3 | O her ne olursa olsun, her kim olursa olsun karşısında, anne ve babasının istediklerini yapar.
Hazırlanacağı odaya girdiklerinde bakışlarını Taemin'e çevirdi. "Sen Taehyung'un tavırlarına aldırma, Hyung. Özür dilerim onun adına." Hiçbir suçu olmasa da karşısındaki adamdan özür dilemek onun için sorun değildi.
"Sorun değil, Jimin. Sen kötü bir şey yapmadın." Jimin onu kafasını sallayarak onaylarken ikisi de sessiz kalmıştı ve bu sessizlik ikisini de geriyordu.
İçeriye giren Jimin'in annesiyle Taemin onları yalnız bırakacağını söyledi. Hoş, zaten annesinin karşısında dağılmış bir hâlde durmaları uygun değildi. Annesi Taemin'e kısa bir selam verip bakışlarını Jimin'e çevirdi. Gözleriyle Jimin'i süzdü. O sırada Taemin çoktan çıkmıştı.
Saçları terden ıslanmış ve dağılmıştı. Beyaz tişörtü de saçları gibi ıslaktı. Annesinin, Jimin'in neden bu hâlde olduğunu anlaması için çok fazla düşünmesine gerek yoktu. Jimin ve ufak yaramazlıklarıydı yalnızca.
Hafifçe kaşlarını kaldırarak söze girdi. "İkinizin arkadaş olduğunuzu sanıyordum." Yüz ifadesinden sinirli olup olmadığı anlaşılmıyordu.
Jimin'in göz bebekleri titreşti. Fakat bu o kadar kısa sürmüştü ki annesinin fark etmemesini umdu. Fark etmişti.
Annesi, Jimin'e birkaç adım yaklaşıp omzunu sıktı. "Bebeğim, sorun yok. Bu tarz şeyler yaşaman sorun çıkarmaz. Yalnızca daha fazlasının olmayacağını bilerek ilerle olur mu?" Jimin gözlerini yere indirip ardından hızla annesine baktı.
Elini annesinin elinin üstüne atıp onu onaylarcasına sıktı. "Biliyorum, anne. Zamanı geldiğinde yeni sürümüzün devamı için ideal eşimle evleneceğim. Ciddi değildim hiçbir zaman, merak etme." Annesinin yüzünü gururlu bir gülümseme kapladı.
Ardından oğlunu kendine çekip sıcak bir sarılma verdi. Fakat ikisinin o sırada kapının ardında onları dinleyen iki bedenin varlığından haberleri yoktu.
•
Taemin, Jimin'in annesinin gelmesinin üzere odadan çıktığında koridorda gördüğü bedenle duraksadı.
Taehyung yeni bir oyuncak gören küçük çocuklar gibi gözlerindeki ışıltıyla kendisine doğru geliyordu. "Taemin'di değil mi?" Taemin ne yapacağını kestiremediği bakışlarla onu onayladı.
Taehyung onu kısaca süzdü. "Umarım az önce karşılaştığım tablo için farklı düşünceler beslemiyorsundur." Taemin'in kaşları çatıldı. "Neden bahsediyorsun, Taehyung?"
Taehyung kafasını yavaşça iki yana sallayıp Taemin'i az önce çıktığı, Jimin ve annesinin içeride olduğu, kapının önüne sürükledi.
"Sessiz ol ve dinle sadece." Taemin her ne kadar bunu yapmak istemediğini söyleyip çekilmek istese de Taehyung onun kolunu bırakmadı. İçeriden Jimin ve annesinin sesleri geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil | Jikook + Vhope
Fanfiction[Askıda] Jungkook, bir kara delikti ve Jimin ona çekilmekten kendini alıkoyamadı. Hoseok, bir uyuşturucuydu ve Taehyung her dakika onun yoksunluğuyla kıvrandı. semekook + semeseok 27.02.22 #2 vampir '15.06.22 #20 hayran kurgu '16.06.22 #32 jikook...