19 : Jimin için

482 45 31
                                    

19 | Eğer sana geliyorsa, bir daha gitmemeye yemin etmiş bir şekilde gelmiştir.

Taehyung derin bir nefes alıp küçükken gizlice yalnız bir kez gelebildiği eve baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung derin bir nefes alıp küçükken gizlice yalnız bir kez gelebildiği eve baktı. Bu evi son görüşü olacaktı.

Üzerine kırmızı dövüş pantolonlarından birini ve kırmızı tişörtünü geçirmişti. Sarı tutamları hafifçe esen rüzgar yüzünden salınıyordu. Evin etrafında yirmiyi geçik koruma alfalar geziniyordu.

Elinde tuttuğu bidonu ve zincirleri kapının önüne bıraktı. Gözlerini kapattı. Rüzgara fısıldadı birazdan işleyeceği günahın sebebini. "Jimin için."

Gözlerini açtığında yeşil irisleri yerini kızıla bırakmıştı. Keskin bakışlarıyla evin kapısını açtı. Kendisine dönen birkaç alfaya bakarken beline taktığı İblis okunu çıkardı.

Üç tanesini kolayca İblis okunu tam kalplerine saplayarak öldürdü. Seslere diğerlerinin geleceğini bildiğinden ağacın arkasına sindi. Ağacın önünden geçen koruma kulaklığından karşısındaki kişiye endişeyle fısıldıyordu. "Sakın evden çıkmayın, efendim. Biz kontrol altına alacağız." Taehyung alfanın cümlesini bitirmesini bekledi.

Ardından sivri oku boynundan yakaladığı bedenin göğsüne sapladı. Adam yere yığılırken yaklaşan diğerlerine de seri hareketlerle İblis okunu sapladı. Taehyung, normalden daha hızlı, daha güçlü ve yenilmezdi.

Arka bahçeye dolaşıp kalan tüm korumaları da öldürdü. İblis oku ışıltılı sarısını kaybetmiş, kana bulanmıştı. Nefes nefese elindeki oka bakarken bahçeye hızla giren alfalarla oku kenara fırlattı.

Üzerindeki kıyafetleri çıkartıp kenara koydu. Kurt formuna dönüşen alfalar üzerine koşarken Taehyung da kontrolü kurduna bıraktı. Siyah kürküyle ortaya çıkan kurdu derince uluyarak üzerine atlayan ilk alfayı bahçenin köşesine fırlattı. Bir diğeri üzerine atılırken diğer alfa da ayaklanıp başına üşüştü. Taehyung alfanın kendisini devirmesine izin verip yere düştü.

Üzerindeki alfanın bacağına zehirli ısırığını bıraktı, alfa tıslayarak geriye kaçarken diğeri üzerine atıldı. Boynuna bir ısırık bıraksa da Taehyung pençesiyle alfanın kafasını kopartıp attı. Diğer beş alfa da üzerine atılırken Taehyung doğrulup çevresinde dönen biri yaralı olan altı alfaya hırladı.

Üzerine hepsi birden atladığında bir pençesiyle birinin boynunu deşerken diğerinin şah damarını koparttı. Bu sırada diğerleri vücuduna ısırıklar bırakırken acıyla hırladı. Alfaların ısırıklarından kurtulup tekrar ayaklanırken kızıl irisleri kalan dört alfada gezindi.

Taehyung onları elbette ezip geçecekti. Hedef onlar değildi. Gözüne kestirdiği alfanın üzerine atılıp dişlerini kalbinin üzerine geçirirken üstüne üşüşen alfaları başını iki yana sallayarak üzerinden atmaya çalışıyordu.

Evil | Jikook + VhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin