Özel Davet

4.9K 343 322
                                    


İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli. Yaşar Kemal

Bir önceki bölümü atlamadığınıza emin olun.

İyi okumalar

***

"Bugün özel bir davette içki servisi yapacaksın Jungkook. Hyunjinle beraber hazırlanın biran önce"

Felix apar topar beni evimden alıp V bara getirmiş, hazır olmam için komutlar verirken benim aklım hala dün gece beni öptükten sonra çekip giden patronumda kalmıştı. Onu görmek için etrafı gözetlesem de hiç bir yer de olmaması canımı sıkmış, ayaklarım beni hazırlanmam için kostüm odasına götürmüştü. "Selam Hyunjin". Günün erken saatleri olduğu için uykulu duran iş arkadaşım makyajsız haliyle bile muhteşem görünürken beni kendine çekip sarılmış, saçlarımı karıştırmaya başlamıştı.

"Selam bebek, bugün ilk defa bar dışın da çalışacağız hazırlansak iyi olur" dediğin de askıda ki iki smokine çarpmıştı gözüm. "Bunları mı giyeceğiz?" diye sorduğum da alt dudağını dişleyip başını sallamış, askıdan aldığı smokini aynanın karşısına geçip üzerine tutmuştu. "Bizi bu kadar şık giydirdiklerine göre önemli bir davet olmalı" demiş aynadan bana göz kırpmıştı.

Beklemeden ben de diğer siyah smokini alıp hazırlanmak için üzerimdekilerden kurtulmaya başlamıştım. Artık Hyunjin'in yanın da soyunup, giyinmekten çekinmiyordum. İkimiz de siyah takımlarımızı giydikten sonra birbirimize bakıp ıslık çalmış, ayna karşısına geçip görüntümüze hayran bakışlar yollayıp durduktan sonra siyah gece makyajımızı yapıp odadan çıkmıştık.

Felix bizi acele tavırlarıyla arabaya bindirdikten sonra yarım saatlik bir yolculuğun ardından büyük bir malikanenin önüne getirmiş, arabayı park ettikten sonra hep beraber içeri girmiştik. Bahçesi şık masa ve sandalyelerle süslenmiş, çalışanlar ordan oraya koşuşturup düzenlemelere devam ederken mutfağa doğru ilerlemeye başlamıştık. Hyunjin etrafı irice açtığı gözleriyle incelerken, bu denli gösterişli ve şık parçalarla bezenmiş evin sahibinin ne kadar zengin olabileceğini düşünüyordum ben de. Asla sahip olamayacağım bir hayattı bu belki de, ama çok paraya sahip olup herkesin saygı gösterdiği ve imrendiği bir insan olma isteğim gün geçtikçe artıyordu. Şu an bura da çalışıyor olma sebeplerimden biri de bu değil miydi zaten?

Mutfakta bizim gibi smokin giyinmiş diğer garsonlarla beraber iş bölümüne başlayıp, akşam için yapılacakları konuştuktan sonra içkileri ve mezeleri hazırlamaya başlamıştık. Son hazırlıklar da bittikten sonra cebim de titreyip duran telefonu elime alıp gelen mesajlara girmiştim.

Jiminie

Kook dün gece neler oldu inanamazsın

Beni ara mesaj da anlatamam

Yoongiyle yemek yedik ve sonra beni evine davet etti

Heyy kime diyorum cevap versene

İlk fırsatta beni araa!!

Jimin'in heyecan dolu mesajlarını okuduktan sonra başımı iki yana sallayıp telefonu cebime koydum tekrar. Bu gece pertim çıkmadan bu işi bitirip eve dönebilirsem ilk işim onu aramak olacaktı elbette. Şimdilik işime odaklanmam gerekliydi. Büyük salona ve bahçeye göz attığım da yavaş yavaş konukların geldiğini görmüş, kapı da onları karşılayan Min Yoongi'yi görmemle şaşırmıştım. Demek ki davet sahibi onun yakınıydı ki misafirlerle ilgileniyor diye düşünürken Hyunjin beni kolumdan tutup mutfağa çekmişti. "Kookie buraya gelen tüm misafirlerin hepsi zengin insanlar hani şu ensesi kalınlardan. Bu gece birini ağıma düşürmem lazım bana şans dile olur mu?" diye heyecanla gözlerimin içine bakan arkadaşıma anlamsız bakışlar yollamaya devam ederken işaret parmağını şakağına vurup omuzlarımdan tuttu." Akıllı ol Jungkook, biz de bu ışıltılı ve lüks hayatı hak ediyoruz. İkimiz de çok güzel ve sexiyiz. Bunu değerlendirmezsek ömür boyu hizmet eden tarafta oluruz bunu istemiyorsun değil mi?"

Escape /taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin