נקודת מבט: קיילי מילר
הלו?" קולו של רום נשמע מהצד השני. "קיילי, מה קורה?" הוא שואל.
"בסדר.." הופתעתי, הוא לא שואל איפה הייתי כל הלילה? בדרך כלל הוא ממש חטטן.
"את רוצה שאאסוף אותך מליאם?" הוא שאל משלא המשכתי לדבר.
"אמממ כן, איך אתה-"
"ביקשתי מליאם שילך לקחת אותך מש, איך את חושבת שהוא ידע שאת בפארק הגיבורים?" הוא שאל והבטתי על הדלת שנפתחה וליאם נכנס לתוכה עם הבגדים שלי, הם עברו כביסה ויובשו.
"יש לי חושים מיוחדים" אמרתי בקולו של ליאם "ני ני ני" אמרתי וכיווצתי את אפי, חורצת את לשוני. ליאם מפתיע אותי ומדחיק אותה בין שפתיו.
"אמממ אני עדיין על השיחה ג'יזס..." רום אומר ואני מתנתקת מליאם בצחקוקים מטופשים. "אוקיי, מי אתה ומה עשית לסק- קיילי?!" רום שואל בפליאה.
"ליאם, חבר שלה. ואני לוקח אותה הביתה" הוא אמר וניתק לרום.
"אתה מטומטם" צחקתי והתארגנתי, עולה לאוטו שלו, ליאם לקח אותי הביתה. "אני אדבר איתך" הבטחתי ונישקתי אותו, יוצאת מהרכב ונכנסת לחנות לקול צלצול הפעמון.
"היי.." אמא תופסת אותי לחיבוק, חיבקתי אותה ונישקתי את ראשה.
"למישהי היה לילה מיוחד" רום ציין וחיבק אותי. כמו... כמו פעם.
"תסתום דביל, אפילו לא שכבנו!" התעצבנתי ועליתי לחדרי, שמה את האאוטפיט השחור ומתחילה להתארגן.
"הי, לאן את יוצאת?" הוא שואל מאחורי, זרקתי לו את הטלפון פתוח על ההודעה והוא החוויר. "מ- מה? זה מה שהיה אתמול? על זה דיברתם? הוא יודע מי?!" הוא שאל בהלם.
"לא היית מחובר לאוזניה?" שאלתי בתמיהה.
"אחותי...סיכמנו שאני לא מתחבר עד שאת יוצאת משם" הוא הזכיר לי.
"אה... טוב, כן. הוא לא יודע שאתה האיש בכיסא שלי מה שמעניק לנו ייתרון" אמרתי והוא נשף בהקלה.
"תודה אלוהים" הוא אומר.
"אל תזכיר לי את אלוהים כשאנחנו בשירות השטן"
נהמתי ושמתי סכין בירך, תופסת אותה עם הסקוצ' השחור המשתלב במכנס הכהה.
"קיילי, אני לא מבין אותך...."
"מה יש להבין?!" צעקתי עליו. "מה יש?! הוא רצח את אבא שלי, הוא היה פעיל במוות שלו, מגיע לו למות!!" צעקתי.
"את מזניחה את הכללים שקבענו!" הוא אומר ותופס את ידי. "איפה הקיילי שלא מוכנה לפגוע בליאם כי הפרטים שלו לא מדויקים או לא אמינים? איפה קיילי שנתנה לאלמנה את הכסף במקום להוריד לה את היד? איפה קיילי שהביאה לאבא חזרה את הבן שלו?" הוא אומר ואני נושכת את שפתיי. "איפה הקיילי הזו?! איפה?!" הוא צועק עליי.
YOU ARE READING
המלאך האחרון.✔︎
Action"בבקשה אדוני! תעזוב אותי! יש לי אישה! ילדים!" "אולי אתן לך לעזוב..." "מ- מה?!" "אבל יש לי שתי בעיות." אמרתי בקור. "הראשונה- אתה אדם שפל" אמרתי וליטפתי את לחיו בעזרת סכין "והשניה?..." הוא שאל בחשש. תקעתי את הסכין בליבו וגופו נשמט על הרצפה. הורדתי את...