נקודת מבט: קיילי מילר
ישבתי עם ליאם במיטה שלי, הארי הלך לחברים ורום יושב על תוכנית חלופית.
"הרבה זמן לא יכולת להיות איתי לבד" ליאם אמר כשחזי מונח על ראשו. בלעתי את רוקי.
את בוגדת קיילי. את התנשקתי עם רום. אני בוגדת.
"מצטערת.. יש המון עבודה." התחמקתי וציירתי עיגולים עדינים על חזו החשוף לראווה.
"אולי תיקחי הפסקה, ניסע את, טומי ואני לחופשה?" הוא מציע.
הבטתי בטומי הישן ברוגע במיטת התינוק והחזרתי את מבטי לליאם והבטתי בעיניו החומות והגדולות, בהבזק של רגע ראיתי את העיניים הירוקות, המעוצבות של רום.
"קיילי?" העיניים החומות הגדולות חזרו להביט בי. "את בסדר מלאך?" הוא שאל וליטף את שערי הלבן.
"אני צריכה לשירותים" התנתקתי ממנו וברחתי החוצה, מתנשפת. נכנסתי לשירותים והבטתי במראה, עיניים אפורות במסגרת כהה, שיער לבן מעטר את פני... ושפתיים של בוגדת. שפתיים שנישקו בחור אחר.
ברחתי מהמראה חזה החוצה, הישר לבין ידיו של ליאם.
"את בסדר?" הוא מכווץ את גבותיו בשאלה, אני בסדר?...
"לא יודעת" לחשתי וליאם כיווץ את גבותיו.
"מה קרה?" הוא שאל וליטף את שערי ברכות משכרת.
"אני לא יכולה, אני לא יכולה יותר" לחשתי לעצמי.
"לא יכולה מה?" הוא שאל מבולבל, מעביר את ידיו לעורפי ומלטף את לחיי באגודלו.
"אני רוצה הפסקה," אמרתי בשקט, מעלה את עיני לעיניו שהביטו בי בהלם. "אני רוצה ש... שניקח הפסקה" חזרתי שוב על דבריי.
"לא לא, למה?" הוא שואל, עיניו עצובות . "קיילי... תגידי לי מה קרה, אני נשבע שנתקן את זה" הוא אומר,
"העיניין הוא ש.." בלעתי את רוקי ופרצתי בבכי. "אני התנשקתי עם מישהו אחר, ואני ממש מבולבלת, ואני לא רוצה לפגוע בך ליאם" ייבבתי לחזהו שהתקשח.
"רום..." הוא אמר וזעם נשמע בקולו.
"אל תפגע בו" תפסתי בידיו של ליאם בחוזקה, כמו שאני יודעת.
"הוא נישק אותך קיילי, הוא נגע בך כשיש לך חבר!" הוא התעצבן.
פאק... "אתה צודק, אתה צודק, אין לי מה לומר לך, אבל בבקשה. אני מתחננת שלא תפגע בן" אמרתי, הפחד תופס מקום רחב בליבי.
ליאם נאנח. "פשוט... אני לא רוצה לאבד אותך עבורו" הוא אומר בכאב.
"אתה לא, אני רק צריכה הפסקה" אמרתי, מתנשפת.
בכיו של טומי קרע אותי מליאם ומיהרתי לעלות לשים לו בקבוק חם. "אמא כאן יפה שלי" לחשתי וערסלתי אותו, מצמידה אותו אליי.
YOU ARE READING
המלאך האחרון.✔︎
Action"בבקשה אדוני! תעזוב אותי! יש לי אישה! ילדים!" "אולי אתן לך לעזוב..." "מ- מה?!" "אבל יש לי שתי בעיות." אמרתי בקור. "הראשונה- אתה אדם שפל" אמרתי וליטפתי את לחיו בעזרת סכין "והשניה?..." הוא שאל בחשש. תקעתי את הסכין בליבו וגופו נשמט על הרצפה. הורדתי את...