57.kapitola

1K 61 9
                                    

Harry slyšel, jak Ron a Draco volají z druhé strany dveří, slyšel, jak se k nim připojil Larsův hlas, který chtěl vědět, co se děje, ale tomu, co se dělo, nemohl zabránit. Uvědomoval si, že jeho a Severusovy ruce jsou propletené a že necítí žádnou bolest z ohně, ani to nijak nepoškodilo místnost kolem nich. Cítil se naprosto uchvácen mocí, která jím proudila, a kolem okrajů měl syrový a prvotní pocit rozkoše, který mu prolétl nervy.

"Co... co se to kurva děje?" Zeptal se Severuse, protože vědomí svého manžela vnímal jasněji než kdy předtím.

Nevím," odpověděl Severus. „Je to tak intenzivní, že nevím, kolik toho ještě snesu.„

„Já vím, je to... kruci... je to úžasné, nikdy jsem se necítil tak propojený se svou magií.„

Harry se nikdy necítil s ničím tak spojený, ba ani s nikým jiným, jako v této chvíli. Cítil všechno, co cítil Severus, cítil, že jeho manžel má lehkou bolest v dolní části zad, kterou on sám necítí, cítil, že ten muž je čím dál víc zahlcen mocí, která jim proudí v žilách. Bylo to, jako by si Harry uvědomoval každý centimetr své kůže, každý pocit, který tělo může cítit, a jak síla rostla, vnímal i ten zvláštní, pulzující pocit, který narůstal v každém tlakovém bodě v jeho těle.

Byla to ta nejvzácnější, nejčistší forma magie, jakou kdy Harry zažil, a cítil se být součástí něčeho, co se táhlo věky, něčeho staršího a mimo chápání všeho, co kdy bylo studováno nebo napsáno. Věděl, že už to bylo staletí, co někdo pocítil tuto moc, a to poznání bylo jako panák čistého alkoholu.

Musíme to dostat pod kontrolu, než nás to pohltí," řekl Severusovi.

„Souhlasím, ale jak?„

„Soustřeď se, jen se soustřeď. My to kontrolujeme, ne naopak, tohle je naše moc, naše moc velet.„

Harry věděl, že to je racionální způsob uvažování a že je to jediný způsob, jak zabránit tomu, aby je oheň pohltil celé, ale vědět to a udělat, to byly dvě naprosto odlišné věci. Snažil se vytěsnit pocity rozkoše a přecitlivělé pocity, kdy byly jeho nervy tlačeny na hranici možností, snažil se soustředit jen na oheň, který jako by vycházel z obou, a cítil, že Severus dělá totéž.

„Soustřeď se na plamen, jak jsi mi řekl, když jsi mě poprvé začal učit. Najdi jeho jádro, soustřeď se a zmenši ho," instruoval Harry v naději, že se jeho instinktům dá věřit. Řídil se vlastní radou a veškerou svou pozornost nasměroval k ohni, zaťal zuby a snažil se ho zmenšit. Cítil, jak se třese energií, kterou na sebe bere, ale soustředil se na pocit Severusovy ruky ve své vlastní, na to, aby využil spojení, které spolu měli a aby stabilizovali jejich sílu.

Nikdy se se Severusem necítil tak spojený a i přes opar kouzla, který jím proudil, si svého manžela uvědomoval natolik, že měl najednou pocit, jako by až do tohoto okamžiku chodil kolem jako neúplný člověk. Cítil, jak se jejich magie spojuje, víří, posiluje jeden druhého, a jak se soustředil, oheň začal slábnout. Ještě pár okamžiků a zmizel úplně, takže Harry a Severus supěli a potili se, oči divoké a dýchali těžce.

Dveře nakonec povolily a Lars, Ron a Draco vpadli dovnitř s nataženými hůlkami připravenými uhasit oheň, který už neexistoval.

„Co se to sakra stalo?„ zeptal se Ron a rozhlédl se po místnosti po známkách požáru, protože očekával, že většina místnosti bude spálena na uhel. „Jste vy dva v pořádku?" Zeptal se Harryho a Severuse.

Oba muži se na sebe chvíli dívali, než Harry roztřeseně řekl: „Ano, ano, jsme v pořádku. Vlastně... cítím se lépe, než jsem se cítil za celé měsíce." Když to říkal, věděl, že totéž platí i pro Severuse, a cítil, jak se všechny úponky manželovi magie a city mísí s jeho vlastními. „Je to... ohromující," řekl a odmlčel se, aby zhodnotil, jak se cítí.

Odvážný nový svět (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat