Sarp etrafına baktı.
"Buralarda bir yerdedir. Korkma."
Sarp elimi tutmak istedi. Kendimi geri çektim.
"Nerde diyorum kardeşim? El kadar çocuk nereye gider."
Delirmiş gibiydim. Kendimden geçmiştim.
Sofraya doğru ilerledim.
"Nerede benim kardeşim."
Azra geri cevap verdi.
"Nereden bilelim biz senin kardeşinin nerede olduğunu? Çocuk değil mi saklanmıştır bir yere."
Nergis hiç keyfini bozmadan yemeğini yemeye devam ediyordu. İçimden bir ses onun alakası olduğunu söyledi.
"Nergis?"
"Hı?"
"Bir fikrin var mı?"Nergis bana doğru baktı.
"Hangi konuda canım?"
Sinirle elimi masaya vurdum. Masadaki şeyler biraz zıpladı. Nergis dışında herkes ayağa kalktı.
Demirkan bey yüksek olmayan ama net bir şekilde konuştu.
"Yeter Ahter. Ararız şimdi. Bu davranışlar ne demek oluyor? Sana ev -"
Demirkan beyin sözünü kestim.
"Nergis bir şey biliyor musun diyorum."
Sarp gelip beni tuttu. Bora da Demirkan bey ile arama girdi. Sarpın ellerinden kendimi kurtardım.
Azra ciyaklamaya başladı.
"Abi ne yaptığını sanıyor bu kız?"
Herkes yerine ben konuştum.
"Nergis sana bir soru soruyorum!"
"Aman ne abarttın be."Nergis yavaşça ayağa kalktı. Ağzının kenarını peçete ile sildi. Hep beraber onu izliyorduk.
Yavaş adımlarla merdivenin hemen yanındaki kullanılmayan tuvalete doğru yürüdü. Cebinden çıkardığı anahtar ile kapıyı açtı. Emirin kolunu gördüm.
Koşarak oraya gittim. Nergisi itip Emire sarıldım. O kadar korkmuştu ki konusamiyordu bile.
"Emir. Emir ablacım. Çok özür dilerim ablacım."
Emir hareket bile etmiyordu. Ona sarılıp kokladım. Onun yerine ağladım.
Nergis yine konuştu.
"Etrafta çok koşuyordu. Annemle birlikte aldığımız vazoyu kırdı. Ben de ceza olarak buraya kapattım. Öğrensin bir şeyleri."
Emiri bırakıp Nergise döndüm. Sinirden gözüm tam anlamıyla dönmüştü. Çıldırmıştım.
Nergise bir adım atıp hızlı ve sert bir tokat attım. Sarp ve Bora araya girene kadar çoktan boğazını kavramıştım.
"Sen kimsin de benim kardeşime ceza veriyorsun? Sen kimsin de benim kardeşime dokunuyorsun! Seni öldürürüm. Kimse alamaz seni elimden!"
Nergis bir şeyler demeye çalışıyordu ama nefes alamadığından ses çıkarmıyordu.
Ne Bora ne Sarp elimden onu alamadı. Bergüzar hanım ve Azra bağırıyordu.
Emir ağlamaya başladı. Sessiz sessiz ağlıyordu. Onu Sarp fark etti.
"Aslanim."
Ellerim gevşedi. Sarp Emire sarıldı.
"Gel aslanım. Korkma. Ağlama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız +18
Lãng mạnSevgili kocam bana bir adım yaklaştı. Arkamdaki makyaj masasına takılıp daha fazla gidemedim. İyice yanıma geldi. Elini kaldırdı. Saçımı kulağımın arkasına koydu. Nefesini hissedebiliyordum. Gözlerimi kapattım. Elinin tersiyle boynumu baştan aşağı...