8 |Sürünüz liderliğinizi kabullenmeyip alfanızla dövüşmek isterse sizin mevkinizi koruyacak biri olmayacak yanınızda.
Gece, kardeşlerden birinin yeni alfa sevgilisini manşetlere göstermesiyle bir diğerinin ise bir safkanla hastane çıkışından görüntüleriyle bitmişti.
Jimin, Taemin'i evine bıraktıktan sonra kendi evine dönmüş, Taehyung ise Hoseok'un arabasından inip çağırttığı arabayla eve gelmişti.
Ertesi sabah aile güne pek de güzel başlamamıştı. Elbette Taehyung ve Jimin böyle düşünmüyordu. Tüm haberlerde Taemin ve Jimin'in ilişkisi ve Taehyung'un hastaneden bir safkanla ayrılması konuşuluyordu.
Tüm bunlar yetmezmiş gibi üstüne Jimin ve Taemin'in öpüştüğü görüntüler de medyaya sızdırılmıştı. Taemin'in arayıp telaşlı sesiyle sorduğu bu nasıl mümkün olabilir başlıklı sorularına Jimin rahatça cevap vermişti.
"Biz sevgiliyiz, Taemin. Elbette bu tarz fotoğraflar yayınlanacaktı, sadece biraz erken olmuş. Restorandaki çalışanlardan birisi çekmiş olmalı." Sevgilisinin onu onaylamasıyla telefonu kapatıp kahvaltı masasına ilerledi. "Üzgünüm, bir görüşme yapmam gerekiyordu." Taehyung keyifli ifadesiyle onu izliyordu.
"Sorun değil, Jimin. Sevgilinle elbette konuşacaksın." Demek Taemin, ona yaptığı uyarılara aldırış etmemiş ve onunla sevgili olmaya karar vermişti. Kendisi bilirdi.
Elindeki bardaktan bir yudum aldı. "Birbirinize kesinlikle yakışıyorsunuz, sizi tuvalette bastığımda birbiriniz için yaratıldığınızı falan düşünmüştüm." İlişkilerinin sahte olduğunu biliyordu. En azından Jimin açısından sahte olduğu kesindi.
Elini kalbinin üzerine yerleştirip abartılı bir tavırla sözlerine devam etti. "Herkes yılın çiftini konuşuyor. Gerçekten duygulandım. Park Jimin'in yeni sevgilisi. Bir erkek. Erkek bir alfa!"
Babası daha fazla dayanamayıp masaya sertçe vurduktan sonra bakışlarını Jimin'e yöneltti. "Sana bu rezaletini temizle dedim ve sen gidip kameralara el ele poz mu verdin, Jimin?" Babasının sesi yükselmiş, Jimin'in gözlerini yumup onu dinlemesini sağlamıştı.
"Baba, onunla gönül eğlendirmiyorum. Medya benim özel hayatımla ilgili daha fazla araştırma yapmasın diye-" Taehyung kardeşinin sözünü alaycı kahkahasıyla böldü.
"Sen şuna şerefsizlik yapıp her gece farklı biriyle olduğum ortaya çıkmasın diye yaptım desene." Jimin sert bakışlarını Taehyung'a dikip susmasını işaret etti. Zorlukla kendini tutarken yanıtladı.
"Aynı gece bir safkanla beraberken benim meselelerime fazla müdahale etme istersen, Taehyung." Sözleri Taehyung'a etki etmemiş olacak ki Taehyung içeceğinden bir yudum daha alıp onu keyifle izlemeye devam etti.
Babası oğullarının atışmalarına daha fazla dayanamayıp son sözü söyledi. "Sürünüz liderliğinizi kabullenmeyip alfanızla dövüşmek isterse sizin mevkinizi koruyacak biri olmayacak yanınızda, bugünden sonra tek başınasınız." Büyük bir iddiaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil | Jikook + Vhope
Fanfiction[Askıda] Jungkook, bir kara delikti ve Jimin ona çekilmekten kendini alıkoyamadı. Hoseok, bir uyuşturucuydu ve Taehyung her dakika onun yoksunluğuyla kıvrandı. semekook + semeseok 27.02.22 #2 vampir '15.06.22 #20 hayran kurgu '16.06.22 #32 jikook...