21 | Gelecek işlenmek adına vakit kaybetmezdi.
Tören başlamış, Hyunjin'in kaybının yası için dualar okunuyordu. Jimin ve anne babası en önde durmuş, Hyunjin'in külleriyle dolu kavanoza bakıyorlardı. Papazın sesi büyük bir sessizlik içinde yankılanıyordu.
Bakışları Park ailesinin üzerindeydi. "Tanrı size ve ölünüze huzur versin." Birkaç adım geride, yanında, duran Hae Soo ile birlikte Hoseok yalnızca Jimin'i izliyordu. "Ölünüzün yüzü Tanrı'nın nuru ile aydınlansın."
Jimin'in yüzünde herhangi bir duygu yoktu. Normal değildi. İnsanlara en yakın ırk olan kurtların duyguları en yoğun biçimde yaşadıkları vazgeçilmez bir gerçekti. Fakat Jimin bir istisna gibi bu durumu reddediyordu. Hoseok, onun herhangi bir duyguya sahip olduğunu düşünmüyordu.
Papazın sözleri devam ederken ortamı bozan şey yabancı bir histi. Kurtların dikkatinden kaçamayacak bir varlık yakınlardaydı. Az çok herkes anlamıştı. Bir İblis ziyarete geliyordu. Jimin'in başı hızla kapıya dönerken Hoseok hissettiği büyüyle sıkıntılı bir nefes verdi.
"Siktir." Hemen ardından da yanağındaki yaşı kurumamış Hae Soo'ya aldırmadan hızla bulunduğu sıradan ayrılarak kapıya ilerlemeye başladı. Kapıya ulaştığında eğer insan olsaydı soluk soluğa kalacağına emindi.
Kapıyı hızla açarken diğer kurtlar ve Jimin onu izlemelerine rağmen bulundukları durumu bozmamışlardı. Papazın sesi hâlâ aynı gürlükteydi. Hoseok, zemin kata ardından da çıkışa ilerlerken hissetmediği kalbindeki sızı artıyordu.
Dış kapıya ulaştığında şeffaf cam sayesinde gazeteci kalabalığını ve onların ilgi odağı olan iki bedeni görebildi. Önce elleri yumruk şeklini aldı. Taehyung ve Jungkook'un sırtı dönük olduğundan Hoseok alfasının ne durumda olduğunu göremiyordu.
Az önceki acelesiyle inatlaşır gibi sensörlü kapıya ırkından beklenmeyecek yavaşlıkta bir adım attı. Ardından bir tane ve bir tane daha. Sensör devreye girdi ve kapı açıldı. Sesler netleşti, Hoseok kalabalığın ısrarcı seslerini duyabiliyordu.
"Kim Taehyung kardeşiniz Hyunjin'in öldürüldüğü gece sizin de kayıp olduğunuz söyleniyor. Bu olayla bir alâkanız var mı?"
"Cenaze törenine katılmayacağınızı sanıyorduk, şimdi gelmenizin sebebi nedir?"
"Bir safkan vampir ile nişanlanacağınız söyleniyor, bu doğru mu?"
Hoseok birkaç adım daha attı. Taehyung'u lanet sorularla baş başa bırakamazdı. İki adım atmasının ardından Taehyung hissetmiş gibi başını arkasına çevirdi. Gözleri buluştu. Hoseok'un büyük adımları olduğu yere kitlendi. Kameralar ikiliyi çekiyordu.
Taehyung, Hoseok'un kızıllarıyla denk gelmesinin üzerine derin bir nefes verdi. Daha iyiydi. Çok daha iyi olacaktı. Gazeteci kalabalığına aldırmadan hızla Hoseok'a doğru adımlamaya başladı. Jungkook da sakin adımlarla peşinden ilerliyordu. Gazeticeler ne kadar merak dolu olsalar da bir İblis'i kızdırmamaları gerektiğini bildiklerinden herhangi bir şey soramıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil | Jikook + Vhope
Fanfic[Askıda] Jungkook, bir kara delikti ve Jimin ona çekilmekten kendini alıkoyamadı. Hoseok, bir uyuşturucuydu ve Taehyung her dakika onun yoksunluğuyla kıvrandı. semekook + semeseok 27.02.22 #2 vampir '15.06.22 #20 hayran kurgu '16.06.22 #32 jikook...