Prologue

2.8K 162 136
                                    


0 | Ne yazık, satabileceği bir ruhu yoktu.

Yuvarlak masanın etrafını dört beden çevrelemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yuvarlak masanın etrafını dört beden çevrelemişti. Ellerinin ucuyla tuttukları içki bardaklarından başka bir şey yoktu masada.

Hiçbiri konuşmaya niyetli durmuyordu. Elbette Taehyung dışında hiçbiri.

"Ah, sizinle aynı masada oturmak şeref veriyor, efendim." Kibarlığından ya da saygısından değildi bu sözleri. Sadece, bilirsiniz, o insanlara davranması gerektiği gibi davranırken bile dalga geçmekten keyif alırdı.

Alfanın lafı Jungkook'a ithafendi. Jungkook viskisindeki bakışlarını önce sağ tarafında oturan alfasına ardından da onun alfa kardeşine çevirdi.

İfadeleri hep böyleydi, bir kere bile bir şeyden keyif almıyor muydu bu adam? Minik bir tebessüm bile onun canlılığına kanıt olabilirdi aslında.

"Elbette vermeli, Alfa. Damarlarında benim kanım dolaşırken tek bir yanlış hareketinle tekrardan sahibine döneceğini bilmenin verdiği şeref gibi." Gözleri karşısında oturan alfada pek oyalanmadı.

Bakışlarını tekrardan yanında oturan alfasına çevirdi. Jimin'in yüzünde keyifli bir ifade yer almıştı. Gözleri parladı, onun gülüşünü görünce öyle bir his sarmıştı ki vücudunu..

Eğer şeytanın ta kendisi olmasa, onu kendisine hapsetmek için ruhunu şeytana satardı. Ama ne yazık, satabileceği bir ruhu yoktu. Hem bir İblis'in şeytana ruhunu sattığı nerede görülmüştü?

Jungkook'un sözleri başından beri konuşmayı tercih etmeyen Hoseok'un çenesini sıkmasına sebep oldu. Fakat safkanlar zekiydi. Sinirlendiği konuyu konuşmak yerine karşısındakini daha fazla sinirlendirecek bir şey bulur ve söylerlerdi.

"Jimin, bilirsin kurtlar konuşmayı sever. Duyduğuma göre Park'ların liderliği elinden gidiyormuş." Jimin konunun nereye geleceğini bildiğinden sinirle gözlerini kapattı.

"Liderliğine karşı çıkan bir alfayla dövüşünde neredeyse kaybediyormuşsun. Ne üzücü, soylu bir ailenin soyundan gelen bir liderin cenazesi çıkıyormuş az kalsın." Jungkook'un bakışları yavaş olmanın yanına yaklaşamayacak hızla safkana döndü.

Ve aniden ayağa kalkıp safkanın oturduğu sandalyenin ayağına attığı tekmeyle sandalyeyi kırdı, safkanı yere düşürdü.

Yere düşen vampirin üzerinde, elleri boğazında, yerini alması pek sürmemişti.

Ficin editine instagram ve tiktok sayfamdan ulaşabilirsiniz <3

Jikook ve Vhope anlaşıldığı üzere rakip, aynı zamanda Taehyung ve Jimin kardeş.

Siz hangi taraftasınız? #teamjikook ? #teamvhope ?

Evil | Jikook + VhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin