נקודת מבט: קיילי מילר.
ישבנו וחשבנו, וחשבנו, מתכננים, זורקים, עוצרים, חושבים, מתייאשים, פורשים מפה דשה, מקשקשים עליה, זורקים אותה ומציירים חדשה שוב.
"יש לי!!!" רום צעק ואני והארי הבטנו בו נטולי אמונה. "תפגינו קצת התלהבות" הוא אומר בזעף משאנחנו לא מגיבים.
"כמו שהיה לך רעיון לרחפנים קטנים? או שוטרים? או מתנקשים בהשכרה? או רימוני הלם?" שאלתי בייאוש
"אולי הוא מדבר על הסם הרדמה? או אולי שאמא תיכנס ותבקש את רחמיו?" הארי השלים.
"אתם לא מתכננים כלום!" רום התעצבן. "תעלו גם אתם רעיונות, אתם לא יכולים להרוג את הכל, תשאירו משהו אחד!"
משהו אחד... משהו אחד!
"ליאו טולדו!!" קפצתי
"מה?" הארי שאל.
"הבחור הבא ברשימה של הדילר שעבר לטיפולה" רום אמר ועיין שוב במחשבו.
"מה הוא קשור?" הארי שאל בתמיהה.
"לא יודע, ולידיעתך- רחפנים קטנים בגודל עשר על עשר זה גאוני!" רום אומר ומביט בי, מצפה לתשובה.
"אני לא אתווכח איתך כי באמת שאין לי זין לזה" אמרתי
"כי באמת אין לך זין, לא משנה לאיזו סיבה" הארי אומר בחיוך זחוח וחוטף מכה בראש מרום.
"תיזהר ממני!" רום אומר ומרים את אצבעו באזהרה.
"רום דיי" ביקשתי ובלעתי את רוקי, זיעה קרה יוצאת החוצה ממצחי.
"דיי.." הוא מגלגל את המילה על לשונו, משחק בה שוב ושוב. "תפסיקי לשים את עצמך במקום האחרון!" הוא צועק ומתרומם, דופק על השולחן.
"מה הולך פה?" הארי שאל, תמהה.
"לא עניינך" ענינו אני ורום יחד, נשכתי את שפתיי, מנסה לרסן את עצמי.
"זה ענייני, גם בפעם ההיא שהרמתי אותה על הגב התפרצת!" הארי אמר והתרומם, שניהם מביטים אחד בשני באיום, מנפחים את החזה ומביטים מבט מצועף אחד בשני.
אה, אני אמורה להתערב.
הוצאתי סכין ושיספתי את האוויר ביניהם, הסכין פגעה בקיר. "לפי שאני מפנצ'רת את שניכם עם הסכין הזו תירגעו." פקדתי, הארי מביט בי לרגע וחוזר להתיישב. "רום?" הרמתי גבה, הוא לא מוכן לזוז, הוא מביט בי.
"אני צריך לדבר איתך" הוא אמר ומשך אותי החוצה.
"שלא תעז אפילו לספר לו" נהמתי. "הוא לא צריך גם את זה על הראש ואתה ממש לא רוצה שיהיה עוד מקור מושך אש" אמרתי, מחשבת את הכל בקור. בלי רגשות.
"הוא יעזור לך"
"לא צריכה את העזרה שלו" אמרתי בכעס. משלבת את ידי לחזי.
YOU ARE READING
המלאך האחרון.✔︎
Action"בבקשה אדוני! תעזוב אותי! יש לי אישה! ילדים!" "אולי אתן לך לעזוב..." "מ- מה?!" "אבל יש לי שתי בעיות." אמרתי בקור. "הראשונה- אתה אדם שפל" אמרתי וליטפתי את לחיו בעזרת סכין "והשניה?..." הוא שאל בחשש. תקעתי את הסכין בליבו וגופו נשמט על הרצפה. הורדתי את...