Yeni bölümle geldim umarım severek okursunuz :)
"Ah, Romeo, Romeo! Neden Romeo'sun sen? İnkar et babanı, adını yadsı! Yapamazsan, yemin et sevdiğine, Vazgeçeyim Capulet olmaktan ben."
***
Kim Namjoon'un ofisin de krem renkli koltukta otururken önümde ki iş sözleşmesini okuyordum dikkatlice. Ünlü bir giyim markasının yeni yüzü olacak, defileler de ve reklamlar da üzerimde dudak uçuklatacak kadar pahalı ve kaliteli ürünleri taşıyacaktım. Kazanacağım para, barda kazanacağım paranın iki katıydı. Anlaşma şartlarını okuduğum da imzalamamam için hiç bir sebep göremiyordum doğrusu ve bu işi hayatımın en büyük şansı olarak görmeye başlamıştım bile.
Bir kaç prosedür ve önemli kişilerle tanıştıktan sonra son kez kaldığım eve gelip eşyalarımı toplamaya başlamıştım. Giysilerim dışın da alacağım hiç bir şey yoktu bu ev de ve ben çalıştığım markanın benim için ayarladığı beş yıldızlı otel de kalacaktım bir süre. Hayatım çok hızlı bir şekil de değişiyor, ve bazen bu hız beni korkutuyor olmasına rağmen şu an yaşadığım durumdan memnundum yine de.
Kim Taehyung'a vedam ne kadar canımı acıtsa da bazı şeyleri kabullenip sadece kendime odaklanmış bir nevi duygularıma ket vurmuştum. Fiziken ve ruhen daha iyi olmak için çabaladığım, kendimi geliştirmeye adadığım son günler de yoğun bir iş temposuna girmiş, bir kaç modellik eğitimi aldıktan sonra ilk defilem için kulisim de hazırlık yapıyordum ayna karşısında. Geceye damgasını vuracak üç farklı parçayı üzerim de taşıyacak olmak heyecanımı arttırırken, makyajım yapılmış ve alkış sesi yükselen yere doğru ilerlemeye başlamıştım.
Jungkook'un taşıdığı ilk kıyafet
Derin bir nefes alıp, yürüyüş yapacağım sahneye doğru ilk adımımı attığım da kalbim ağzım da atıyor, ayaklarım birbirine dolanmasın diye büyük bir çaba sarfediyordum. Yüzüm de ciddi bir ifade yer alırken tam karşıya kameralara bakıyor, dik duruşumu asla bozmuyordum. İkinci kostüm için tekrar kulise geldiğim de hızlı bir şekil de davranıp üzerimdekileri yardımcılar eşliğin de değiştirip tekrar sahneye doğru adımlamaya başladığım da bu sefer ilkine göre biraz daha sakindim.
Jungkook'un ikinci kostümü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape /taekook
Fanfiction-Tamamlandı- Jungkook üvey babasından gördüğü şiddet yüzünden evinden kaçtığın da, başına geleceklerden habersizdi. Kim Taehyung'un gay barlarından birinde striptizci olarak çalışmaya başlaması hayatını hiç olmadığı kadar değiştirmişti. Aşık oldu...