7 | Elbette sen benim için istisnasın.
Taehyung ritimle parmaklarını masaya vuruyor, misafirinin gelmesini bekliyordu. Hoseok ile buluşmak için lüks bir kafeyi tercih etmişti.
Fakat bir süredir beklemesine rağmen safkan ortalıkta görünmüyordu. Hafif bir rüzgar eser gibi oldu. Burnuna rahatsız edici bir koku doldu. Hissettiği gariplikle hızla başını sağa çevirdi. Kendisine eğilen yüzü görmesiyle gerildi.
Hoseok ise ona aldırmadan kendisine dönük yüzünü es geçerek sol yanağına bir öpücük kondurup karşısındaki yerini aldı.
Bir vampirden daha hızlı safkan güçleri, Taehyung'un karşı çıkmasına pek fırsat tanımıyordu. Sert bakışlarla karşısındaki bedeni izledi. "Aptal hareketler yapmayı kes." Hoseok'un yüzünü şımarık bir gülümseme kapladı. "Bebeğim, biz vampirler buluştuğumuzda böyle selamlaşırız, sorun ne?"
Hoseok'un sözleriyle Taehyung'un siniri daha da arttı. Hoseok ile iki dakika geçirmesi sinirden kriz geçirmesine yetiyordu. Kendilerine yaklaşan bedenle Hoseok'a cevap vermeyi es geçti. Beklediği kişi geldikten sonra sipariş vereceğini söylediğinden yeniden gelen garsona çevirdi bakışlarını.
Yüzünü keyifli bir gülümseme ele geçirdi. Garson, sıradan birisi değildi. Aksine karşısındaki Hoseok'un onu görünce tadının kaçmasına bakılırsa oldukça önemli birisi olduğu belliydi.
Kızın da bakışlarının Hoseok'a kaymasıyla durum Taehyung için eğlenceli bir hâl almıştı çoktan.
"Tatlım, bana kırmızı şarap," kızın ve Hoseok'un bakışları üzerindeydi. Başını Hoseok'a çevirdi. Flörtöz bir tavırla bakmaya başladı. "Karşımdaki yakışıklıya da en sertinden viski getirebilir misin?" Kızın bakışlarından bile kırıldığı anlaşılıyordu. Hızla oradan ayrıldı.
Hoseok sinirli bakışlarını masaya dikmiş, kendisini sakinleştirmeye çalışıyordu. Bulaştığı kişi sıradan birisi değildi. En değerli gecesinde ölümle tehdit ettiği kişi, sıradan birisi kesinlikle değildi.
İlk konuşan Hoseok oldu. "O tavır da neydi?" Taehyung göz ucuyla etrafı kontrol etti. Ardından yaslandığı sandalyeden masaya eğilerek Hoseok'a yaklaştı.
Yüzündeki gülümseme asla silinmiyordu. "İlişkimizde oldukça yol kat ettiğimizi düşünüyorum. Birbirimizi öperek selamlıyoruz, sence de buna takılman garip değil mi?"
Hoseok onun bu tavırlarına anlam veremiyordu. Daha önce hiç kimse, ölüme terk ettiği hiç kimse, birkaç gün sonra kendisiyle bu şekilde konuşmamıştı.
Karşısındaki kurdun şu an üzerine atlaması gerekmiyor muydu? Düşüncelerini masaya bırakılan içkiler ve burnuna dolan koku böldü.
Kız başka bir isteğiniz var mı diye sorduğunda Taehyung onu arsızca süzdü. Hoseok hâlâ masadan kaldırmadığı bakışlarını sessizliğin sebebini öğrenmek amacıyla kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil | Jikook + Vhope
Fanfic[Askıda] Jungkook, bir kara delikti ve Jimin ona çekilmekten kendini alıkoyamadı. Hoseok, bir uyuşturucuydu ve Taehyung her dakika onun yoksunluğuyla kıvrandı. semekook + semeseok 27.02.22 #2 vampir '15.06.22 #20 hayran kurgu '16.06.22 #32 jikook...