18

4.5K 104 13
                                    

Şaşkınlıktan konuşamadım. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü.

"Ne?"

Şu anda Emiri kaçırmış durumdaydim. Öz kardeşimdi belki ama benim üstüme kayıtlı değil. Anneannem beni evlatlıktan reddettiyse kanunen kardeş bile olmuyoruz. Ben onu kaçırmış oluyorum.

Üzüntümü fark eden Sarp bana yaklaştı.

"Halletmeye çalışıyoruz."
"Anneannem bana bunu nasıl yapar? Nasıl satar beni?"

Demirkan bey konuştu.

"Mukaddes hanımı eskiden tanırım. Seni çok severdi. Senin doğduğun geceyi anlatırdı. Hep."
"Bana da anlattı."

-Geçmiş.

Annemler ile Mardin'e gelmiştik. Babamla sert bir kavga ettik. Kimse ile konusmuyordum. Balkonda oturmuş yıldızları seyrediyordum. Kapı çaldı. Yanıma anneannem geldi. Bana su ve meyve getirmişti.

"Benim de mi yüzüme bakmazsın kızım?"
"Efendim anneanne."
"Neye bakiyorsun kızım?"
"Yıldızlara."
"Geldiğin yere bakiyrosun demek."
"Ne?"

Anneanneme döndüm. Ama anneannem tekrar yıldızlara bakmamı sağladı.

"Sen dogdugun gün, sabahtan beri hastanede bekledik. Doğmamakta inatçıydın. Yıldızlara bakıp sürekli dua ettim. En son en parlak yıldıza baktım. Beni adeta büyüledi. Allah'ımın bana işareti gidiydi. Elimi ona doğru götürdüm. Hemen ardından torunun doğdu diye haber geldi bana. Sonra aldım seni. Kulağına üfledim. Senin adın Ahter. Yıldız."

-Şimdiki zaman.

"Peki neden şimdi bana böyle davranıyor?"
"Bunun cevabı bende değil kızım."

Nergis araya girdi.

"Ben yanlış mı anladım? Anneannen seni zorla evlendirmeye çalıştı. Sen de o adamdan ki kaçtın?"

Sinirlendim ama kendimi tutmaya çalıştım. Dişlerimi sıkarak konuştum.

"Evet."
"Kim peki evleneceğin kişi?"
"Kimse. Çünkü kimse ile evlenmiyorum."
"Demek istediğimi anladın işte."
"Arslan Beyoğlu."
"Ne? Ciddi misin sen? Baba Beyoğlu diyor."

Nergis dışında herkes biliyormuş demek ki çünkü kimse şaşırmamıştı.

"Ailenin en büyük erkek çocuğu değil mi o? Koskoca Arslan Beyoğlu."

Bu Nergis benim sinirlemi bozmayı başarmıştı. Her ne kadar Sarp'in nişanlisi olsa da dilim tutamadım.

"Bu kadar hoşuna gidiyorsa sen evlenebilirsin."
"Hah yok canım. Benim evleneceğim kişi belli."

Yüzüğünü gözümün içine soktu. Elini geri ittim.

"Allah tamamına erdirsin."

Sarp sinirlendiğimi fark etmişti.

"Nergis senin karismani istemiyordum işte. Hatta sen daha çok karışmadan git."
"Olmaz hayatım. Senin sorunun benim sorunumdur."

Nergise sinir olup Demirkan beye döndüm.

"Sıla'nın ailesi ile halledebiliriz. Asaf amca beni çok sever. Kazadan sonra da sürekli bizimle ilgilendi."
"Senin Karşında Demirkan Soylu duruyor Ahter. Ben evime gelen kişiyi boynu bükük geri dondurmem."

Sarp ayağa kalktı.

"Ben Suna'ya söyleyeyim. Emirle sana bir oda ayarlasin."

Ben de ayağa kalktım.

"Yok Sarp. Ben burada kalamam."
"Nereye gideceksin?"

Kapı açıldı. İçeri Azra Mami ve Sıla girdi. Mami düşmemeyi başarmıştı. Ama kızlar yere düşmüştü. Mami içeri girer girmez konuştu.

Yıldız +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin