Bir önceki bölüme gelen yorumlar beni çok mutlu etti umarım böyle devam eder ve yeni bölümü de seversiniz iyi okumalar diliyorum 💜
***
Barmenin dolduğu kadehleri özenle tepsiye yerleştirdikten sonra masa da oturan özel misafirlerin yanına ilerleyip servisi yaptım dikkatlice. Bir aydan fazla zamandır yapmış olduğum bu işe gün geçtikçe alışmış, bura da çalışanlarla kaynaşıp arkadaşlıklar kurmaya başlamıştım. Sadece içki servisi yapmıyor ara sıra da olsa direk dansına devam ediyordum. Hyunjin bu konu da bana çok destek olduğu için ona minnettardım, burada ki işleri ve prensipleri bana öğretip ve yeni arkadaşlıklar kurmama yardımcı olmuştu geçen süre zarfında.
Eski dövmelerime yeni dövmeler de ekletmiş, sağ kolumun tamamen dövmelerle boyanması hoşuma gitmişti. Yeni tarzımdan memnundum, yeni hayatıma alışıyor eski halimi yitiriyordum yavaş yavaş. Tüm bunlar bir ay gibi kısacık bir zaman da olduğunu düşünürsek bir sene sonun da eski benden eser kalır mıydı emin değildim. Tüm bunları bar tezgahındaki taburelere oturup düşünürken yanımda hissettiğim hareketlilikle gözümü üzerimdeki irislere çevirdim hemen. Bana tebessüm ederek bakan adamın gamzeleri dikkatimi çekmişti ilk başta. Sonra bana uzattığı eline takıldı gözlerim ve bana uzattığı eli sıktım hafifçe. "Merhaba, ben Kim Namjoon."dedikten sonra sıktığım elini bıraktığım da nezaketen ona karşılık verdim." Jungkook ben de".
Uzun boylu, geniş omuzlara sahip bu esmer adam az önce içki servisi yaptığım özel misafirlerden biriydi. Buraya gelen çoğu orta yaşlı iş adamlarının aksine oldukça genç olması dikkatimi çekmişti. Yüzündeki tebessüm devam ederken gözleri sağ kolumdaki dövmeler de gezindikten sonra elindeki kadehten bir yudum alıp, içkiyle ıslanan dudaklarını yaladı. "Beni yanlış anlamazsan sana bir şey söylemek istiyorum Jungkook" dediğin de kaşlarım çatıldı, söyleyeceği şey beni tedirgin etti. Lakin sustum devam etmesi için ama canımı sıkacak bir şey yapması durumun da gözüm kapının önündeki Felix'e ilişti hemen kontrol amaçlı.
"Dinliyorum" dedikten sonra vücudunu tamamen bana çevirip ceketinin iç cebinden siyah bir kart çıkarıp masanın üzerine koydu. "kendime ait bir cast ajansı var ve yeni bir model arayışı içindeyken sen fazlaca dikkatimi çektin Jungkook."dediğin de afallamıştım. Bana sarkıntılık yapacağını düşünmüştüm ama o bambaşka bir şey söylüyordu bana."Buraya geldiğimden beri tarzın, vücudun ve yüzün oldukça dikkatimi çekti. Ve bu kusursuz vücudun buralar da yitip gitmesinden daha çok bir model olup hak ettiği değeri bulmasını istiyorum" dediğin de şaşkınlığım büyümüş, gözlerim bana iltifatlar yağdıran adama çivilenmişti adeta.
"Ben mi?" diye sorduğum da gülümseyişi büyümüş tezgahın üzerine bıraktığı siyah kartı alıp bana doğru uzatmıştı. "Evet sen Jungkook ajansım için aradığım model sensin. Bu kartı al ve teklifimi iyice düşündükten sonra beni aramanı istiyorum. Lütfen beni geri çevirme." dediğin de ayağa kalkıp diğerlerinin yanına doğru gitmişti. Bense elimde tuttuğum siyah karta bakarken duyduğum teklifle istemsizce gözlerim ışıldayıp, sıkı sıkıya tuttuğum kartı cebime sokmuştum aceleyle. Burdan kurtulmak isteyen tarafım aldığı bu yeni teklifle heyecana kapılırken imzaladığım sözleşme aklıma gelmiş bunun imkansız olduğunu düşünmeye başlamıştım.
Sabah karşı evime gelirken yol da Felix'e aldığım yeni iş teklifini anlatırken patronumun buna asla izin vermeyeceğini söylemişti. Sandığı gibi Kim Taehyung beni artık önemsemiyor, ve uzun zamandır onu görmediğim için içime dolan sıkıntıyı görmezden gelip cebimden çıkardığım sigarayı dudaklarımın arasına koyup yakmıştım. Dumanı gecenin karanlığın da hava da süzülürken arabanın evimin önüne gelmesiyle Felix'e veda edip daireme çıkmıştım hızlı adımlarımla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape /taekook
Fanfic-Tamamlandı- Jungkook üvey babasından gördüğü şiddet yüzünden evinden kaçtığın da, başına geleceklerden habersizdi. Kim Taehyung'un gay barlarından birinde striptizci olarak çalışmaya başlaması hayatını hiç olmadığı kadar değiştirmişti. Aşık oldu...