14 | Kim Taehyung, tehlikeli değildi. O, tehlikeydi.
İki alfanın karanlığa sürüklenişini kutlayan salon boştu. Park ailesinin görkemli salonu, Jimin ve Taehyung'un töreninin ardından yaptığı zalimliği bilircesine köşesine çekilip susuyordu.
Gürültü koptu. Kimse dinlemese dahi acı melodi tüm salonu inletti.
Siyah, siyah,
Siyah ve mavi.Taehyung uzandığı yatakta gözlerini açtığında yakınında gördüğü yüzle önce elini itmek için kaldırdı. Fakat birkaç saniye sonra eli ikisinin arasında kalan boşluğa düşüverdi.
Kapalı gözleriyle onun daha katlanılabilir olduğunu düşündü. O gözleri benim üzerimde değilken daha katlanılabilir diye söylendi içinden. Ve Taehyung'un gözleri tekrardan kapandı. Elinin üstüne kapanan eli hissedemedi.
Hissizleşene dek beni döv.
Jungkook eline aldığı bıçakla özenle eti kesiyor bir yandan da çatalıyla ağzına atıp keyifle yutuyordu. Bakışları merdivenlere kaydı. Üzerine geçirdiği takımla, ki bu takımı kaldığı odadan kendisine söylemeden aldığını fark etti, Jimin masaya geliyordu.
Jungkook karşısındaki alfanın oldukça cesur olduğuna karar verdi. Daha doğrusu, Jimin'in onun gibi olduğunu düşünmek cazip geliyordu.
Ait olduğun yere döndüğünde,
Yanındaki sandalyeyi çeken Jimin bakışlarını Jungkook ve adını bilmediği diğer İblis'te gezdirdi.
"Bana yok mu? İblislerin misafirperverlikte bu kadar kötü olduklarını bilmiyordum."
Seokjin, alfanın sözleri üzerine cevabı vermek için beklemedi. "Seni misafir ettiğimizi düşündüren nedir? Buradan sağ çıkacağına emin olmamalısın."
Şeytana benden selam söyle.
Jimin, Jungkook'tan almayı beklediği yanıtı diğerinden alınca bakışları siyah saçlı ve yine üzerindeki siyah takımlı İblis'e döndü. Kendi lacivertlerini İblis'in siyahlıklarına çevirdi.
"Alfalara dövüşten sağ çıktığımı ve bir kenarda ölmediğimi gösterip öldüreceksiniz benim için sorun yok." Jimin'in yanıtıyla Jungkook'un gür kahkahası duyuldu. Jimin'in bakışları hızla ona döndü.
"İtibar için yapmayacağın şey yok, değil mi?" Jungkook'un sesi kendinden emindi.
Salonda şarkı şiddetini kesmeden devam etti.
Deli adam,
Kötü adam.Hoseok kavradığı eli bırakmadan tekrardan uykuya dalan Taehyung'da gözlerini gezdirdi.
Sen busun işte.
"Taehyung, kalk ve kahvaltını yap."
Hoseok'un sözlerinden sonra uykuya dalmak üzere olan beden ayıldı. Gözleri açıldı ve sersemlikle elini saran soğukluktan kurtuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil | Jikook + Vhope
Fanfic[Askıda] Jungkook, bir kara delikti ve Jimin ona çekilmekten kendini alıkoyamadı. Hoseok, bir uyuşturucuydu ve Taehyung her dakika onun yoksunluğuyla kıvrandı. semekook + semeseok 27.02.22 #2 vampir '15.06.22 #20 hayran kurgu '16.06.22 #32 jikook...