2.kapitola

2.1K 86 7
                                    

Aldrington

"Manželství." Ozval se Harry tiše, určitě slyšel, jak si Snape pobaveně odfrkl. „S kým přesně?" Zeptal se, vědom si toho, že jeho hlas jako by nabyl zřetelné paniky.

„Obávám se, že naše možnosti jsou omezené Harry." Odpověděl Brumbál.

„Naše možnosti? Vy se také budete ženit, pane?" Zeptal se Harry hořce, bylo mu úplně jedno, že je na muže hrubý.

„Špatný výběr slov." Ustoupil Brumbál a přehlédl Harryho prohřešek. „Tvé možnosti jsou omezené, Harry. Protože petici vydal čistokrevný, musí být také potlačena čistokrevným.„

„Někoho už máte na mysli." Řekl Harry obviňujícím tónem. „No?" Pobídl ho a zrychlil se mu tep, protože si všiml, že se mu Remus opět odmítá podívat do očí.

"Mysleli jsme...mysleli jsme si, že profesor Snape by byl vhodný kandidát.„

„Cože?!" Vyjekli Harry a Snape jednohlasně a jejich výrazy dokonale odrážely výrazy ostatních.

„Albusi, ty ses zbláznil?" Zasyčel Snape a opřel se rukama o rám u nohou Harryho postele. „To nemyslíš vážně?„

„Vlastně myslím, Severusi." Odpověděl Brumbál tiše. „Víš stejně jako já, že Aldringtonovu petici může zvrátit jen tak staré a finančně srovnatelné jméno, jako je to jeho. Kdyby si Harry vzal někoho jiného, Aldrington by to mohl během vteřiny vyhodit a ty to víš. Jsi jediný, kdo může Harryho ochránit.„

„Albusi, zasvětil jsem tomuto boji svůj život. Dělal jsem věci, na které bych raději zapomněl, a přinášel jsem oběti, které mě budou provázet celý život, ale tohle... jak po mně můžete chtít –"

„Zdá se, že jste oba zapomněli, že jsem druhá část tohoto ,sňatku' a že není žádná šance, že bych do toho šel." Rozohnil se Harry a přál si, aby se mohl probudit z noční můry, ve které se ocitl.

„Pro jednou jsme Pottere v naprosté shodě." Zavrčel Snape a postavil se vedle Harryho postele.

„Když oba odmítnete, Harryho život bude v nebezpečí. Víš stejně dobře jako já, že Aldrington je věrný Pánu zla. Tato petice nemůže být přehlasována, Aldrington bude mít Harryho a do týdne bude mrtvý. To nesmíme dopustit, to nesmíš dopustit." Řekl Brumbál vážně.

„Jsem odsouzen k záhubě." Zamumlal Harry a přál si, aby se nikdy neprobral z bezvědomí.
**********************

Severus seděl ve Velké síni se sklenkou ohnivé whisky v ruce. Ztratil přehled o tom, kolikátá byla. Jeho byt se zdál příliš malý, příliš klaustrofobický a on zjistil, že se mu zoufale snaží uniknout. Toulal se po hradě celé hodiny, než nakonec usoudil, že Velká síň je stejně vhodné místo k dumání jako každé jiné. V okamžiku, kdy se posadil, se objevila láhev ohnivé whisky a sklenice s ledem; ti domácí skřítci opravdu věděli, co mají dělat.

Zasténal a pak vyprázdnil zbytek sklenice, neschopný uvěřit, jaký obrat jeho život nabral. Za dva dny se měl oženit s Harrym Potterem. Jak se to u všech svatých stalo? Tolik ze svého života věnoval Řádu, boji s tím monstrem, jak to po něm mohl Albus chtít?

Chápal situaci, samozřejmě že jo; věděl, že Potterův život je v ohrožení, ale přece se mohlo najít jiné řešení? Určitě bylo všechno lepší, než manželství, ke kterému byli oba odsouzeni. Musel připustit, že nemalé části jeho samého chlapce litovalo; volba mezi tím, zda se ožení s mužem, kterého nenávidí, nebo jestli ho bude vlastnit Aldrington, podaný Pánu zla jako na zlatém podnose, nebylo zrovna ideální. Potterovo postavení bylo ještě méně záviděníhodné než jeho vlastní.

Odvážný nový svět (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat