10 | Şu an sürümdeki tüm alfalar benimle liderlik için dövüşmek istiyor.
Taehyung ve Hoseok'un öpüştüğünü görmek Jimin'i tiksindirmişti. Düşman ırkından biriyle, hele ki bir safkanla sevgili olmasını normal karşılayamazdı.
İkisini odada bırakıp hızla evden ayrıldığında da Taehyung'un bu akılsızlığı nasıl yaptığına anlam veremiyordu. Kardeşi aptaldı. Bir alfa, kendi doğasına uygun bir omegayla evlenip sürüsünü devam ettirmeliydi.
Düşmanı olan bir safkanla değil, omegayla. Ormanın düzlük kısımdaki arabasına ulaştığında arabaya bindi. Kapıyı sertçe kapattı.
Taehyung için endişelenip peşinden geldiğinde karşılaştığı görüntüye lanet ediyordu hâlâ. Kontağı çalıştırdı. Araba sert bir dönüş yaptı, yerdeki yapraklar havalandı. Birkaç saniye sonra ardında rüzgarda uçuşan yapraklardan başka bir şey yoktu etrafta.
Çalan telefonuna göz ucuyla baktı. Arayan Taemin'di. Arabayı ana yolda kullanmaya devam ederken kafasını bıkmışlıkla koltuğa yasladı.
Taemin'in araması Jimin'i daha da sinirlendirdi. Taemin'le kesinlikle beraber olmak istemiyordu. Bir alfayla, bir erkekle, sürüsünün soyunu devam ettirmesine engel olacak hiç kimseyle beraber olmak istemiyordu.
Fakat çıkan skandalı bastırmak için bunu yapmalıydı. Telefonu açtı. Arabada Taemin'in sesi yankılandı. "Jimin, neredesin?" Jimin'in bakışları sertti. Neyse ki Taemin bunu göremiyordu. Bakışlarının aksine sesini yumuşattı.
"Bir yere uğramam gerekiyordu, sevgilim. Bir sorun mu var?" Jimin'in telefondan gelen sesiyle Taemin karşısındaki görüntüye baktı. "Büyük bir sorun var. Sürünün toplantı salonuna gelmelisin, acilen." Jimin'in cevap vermesine fırsat vermeden telefonu kapatmıştı.
Her sürünün liderleriyle gerekli konuşmaları yapması için bir toplantı salonu olurdu. Taemin de Jimin için gerekli işlemleri tamamlamak için buraya geldiğinde alfalarla karşılaşmıştı.
Sürüdeki tüm alfalar Jimin'in çıkan skandalı yüzünden ona başkaldırıyorlardı. Hepsi Jimin'le dövüşüp alfa liderliğini almak istediklerini söylüyordu.
Bir alfa liderin, liderliğini almak için alfalar dövüşürdü ve eğer alfalardan biri, lideri öldürürse lider o olurdu. Bu bir nevi benim tarafımdan aldığı zararla ölebilecek birisi liderim olamaz demekti. Jimin elbette bir alfayla dövüşünden sağ çıkabilecek güçteydi lakin sürüdeki tüm alfalarla kesinlikle baş edemezdi. Henüz bunlar için fazla toydu.
Normalde babası alfaların bu isteklerine karşı çıkar ve sürüyü bastırırdı fakat sabah babasının sözleri netti ve görünen o ki dediğini resmileştirmişti.
Toplantı salonuna giren bedenle herkesin gözü Jimin'e döndü. Masadaki tüm alfaların düşmancıl bakışlarını üzerinde hissediyordu. Kimi kırkını bitirmiş kimi yirmilerinin başında, kendisinden kıdemli tüm alfalar masadaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil | Jikook + Vhope
Fanfic[Askıda] Jungkook, bir kara delikti ve Jimin ona çekilmekten kendini alıkoyamadı. Hoseok, bir uyuşturucuydu ve Taehyung her dakika onun yoksunluğuyla kıvrandı. semekook + semeseok 27.02.22 #2 vampir '15.06.22 #20 hayran kurgu '16.06.22 #32 jikook...