כתוצאה מהחיוך הענק שנפרס על פניי.

וואו קיילי, הוא ממש מועיל לך לעור הפנים עם כל החיוכים.

"לילה טוב ליאם" אמרתי בחיוך קטן

"לילה טוב, ריזה" הוא אמר.

"ריזה?!" לא הבנתי.

"צחוק, בספרדית."

המלאך האחרון.✔︎Where stories live. Discover now