נקודת מבט: קיילי מילר
"כמה זמן את מתכוונת להתעלם ממני?" רום שאל אחרי שהערב נגמר.
"אני לא. אני מבולבלת" אני אומרת ומודה שליאם הלך לשירותים כדי לפנות לי רגע למחשבות.
"עשיתי שוב בדיקה, הוא לא נמצא." הוא אומר לי. "וחשבתי על משהו, אם הוא היה ברשימת חיסול של המשטרה הוא לא היה מעז להכניס את האף שלו לכאן, המשטרה הייתה אוזקת אותו בשנייה שהיה בא" הוא מסביר.
"אז מה אתה חושב שזה?" אני שואלת וההיסוס גובר עליי. אני לא רגילה לחיות באי ידיעה.
"התשובה המתבקשת ביותר זה שיש לו גב, מישהו מאחוריו ששומר עליו" הוא אומר וחושב לרגע. "אבל הוא כנראה לא מספיק טוב בשביל להשאיר את זה מוסתר" הוא שם את ידיו אחת על השנייה ועושה תנועות שעוזרות לו לחשוב, הוא תמיד נרגע כשהוא עושה אותם.
"אתה יכול לעלות על ההאק?" שאלתי ולקחתי כוסית, כן. יש פה בר פתוח. ואני ממש הולכת להנות מזה.
"אני יכול לנסות, אני לא מבטיח, אבל לעזאזל קיילי, תתרחקי ממנו עד שנברר הכל, אני לא רוצה שתפגעי" הוא אומר וזז מהבר לכיוון אמא שלי, דניאל והארי.
"שלום מותק" מישהו בא אליי ומתיישב על הכיסא המוגבה לידי.
או, זו לדוגמא משהו שאני לא אהיה מרוצה לשמוע. "אני מדבר אלייך ביאנקו*, תסתובבי אליי" הוא אומר לי ואני מסתובבת אליו.
"לא קוראים לי באינקו" סיננתי בזעם.
"אז מה השם שלך כדי שאדע איך לקרא לך נכון" הוא אומר בחיוך זחוח
"קוראים לה תפוסה" ליאם בא מאחורי. גלגלתי עיניים.
"נראה לי קוראים לה לא מרוצה מהביצועים" הבחור מתגרה.
"קוראים לי אחת שיכולה לדבר בשם עצמה, תודה!" התעצבנתי והתרוממתי מהבר. "אוף אתה קטנוני, נראה לך שהייתי זורמת איתו? אני עד כדי כך מסכנה?!" שאלתי את ליאם.
"אמממ אאוץ'?!" הבחור שואל.
"עוף מפה" נהמתי והוא גיחך
"את לא יכולה להגיד לי מה לעשות, ביאנקו, זו מדינה חופשית, תרגיעי"
"אתה לא יכול להגיד לי מה לעשות, אידיוט, כי מי יקשיב לבבון? תתחפף"
הבחור הרים את ידיו בכניעה והלך לצוד לו מישהי אחרת. "ואתה! מה אתה מתערב!?" התעצבנתי והוצאתי כעס על ליאם.
"אה, אני נורא מצטער, אולי כי אמממ לא יודע, מישהו מנסה להתחיל איתך?!" הוא שואל בסרקסטיות.
"אני יודעת להעיף מטומטמים בעצמי!" אני כל כך חסרת ביטחון שזה מה שמציק לי?!
"מה שתגידי, בכל מקרה... רום אמר לי להודיע לך שהוא ואמא שלך רוצים ללכת, הוא שאל מה את עושה" הוא אמר לי.
מה אני עושה? הרגע צעקתי עליו, מצד שני... הוא בא עד לפה בשבילי.... אוף על הסיטואציות המעצבנות!!
התקשרתי לרום ואמרתי לו שאני אבוא יותר מאוחר ושיסעו בלעדיי הביתה, החיוך של ליאם התרחב והוא נישק את עורפי. "זה לא אומר שאני לא כועסת עלייך!" הודעתי לו כשיצאנו לרכבו.
"זה לא אומר שלא הייתי עושה את זה שוב" הוא אומר לי בגאווה.
"קיילי!" קולו של ג'ים גורם לי להסתובב אליו. "יש לי הצעה עבורך" הוא שם את ידיו בכיסיו ואני רוצה גם לשים בשלי, רק כדי לחוש את מגע הסכין שירגיע אותי, אבל אין לי כיס, או סכין עכשיו. אני חסרת הגנה.
"מה קרה דוק?" שאלתי אותו בחיבה.
"דוק זה הווטרינר, אני שריף בשבילך, ורציתי לשאול אם תרצי אולי להעביר לנו קורסים לירי, היום הראית לנו שאת מצטיינת בזה"
"מה אתה מנסה לומר לי?" שאלתי ,ידיי אוחזות בצידי גופי ואני מחפשת משענת עקב הסחרחורת שפוקדת אותי.
"אני יודע שזה הרבה לעכל מנהטן אבל... אני רוצה אותך אצלי בתחנה" הוא אומר ועולמי מסתחרר.
"אתה צוחק, נכון?!" אני בקושי מצליחה להבליע את המילים. "תגיד לי שאתה צוחק!" דרשתי.
"אני לא, ההפך, אני רציני מאוד" הוא אומר.
"חשבתי שיש לך טיפה של לב" סיננתי והתקדמתי החוצה לליאם.
"מה קרה?" הוא שאל כשחיבקתי אותו מתעטפת בידיו. הוא הביט על ג'ים שיצא אחריי בזעם. "מה אמרת לה?" הוא שאל בכעס.
"שום דבר שלא תוכל לעמוד בו" ג'ים אומר ומשלב את ידיו.
"לך ממני, בבקשה" אמרתי אדומה, מנסה לנשום ביציבות כשהעולם קורס סביבי ואז קלטתי.
אני פאקינג סקריים. למה הפכתי?!
"תודה ג'ים. ההצעה לה רלוונטית" אמרתי בקור ונכנסתי לרכב של ליאם, ליאם נכנס רגע אחריי והחל לנסוע בשקט.
"מה קרה שכל כך היית עצבנית עליו?" הוא שואל אחרי עשרים דקות נסיעה שבה שירים שקטים מזדמזמים ברקע.
"הוא רצה שאהיה שוטרת" אמרתי בשקט, מתכתבת עם הארי.
"אני מבין שההצעה לא תקפה לך" הוא מציין.
"הו, חושב?" שאלתי בכאב.
"הי, הי, תסתכלי עליי. אף אחד לא יגרום לך להוריד את הגומה מהפרצוף, לא כל עוד אני פה כדי להבטיח את זה" הוא אומר.
צחקתי במרירות ."למה אתה כזה מושלם?!" הנחתי את ראשי על חזו.
"אני לא, אבל זה מה שהופך אותי למי שאני, אני מושפע מהבחירות שלי" הוא מצטט את מילותיי.
"ליאם?..." הרמתי את פניי ככה שנהייתי מודעת פתאום לקרבה שיש בינינו.
"כן ריזה?" הוא שאל בקול צרוד.
"אני רוצה אותך" לחשתי לו.
"אני פה, לידך, דברי ברור" הוא פוקד.
"אני רוצה... שתהיה אצלי" הסמקתי, מאיפה זה בא לי?!
"לא הבנתי ריזה, מה את רוצה?"
אוקיי. פאק,
"אני רוצה שתזיין אותי. כאן ועכשיו."
והוא? מה הוא יעשה חוץ מלהקשיב לי?
אני סקריים לא?
כולם מקשיבים לי.
---
*ביאנקו- לבן באיטלקית
YOU ARE READING
המלאך האחרון.✔︎
Action"בבקשה אדוני! תעזוב אותי! יש לי אישה! ילדים!" "אולי אתן לך לעזוב..." "מ- מה?!" "אבל יש לי שתי בעיות." אמרתי בקור. "הראשונה- אתה אדם שפל" אמרתי וליטפתי את לחיו בעזרת סכין "והשניה?..." הוא שאל בחשש. תקעתי את הסכין בליבו וגופו נשמט על הרצפה. הורדתי את...