9 |Ortaya çıkmanın zamanı geldi demek.
"Başlıyor. Üçünün de arasının iyi olduğu söylenemez." Konuşan arkadaşının sözlerini, kafasını yaslı olduğu koltuktan ayırmadan, kapalı gözleriyle dinliyordu.Arkadaşı konuşmaya devam etti. "Fakat bir sorun var. Safkan uslu durmamış. Alfalardan biriyle bağlanma büyüsü yapmış." Bu cümleyle kafasını yasladığı koltuktan ayırdı. Gözleri açıldı. Sarı rengi odayı aydınlatmaya yetecek güçlükte parlıyordu.
"Hangisiyle?"
"Konumuz bu değil-"
Sertçe sözünü kesti. "Hangisi olduğunu sordum, Seokjin. Benim konum bu." Sakinleşmek için kendisini kastığı belli olan Seokjin, arkadaşının sorusunu yanıtladı.
"Kim Taehyung'la. Hoseok, ikizlerden Taehyung'la bağlanmış." İblis kaşını sorgularcasına kaldırdı.
"Nedenini biliyor musun?"
"İş birliği için." İş birliği için? Bir alfayla safkan vampirin ne gibi bir iş birliği olabilirdi?
Dirseklerini dizlerine yasladı. Ciddi bakışlarını Seokjin'e yöneltti. "Ortaya çıkmanın zamanı geldi demek." Fakat Seokjin emin bir sesle onu reddetti. "Hayır, hayır, şu an sırası değil. Biraz daha sabret, senin için uygun zamanı biliyorum." İblis çatık kaşlarıyla Seokjin'i dinledi.
İçindeki tereddütleri yok etti. Eğer Seokjin bekle diyorsa beklemeliydi. Geleceği görebilen arkadaşı beklemesini istediyse kesinlikle beklemeliydi.
•
"Sevgiliyiz de ne demek?"
Hoseok endisine tamamen dönen bedene bakarken keyifle onun sinirli hâlini izledi. "Sevgilinin sözlük anlamını açıklamamı istemiyorsun, değil mi?" Jimin sinirli bir gülüş bıraktı. Bu, artık düzgün bir açıklama yapmazsan kavga edeceğiz demekti.
Hoseok eğlenen ifadesini yok etti. "Sakinleş, kurtçuk. Taehyung odamda, dinleniyor. Hasta olmuş, ben de onunla özel olarak ilgilenmek istedim." Jimin ianamaz bir ifadeyle Hoseok'u süzdü.
Hâlâ elinde duran kazığı yere fırlattı. "Yanına götür beni." Hoseok onu onayladı ve önden ilerlemeye başladı. Üst kata çıktıklarında etraf fazla sessizdi. "Kardeşimi ormanın bir köşesindeki bu ıssız eve mi getirdin?" Jimin etrafı incelerken söylendi.
Jimin'in söylenmesine karşın, Hoseok sessizliğe minik bir kıkırtı bıraktı. "Annem ve babam da burada yaşıyor," başını Jimin'e çevirdiğinde göz göze geldiler. Yüzünü sinsi bir gülümseme ele geçirdi. "Tabii bu içini rahatlatmalı mı emin değilim." Jimin gözlerini devirip Taehyung'un kokusunu aldığı odaya hızla girdi.
Çıkan sert sese karşın Taehyung yüzünü buruşturup ayıkmaya çalışmıştı. Bağırarak söylenen Hoseok da ardından içeri girdi. "Uyuyor orada, boşuna mı susturdum herkesi?!" Odaya girdiğinde gözlerini açmış Taehyung'la göz göze geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil | Jikook + Vhope
Hayran Kurgu[Askıda] Jungkook, bir kara delikti ve Jimin ona çekilmekten kendini alıkoyamadı. Hoseok, bir uyuşturucuydu ve Taehyung her dakika onun yoksunluğuyla kıvrandı. semekook + semeseok 27.02.22 #2 vampir '15.06.22 #20 hayran kurgu '16.06.22 #32 jikook...