Escape final yapıyor. Gerçekten bir fici baştan sona devam ettirmek ve sonunu getirebilmek büyük bir emek gerektiriyor. Bu fic boyunca severek okuyan, yorum yapan, oy atan tüm herkese teşekkür ediyorum. Son olarak final bölümüne özel cidden okuyucularımdan yorum istiyorum. Finali paylaşabildiğim için hem mutluyum hem üzgünüm. Umarım diğer ficlerimde de beni yalnız bırakmazsınız...
İyi okumalar diliyorum 🌿
***
Yoongi'den gece kulübünün adını ve adresini öğrendikten sonra şirketten ayrılıp Arabama bindim. Kalbim deli gibi atarken ben bir bilinmeze doğru gidiyordum. Benim bilinmezim ise Kim Taehyung'du. Ve ben yeniden doğmuş bir insan olarak yine yeniden o aşka, kalbimdeki sızıma gidiyordum.
Onu tanımıyordum, daha önce hiç kesişmemişti yollarımız lakin ruhlarımız çoktan aşinaydı birbirine. Bunu hissediyordum, bunu ta içimde göğüs kafesimdeki sancımada hissediyordum. Bu yaptığım deliceydi, bir kaçık gibi dürtülerimle hareket ediyordum.
Ara ve karanlık sokaklardan geçip, gece kulüplerinin olduğu sokaklara girdiğim de, navigasyon yazdığım konuma geldiğimi seslendiriyor, 36 yaşında olan bana liseli bir çocuk heyecanı ve korkusu bahşediyordu. En son ne zaman böyle şiddetli kalp çarpıntısı yaşamıştım hatırası bile aklıma düşmezken şu an ki halim biraz beni endişelendiriyordu.
Arabayı park edip, Led ışıklarla "Valeria" yazan gece kulübünün önüne geldim. O an aklımdan tek bir şey geçti "V Bar" ve striptizci geçmişim. Ve Kim Taehyung'un karşısında giydiğim feminen kıyafetlerle dans edişim. Şimdi rollerimiz değişmişti hayatta ama kalplerimiz aynı mı kalmıştı bilemiyordum.
Kalabalık insanlar ve gürültülü müziğin içine girdiğim de gözlerim her yerde kırmızı saçlı çocuğu aradı. Eğlence henüz tam anlamıyla başlamamış olacak ki striptiz direkleri boştu ve bu beni biraz üzmüştü. Onunla tanışmak için ve tıpkı benim gibi onun da beni hatırlayıp hatırlamadığı merakıyla doluyken bir an önce onla karşılaşmalıydı gözlerim. O gözlerde geçmişin izlerini görebileceğimden emin olamasam da bunu teyit etmek, gerçek aşkın onda var olup olmadığını kendimce onaylamaktı derdim.
Barmenden viski isteyip, localardan birine oturdum. Deri koltuğa yaslanıp bacaklarım iki yana açık rahat bir şekilde oturduğum yerden dansçıların dans ettiği yüksekteki özel bölmeler göz hizamda kalmıştı. İlk kez bu denli sabırsız hissettiğim bir anda olduğum için Dudaklarımı kemiriyor, bacağımı gergince sallıyordum. Rahatlamak adına viskimi yudumlarken müziğin sesi kısılmış ve spot ışıklar Dj kabinine dönmüştü. Sarışın uzun saçlı bir genç, yabancı aksanıyla kulağındaki büyük kulaklıkları çıkardıktan sonra "Eğleniyor muyuz gençler" diye bağırdı.
İnsanlar hep bir ağızdan delirmiş gibi çığlıklar atarken Dj tekrar konuşmaya başladı" o zaman daha fazla eğlence için dansçılarımızı sahneye alalım" dediğin de biri sarışın diğeri siyah saçlı kız, üzerlerinde yalnızca iç çamaşırıyla sağ ve sol kanatlardaki striptiz direğine doğru ilerlerken hala ortadaki ve en yüksekteki direğin dansçısı, Kim Taehyung yoktu.
Ellerimi dizlerime silip derin bir nefes alırken boşalan kadehime dolu şişeden biraz daha viski doldurmaya başladım. O an, gözlerim bir saniyelik pistten ayrılmışken insanların yüksek çığlıkları ve ıslık sesleri dolmuştu ortama. Ne olduğunu anlamak için piste baktığım da kalbimi durduracak o şey olmuştu.
Kırmızı saçlarının perçemleri alnının iki yanına dökülmüş usulca salınırken, giydiği deri şortu ve cropuyla uzun ince parmaklarının sarmaladığı uzun soğuk olduğunu düşündüğüm direğin hemen yanında insanlara gülümseyerek ve dilini Üst dudağından ıslak bir şekilde geçirdikten sonra göz kırpıp mekandaki insanların, hayır hayır benim delirmeme sebep olacak bir güzellikte parıldıyordu Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escape /taekook
Fanfiction-Tamamlandı- Jungkook üvey babasından gördüğü şiddet yüzünden evinden kaçtığın da, başına geleceklerden habersizdi. Kim Taehyung'un gay barlarından birinde striptizci olarak çalışmaya başlaması hayatını hiç olmadığı kadar değiştirmişti. Aşık oldu...