1 : İlk ve son

1.2K 125 150
                                    

1 | Seni aptal, birilerini elinde tutmayı beceremiyorsan benim sorunum ne?

1 | Seni aptal, birilerini elinde tutmayı beceremiyorsan benim sorunum ne?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin ve Taehyung. Soylu bir ailenin iki alfa oğullarıydı, kendilerinden üç yaş küçük, delta kardeşleri vardı. O hep ayrı bir yerde yaşardı, ikisiyle yan yana olduğu sayılı birkaç zaman vardı. Ama Jimin ve Taehyung.. Küçükken gerçekten kardeş olduklarını hissediyordu her ikisi de. Hatta birbirlerine olan bağları çevrelerindeki çoğu kardeşlerinkinden daha sıkıydı.

Fakat ergenlik yıllarına girdiklerinde araları bozulmaya başladı. İkisi de aynı şeylerden hoşlanmaya başladılar. Ortaokulda Jimin bir omeganın feromanlarından etkilenip omeganın etrafında dolaşıyordu. Kurtların dilinde flörtleşiyorlardı. Omega da ondan etkilenmeye başlamıştı.

Ve Jimin'in tabiriyle şımarık kardeşi Taehyung gelmiş, her şeyi mahvetmişti. Omeganın etrafında dolaşıyor, ona her gün bir şeyler alıyor ve süslü hediye paketlerinde veriyor, omeganın kalbini çalmaya çalışıyordu.

Oysa hafta içinde aldığı zarif hediyelerle omegayla flörtleşen Jimin'di! Onun fikirlerini çalıyor, bununla da yetinmiyor hoşlandığı omegayı çalmaya çalışıyordu.

İlk kavgaları Jimin'in Taehyung'a daha fazla katlanamamasıyla başladı. "Onunla flörtleşmeyi kes, ilk ben gördüm." Sözleri Taehyung'un yüzündeki eğlenen ifadeyi bozmaya yetmemişti.

"Bilmiyor musun, Jimin? İlklerin bir önemi yok, sonunda yanında kim varsa önemseyeceğin de odur." Bu ne sikim saçmalıyordu?

Kendini sakinleştirmeye çalışmadı. Hızla kardeşinin yüzüne yumruğunu geçirdi. Taehyung aniden gelen yumruğun etkisiyle yere düştü. O zamanlar birbirleriyle hiç dövüşmemişlerdi. Ayrıca kardeşler asla birbirine zarar vermezlerdi, öyle değil mi?

Değildi. Bunu her kim uydurduysa yanılıyordu. En azından Jimin ve Taehyung için bu geçerli olmayacaktı bugünden sonra.

Taehyung kendisini toparlamış ve bu sefer o atılmıştı. Jimin'in yanağında da Taehyung'unkine benzer bir kızarıklık oluştu. "Seni aptal, birilerini elinde tutmayı beceremiyorsan benim sorunum ne?" Bu cümle. Jimin'in üzerinde etkileri hâlâ sürüyordu.

Liseye geçtiklerinde Taehyung daha da serserileşmişti. Jimin'in aksine. Jimin soylu bir aileden geldiğinin bilincinde hareket ediyordu. Kaba değildi, sadece bilindiği üzere her alfa gibi baskındı. Yalnızca onun baskınlığı diğerlerinden biraz daha fazlaydı.

Okulda pek arkadaşı yoktu. Taehyung arkadaşlarıyla koridorda gezer ve dersin yarısında sınıfa girerken Jimin sakin bir tavırla ona bakar ve durumunun ne kadar kötüye gittiğini izlerdi.

Gidip konuşmazdı. En son ondan durmasını istediğinde hoşlandığı omegayı tavlamıştı ve Jimin hâlâ bunu söylerken sakin kalamıyordu, onun hoşlandığı omegayla kardeşi beraber olmuştu. O ise kardeşinin acımasızlığı ve yaşının verdiği hassaslıkla gece boyunca odasında ağlayarak uykuya dalmıştı.

Güzel anılara sahip değildi. Hatırlamak istemiyordu. Sonuç olarak Taehyung'a karışmayacaktı. O sadece aptalca tavırlarıyla Jimin'i sinir ediyordu. Düzeleceği falan yoktu.

Liseyi bitirdiklerinde baskıyı gerçekten hissetmeye başladılar. Aileleri onları şu ana kadar gittikleri gibi sıradan okullar yerine liderlikleri için daha kapsamlı bir üniversiteye gönderdi. Yatılı eğitim veren liderler üniversitesine.

Taehyung içine kapanık birisi olmaya başladı. Daha doğrusu depresif ve bilirsiniz, uyuşturucu işlerine karışmıştı.

"Şu pislikleri kullanmayı ne zaman bırakacaksın?" Okul çıkışı Taehyung'u duvara ittikten hemen sonrasıydı. Taehyung kızarmış göz altlarıyla donuk bakışlarını Jimin'e gönderdi.

"Hayatımdaki pisliklerden kurtulamıyorum Jimin," Jimin'in bakışları yumuşadı. Her ne olursa olsun o onun kardeşiydi, küçükken eğitimlerden sonra ağrıları olunca odasının kapısını tıklatıp yorganın altında sıkıca sarıldığı kardeşi ya da anneleri onu azarladığı için ağlarken gözyaşlarını silen kardeşi.

"Bunların başını sen çekiyorsun. Sen var olduğun sürece ben beladan kurtulamayacağım." Yine suçlu kendisi miydi? "Taehyung ben senin kötü olmanı istemem, ne saçmalıyorsun?" Gözlerinden bile kırgınlığı anlaşılıyordu.

"Ben isterim ama. Bu yüzden benden uzak dur." Daha fazla dinlemek istemedi. Bu konuşmalarından sonra bir daha konuşmadılar. Taehyung uyuşturucu sayesinde tüm çevresinden soyutlanmıştı. Jimin ise..

Jimin'in alfalık hormonları onu ele geçirmişti. Eğitimden sonra her gece onu bir partide görebilirdiniz.

Etrafından aldığı ilgi hoşuna gidiyordu. Onunla olmak isteyen omegalar, betalar hatta alfalar bile peşindeydi. Şanslıydı. Ortaokulda elinden omegası çalınan Jimin değildi artık.

Taehyung bir köşede kendisini zehirlerken, o gördüğü ilgi sayesinde huzurlu hissediyordu. Kardeşinin ne durumda olduğuyla ilgilenmiyordu. Elindeki omegasını çalan Taehyung kaybetmiş, tüm ilgi üzerinde olan Jimin kazanmıştı.

İkisi de birbirine zalimce davranmıştı. Yalnızca tüm bunları başlatan Taehyung'tu. O zaman tüm suç onun muydu?

Üniversitedeki eğitimleri bittiğinde Taehyung ölecekmiş gibi hissediyordu. Keşke yok olsaydı ve ailesinin Jimin'i Park sürüsünün alfa lideri yapmasını izlemek zorunda kalmasaydı.

Soylu aileler iki sürüye sahipti. Bir sürü baba tarafının sürüsü, diğer sürüyse anne tarafının. Taehyung ve Jimin'in ailesinde babasının sürüsü Park'lar. Annesinin sürüsü ise Kim'lerdi.

Elbette üstünlük farkı vardı. Babasının sürüsünü yöneten daha üstün olurdu ve elbette annesinin sürüsünü yöneten küçük görülürdü.

Ayrıca hangi sürüyü yönetiyorlarsa o sürünün soyadını alırlardı. Sürü liderleri pahalı bir şatonun balo salonunda parti eşliğinde açıklanırdı. Bunun için alfaların reşit, yirmi yaşında, olması gerekiyordu.

Jimin ve Taehyung'un reşit olduğu gece, o gece Taehyung için dönüm noktası olmuştu.

O gece, lanet olası o gece, yeterince herkesin içinde Kim sürüsünün lideri olacağı için aşağılanması yetmiyormuş gibi zehirlenmişti.

Basit bir zehirlenme değildi.

Tek zehirlenen kanı değildi, kalbi de zehirlenmişti. Yalnızca kalbindeki zehir etkisini göstermek için daha fazla yayılmayı bekliyordu.

Ve ve ve ilk bölüm bitti.

Jimin ve Taehyung'un aralarındaki bağa odaklandım. Geçmişlerini kısaca özetledik.

Ortaokuldan sonra birbirinden kopmuşlar. Sizce balo gecesi araları düzelir mi?

Ya da şöyle soralım, tekrardan eskisi gibi olabilirler mi yoksa böyle mi devam edecek?

Evil | Jikook + VhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin